{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

lidt sjov fra forsikringsbranchen {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Som I sikkert ved, er jeg i forsikringsbranchen... og ja.. vi får en masse sjove anmeldelser ind.. herunder en række skræmmende eksempler fra den virkelige verden, hehe

Rude knust under rengøring af medarbejder !

Lynnedslag under uvejr i dybfryser !

En fodgænger ramte mig og fortsatte ind under vognen.

Jeg fortalte godt nok politiet, at jeg bestemt ikke var kommet noget til, men da jeg tog hatten af, fandt jeg ud af, at jeg havde hjernerystelse !

Jeg havde parkeret min vogn uden for Netto. I vognen sad min kone og Hr. Rasmussen. Da jeg kom tilbage, var skaden sket.

Vognen måtte dreje skarpere end nødvendig på grund af en usynlig lastbil.

Jeg kørte ind i en lygtepæl, som jeg ikke opdagede, fordi den var skjult af fodgængere.

Da jeg skulle hjem, kom jeg til at køre ind i den forkerte gård og kolliderede med et træ, som jeg ikke har på min grund.

Mandens kørsel var fuldkommen uberegnelig. Jeg måtte svinge voldsomt flere gange, før jeg ramte ham.

Jeg mener ingen af sagens parter er skyld i uheldet, men hvis det ikke desto mindre er tilfældet, er det den anden.

Jeg kørte manden ned. Han indrømmede, at det var hans fejl, idet han tidligere var blevet kørt ned.

Fodgængeren havde ikke ringeste anelse om, hvor han skulle hen, så jeg kørte ham ned.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt sjov fra forsikringsbranchen
Kommentér på:
lidt sjov fra forsikringsbranchen

Annonce