{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

søger billeder {{forumTopicSubject}}

hej alle...

Jeg søger nogle billeder i en rigtig god kvalitet med biler på.

Jo, jeg kunne godt bare selv en finde en masse på nettet, men det er ikke sjovt, så hvis i har nogle rigtig gode billede liggende i kunne tænke jer at få gjort lidt ved, så send mig en mail på thomas@teglmand-consulting.dk gerne med en beskrivelse hvis i har nogle ønsker eller forslag.

Prisen er gratis, det er kun for min skyld, så jeg kan øve mig.. billederne bliver lagt her ind i et album, og jeg sender gerne en kopi tilbage af det redigerede hvis det ønskes, jeg skal bare bruge nogle store og gode billeder..

minimums krav.

1600 x 1200 pixels.
300 dpi.

formater og størrelser på billederne er ligegyldige, jeg kan modtage filer på op til 1 Gb hvis ikke mere, og Photoshop kan håndtere stort set alle billedeformater.

mailen igen.

thomas@teglmand-consulting.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger billeder
  • Ricki C
    Ricki C Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #1   10. feb 2009 har du prøvet denne side?
    www.netcarshow.com

• #2   10. feb 2009 Til information, til din øvelse, har 300 dpi intet at gøre med billedets pixelstørrelse. Hvis du skal angive en størrelse i cm på print er dpi til gengæld et krav før man kan regne ud hvor stort billedet skal være i pixels.

Hvad er det helt præcist du skal bruge højtopløste bil-billeder til? og hvorfor søger du ikke bare på google, og kun store billeder? der er masser at hente af de fleste biler der.

• #3   10. feb 2009 Hej Casper H.

Jeg søger i 300 dpi for at få en stor farvedybde som muligt.

Grunden til at jeg fx spørger efter billeder her inde, er mere eller mindre for at gøre nogle mennesker glade, og for at få nogle "naturlige" billeder fra brugerne.
    og grunden til at jeg ikke vil finde billeder på nettet er fordi jeg ikke synes det er sjovt, og oftest ikke i den kvalitet jeg vil have det i..

Og grunden til de højtopløste billeder er fordi de er nemmere at arbejde med, og så fordi jeg interessere mig for biler smiley

så der er ikke nogle luskede tanker bag "projektet", det er kun fordi jeg vil øve mig i at lave billedebehandling.

Ricki C.
    Håber lidt du fik svar i min besked til Casper H.

Kommentér på:
søger billeder

Annonce