{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Så var det min tur (Indbrud) {{forumTopicSubject}}

Ja, så var det sgu min tur drenge og piger..
Kom nu til bilen imorges, og var anlæget, baghøjtaler og headunit og en mælkekasse med alt det nødvendige, fx topnøglesæt, olie osv.
Også tænkte jeg, fucking lorte polakker.. smiley men det går sku nok, men da jeg så skulle tænde bil og skulle i skole, så startede den ikke, så åbnede jeg motorrummet, så havde det fandme taget min strømfordeler....!!!????!!!!

så det var jo bare dejligt, + de tre pakker cigaretter, en røvfuld brændte cder...

Det var helt sikkert en skruetrækker, for mit nøglehul er helt fucked og er helt trykket ind, også har de vist brugt et lille koben til at få anlæget ud, for hele min midter konsol er helt rivet i stykker.. så kan ikke låse bilen nu.. fedt!!

fucking kedeligt, kunne de ikke bare gøre det rigtigt istedet for at smadre for flere penge end de stjæler for???

skulle bare lige lukke lort ud.. tak for jeres tid.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så var det min tur (Indbrud)
  • #1   5. mar 2009 Jeg har haft indbrud i min gamle bil, hvor de tog en halv pakke cigaretter. Skulle have malet dør, skiftet lås osv. For satan nogle idioter !

• #2   5. mar 2009 Datteren fik stjålet en thansen radio til 499kr, men de nåede og smadre siderude, og ridse dør.
    Fuck mand logle idioter.

• #3   5. mar 2009 havde også fået min bagklap brudt op i sidste uge de har bare smadret låsen så den ikke kan låses men de har ikke været inde i bilen.. så keder man sig sq for meget!!

• #4   5. mar 2009 jeg forstår ikke hvorfor man ikke bare baller en rude i stedet for at smadre døren hvis man alligevel ikke kan holde fingrene for sig selv..

• #5   5. mar 2009 Det er jo en flok amatøre, jeg ville uden problemer kunne komme ind i min saxo, stjæle anlæget, og skrider, på 5min.. også var det kun anlæget der var væk, men intet smadre..

• #6   5. mar 2009 det larmer vel for meget..

• #7   5. mar 2009 nå.. hvor har du øvet dig i det henne???

• #9   5. mar 2009 Jeg fik hugget man gamle Mazda 323 fra 86 og nøglehul var munket totalt og tændingslåsen var smadret og lå i stumper og stykker i bunden af bilen..

Ting der manglede: En opvaskebalje med opvaskemiddel som jeg lige havde købt da jeg lige var flyttet hjemmefra!

• #10   5. mar 2009 tjaaaa de skal vel have noget træning et eller andet sted.... for det er vel ikke bare sådan noget man lærre...... men FUCK hvor er det træls

kan huske da jeg hade indbrud i min polo hit...... der var ikke ståjlet noget. men tyven hade tabt et kamera i min bil som var snart lige så meget værd som bilen smiley dog ingen billeder af tyven....

• #11   5. mar 2009 Det er simpelthen bare røv, når det sker.

Det var heldigvis professionelle, der stjal mit anlæg, bas og forstærker. De ødelagde næsten ingenting.. "kun" noget af instrumentbrættet. De havde endda listet baskassen ud af bagagerummet uden at ridse noget. De var heldige den nat.. kæresten havde 2 nye stk. bas liggende i min bil, fordi han ikke lige gad, at tage dem med ind.

At selve bilen så blev stjålet 1/2 års tid efter.. det er jo så en anden sag. RØVHULLER!!

• #12   5. mar 2009 derfor man skal have tovejs alarm og et alubat klar smiley

• #13   6. mar 2009 alubattet er så af træ.. smiley men 2vejs alamen har jeg aldrig haft..

Søren M - Hvilke billeder var der så?

Kommentér på:
Så var det min tur (Indbrud)

Annonce