{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. 3 mobil abonnement.
  • #1   2. mar 2009 det kan man ihvertfald ved telia... Jeg går ned og får en ny mobil dernede hver gang der er gået 6. måneder... også selvom jeg måske ikke skal bruge en...

• #2   2. mar 2009 Dennis K
    lige præcis gjorde jeg også da jeg var i telia men ved ikke om man kan ved 3

• #3   2. mar 2009 Mener ikke du kan det hos 3, men du kan ringe ind til deres kundeservice, fortælle om din situation, og så kan de mange gange hjælpe dig, ved at min far har et skræddersyet abonnement ved dem, fordi han sagde at han havde fundet noget andet som lød spændende, om de kunne matche det..
    så mon ikke også man kan snakke sig til lidt rabat på en ny telefon smiley

• #4   2. mar 2009 Sheepy ™ hehe har dem i røret og har jeg haft i 25 min nu der er åbenbart en meget stor ventetid lige pt hehe og er lidt træt af det musik de spille begynder at hænge mig langt ud af halsen

• #5   2. mar 2009 du kan godt forlænge dit abbonement hos 3, gå ind på deres hjemmeside så havde du allerede vist det på forhånd.... men om de lige har en mobil du kan få en 1kr det er ik til at vide, deres tilbud varierer meget.

• #6   2. mar 2009 Kim S hvad går du ind under på deres side for er på den og kan ikke se det

• #7   3. mar 2009 Det kan du nemt. Du vælger bare den telefon du vil have og når du bliver bedt om at væge nummer skal du bare vælge den hvor den siger du allerede er 3-kunde og vil forlænge dit abb. Har selv gjort det hver halve år de sidste par år.

• #8   3. mar 2009 jeg kunne ikke da jeg ikke havde haft store regninger nok. Der ville gå yderligere 8 måneder med den samme størrelse regninger før jeg kunne.

Men så sagde jeg bare mit abonnement op, og oprettede et nyt, for det kunne man godt. men så får man selvfølgelig nyt nummer.

Kommentér på:
Spørgsmål ang. 3 mobil abonnement.

Annonce