{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Playstation 3 Hjælp
  • #1   19. feb 2009 du kan ikke spille PS1 og PS2 spil på en PS3 der er solgt i danmark desværre.

• #2   19. feb 2009 Du kan godt spille PS2 spil i en PS3

Det er bare kun den dyre a dem du kan med!

• #3   19. feb 2009 Og du kan ikke få chip til ps3

• #4   19. feb 2009 Søg i forum!!!!

Du kan ikke spille de andre spil, med mindre du skaffer en ps3 60GB ..
    Chip er ikke muligt..

• #5   19. feb 2009 DU kan kun i 60gb versionen. Altså den som kom først.

<b>AJay

• #6   19. feb 2009 Medmindre du køber en 60 GB version som ikke produceres mere, så kan du ikke afspille PS2/PS1 spil på den.

Ved ikke hvordan det forholder sig med 80 GB versionen.

Men hvem køber også en PS3 for at spille gamle spil?

Mht til chip, så aner jeg intet om dette, og er dyb modstander af det. Har du ikke råd til at købe spillende, så lad vær!

• #7   19. feb 2009 Mig bekendt er det kun 60GB udgaven der kan spille PS2 spil og den sælges ikke mere! Så nej han kommer ikke til at kunne spille PS2 spil på en PS3 hvis han køber en ny idag!

• #8   19. feb 2009 køb spil på amazone.co.uk
    koster fra 150-250 for helt nye spil.. og fragten er hurtig og billig

• #9   19. feb 2009 du kan spille ps2 på 60gb modelen og nogen kan også ps1 af 60gb men de andre modeler kan ikke spil ps1 eller 2

og der findes en chip men ingen firmware så du kan ikke chippe den

• #10   19. feb 2009 Ok, dvs det kan ikke lade sig gøre at tage Backup af sine spil så?

Er 80gb modellen fin nok eller er der forskel på maskinerne også ??

• #11   19. feb 2009 det er blu ray spil jo...

så ved mindre du har en blu ray brænder og tomme diske..

som abselut ikke kan betale sige endnu... så kan du ikke tage back up li meget hvad....

som resten har sagt, kun 60bg der kan køre gamle spil, og den sælges ikke mere.....

og du behøver faktisk ikke en "CHIP" for at køre brændte.. det er ikke en PS1.. minder lidt mere om en PC.... men endnu engang.. er blue ray disk.. koster kassen bare at købe en brændbar disk.. også skal du ha en brænder.. og få fat i spil.. kan ikke betale sig endnu..

• #12   19. feb 2009 ALLE modeller PS3 kan spille ps1 spil, også 40 gb, 80 gb og 160 gb versionerne, Den første PS3 der blev lanceret var en 60gb version som kunne spille de fleste ps2 spil også, som samtidig havde 4 usb porte istedet for 2, og kortlæser.

Man kan på nuværende tidspunkt ikke få chip til en PS3, men med spilpriserne idag, syntes jeg også det ville være dumt at få sådan en, da det ødelægger markedet.

Man kan finde nye spil til under 300 kr herinde: www.shopto.net, og de sender billigt til danmark og spillene virker fint.

• #13   19. feb 2009
    jeg kan oplyse af 80Gb modellen IKKE kan afspille gamle spil,
    og jeg mener heller ikke at 160Gb'en kan afspille dem.

60 Gb modellen ( den gamle )
    kunne afspille ps1 & 2 spillene fordi den som sagt havde lidt ekstra,
    den afspillede de gamle spil i en "emulator" som man gør på computere,
    også når man vil spille gameboy og nintendo spil, hvilket også gjorde at grafikken blev lidt anderledes end normalt.

men som sagt ja, køb en ps3 for at spille spil i ordenlig kvalitet

Kommentér på:
Playstation 3 Hjælp

Annonce