{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Valg af bredbånd, {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Jeg skal til at have bredbånd, men hvad skal man vælg e?? og hvad er billigst?

Jeg har diisse krav,
Man skal kunne spille ps3 online uden problemer
Download uden at det tager en krig.
kunne se film på youtube uden en masse hakken,

jeg har kigget lidt og synes dette virker okay, men hvad siger i ?

http://www.cybercity.dk/privat/landingpages/6mbit/index
.aspx?icid=ForsideSplash_MedKnap_6mbit

Mvh Orbe - S.sj.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af bredbånd,
  • #1   17. feb 2009 jeg har 8 mbit fra snipercity... og det kører ok..

  • #2   17. feb 2009 Hvis du ahr kabel tv fra yousee, så vil jeg anbefale dig det, for bare 50kr mere, så få du 12mb/1mb

  • #3   17. feb 2009 jeg har 20mbit fra tdc og det køre nu fint nok

  • #4   17. feb 2009 Jeg har 20 Mbit med fri fastnet telefon inkluderet. for 249,- om måneden. super service, har ikke været gået ned endnu. og jeg har 2 Mbit upload. så det går også fint.

    den du kigger på er 6 Mbit hvilket er okay, men den har kun 512 KB i upload :S

    desuden syntes jeg når man tester net hastigheden hos Cybercity er den altid under hvad de lover man har. min forbindelse er testet til 23.5 Mbit Download og 2.8 Mbit upload, så den holder da hvad den lover.

    Har egne erfaringer med ovenstående. dog ikke med nedenstående.

    du skal regne med Cyber lejer jo igennem TDC. så hvis de spare 0.4Mbit f.eks. på alle forbindelser spare de mange penge ved lejen af det. sådan har jeg da hørt det går til.


  • #5   17. feb 2009 Jeg har 4mbit fra cypercity og det køre upåklaligt. skifter dog til fibernet snart

  • #6   17. feb 2009 Mit er forresten Fullrate. og jeg ligger kun 400 Meter fra en udbyder station.

  • #7   17. feb 2009 Fullrate lejer også igennem TDC smiley

  • #8   17. feb 2009 Hvis jeg så gerne også vil have lidt tv kanaler med er det så kun tdc som udbyder dette ? og kan det betale sig at tage der trio tilbud selvom jeg ikke kommer til at bruge telefoni særlig meget, ?

    http://privat.tdc.dk/pakker/hometrio/


  • #9   17. feb 2009 http://www.canaldigital.dk/

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #10   17. feb 2009 Andreas K, din snak om båndbredde og at udbydere rent faktisk levere mindre end lovet, er en løgn, og hvem end der har fortalt dig det, burde få 10 piskeslag.
    En udbyder lejer sig ind hos TDC, ved at få administrative rettigheder over kobberet. Det der afgører om du kan køre 20Mbit eller 10Mbit, er primært 2 ting;
    1) Afstanden fra dig til centralen
    2) Kvaliteten af kobberet
    Du kan f.eks. sagtens bestille en 20Mbit, og bo 2km fra centralen.. Men du får bare ikke 20Mbit så, end of discussion. smiley

    Hvis de lejer kobberet via det der kaldes BSA (På TDC's udstyr) er der visse hastighedsprofiler som kan vælges, og det er hvad udbyderen betaler. Så hvis du har bestilt en 10240/1024, så yder TDC denne hastighed, eller så godt som muligt (Best Effort)


    ... Med det ude af verden, kan jeg godt anbefale Cybercity, men hvis du er typen som har brug for meget support, vil jeg nok anbefale at du holder dig fra dem, da de pt. slacker på kvaliteten deraf. Hvis du vil have det skal virke, og vil være sikker på at hvis noget går galt, så skal du ikke igennem alverdens leder først, så vælg TDC. YouSee Kabel Bredbånd kan varmt anbefales, og her er du ikke byrdet af afstanden o.l. - Pt ruller de 50Mbit ud, og senere på året, åbner de sluserne for 100Mbit forbindelser. Og det er til at føle på smiley


  • #11   17. feb 2009 Jeg er meget tilfreds med mit Fullrate.. 8 i download og 2 i upload, gratis tlf til fastnummer og det koster 249kr om måneden..

  • #12   18. feb 2009 har
    fiber fra energimidt og det kører rimeligt


  • #13   18. feb 2009 Vi skifter cybercity ud med TDC home trio nu der har vi samlet hele lortet hos TDC med langt bedre service og meget mere end vi har nu... oven i det tager cybercity overbetaling for telefonsamtaler selv om vi har fri fastnet!

  • #14   18. feb 2009 Har yousee 20/3 som er boostet gratis i 3 måneder til 50/4 mbit. Det kører fint... klager ikke!

  • #15   18. feb 2009 Tommy - Astra 2,0 GSi til salg: Vrøvl. Cybercity sætter med vilje ens forbindelse lavere end de burde. Har selv 10/1mbit igennem dem og de tolker de til at være 1000/100kbs. Ved den er limited til det for kører med programmer der måler det. Da jeg boede et andet sted og havde TDC kunne den runde 1000kbs på en 8mbit for der får man hvad man betaler for. TDC´s udstyr er desuden meget mere stabilt en cybercity`s, bare spørg enhver it-supporter eller lignende. Ved ik hvor mange gange jeg har ganstartet min elendige zyxel routere fra cc, holdt op med at holde tal på det for længe siden.

    Hold dig langt væk fra cybercity hvis du vil have en god stabil internet forbindelse, der yderst sjældent er nede. Der er TDC eller yousee vejen frem. Bryder mig selv ik om deres mangeårige monopol lignende status på tele og bredbåndsmarkedet, hvor kunderne betalte overpris, men deres service er i top, det kan man ik komme udenom.


  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #16   18. feb 2009 VW, jeg har selv arbejdet for dem og jeg arbejder pt for en anden stor internet udbyder. Jeg _ved_ hvad jeg snakker om.
    Hvis du kan frembringe facts der viser andet, værsgod. Indtil da, så lad vær med at basere din viden ud fra hastighedsmålinger. Det er tegn og gæt, intet andet. Læs op på det der hedder overhead, min ven smiley


  • #17   18. feb 2009 min erfaring er TDC plejer at være super stabile, men dyre.

    jeg har 10/10 fra profiber god stabil linie, men de har nogen gange lidt driftforstyrrelser, men har ikke mærket noget til det siden starten af 08.


  • #18   18. feb 2009 TDC & TDC og Atter TDC,,,, billigst i længden, skifter man for tit bliver man bummet hver gang,,, det meste går jo igennem dem alligevel.....

Kommentér på:
Valg af bredbånd,

Annonce