{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Bilbasen konkurrence {{forumTopicSubject}}

Blev ringet op for en uges tid siden, af en der kunne oplyse at jeg havde vundet 2x3 valgfrie blade (vmax, fhm, m! og et eller andet andet) blade. Ønskede jeg ikke bladende efterfølgende skulle jeg bare afmelde dem.

Problemet er lidt, at en kammerat og jeg var i færd med at smadre en polo da hun ringede, så jeg fik sgu ikke lige fat i hvor hun ringede fra smiley

Nogen der også har "vundet", eller måske ved hvor man skal afmelde det? Har intet modtaget endnu, men vil da godt lige være klar til at afmelde det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilbasen konkurrence
  • #1   12. mar 2009 ha ha... det er bare deres sædvanlige hijack af kunder.....

• #2   12. mar 2009 Alex .: Sikkert... hun snakkede løs, indtil vi lukkede døren i den polo med et træ, så blev hun lidt stille smiley
    Men jeg skulle egentlig bare bekræfte adresse og email. Hun læste det bare op - så tror måske den er god nok smiley

• #3   12. mar 2009 haha blev også ringet op og vis du spørger ind får du og såen regning, det er bare et tilbud og så er du meldt ind

• #4   12. mar 2009 Man skal betale.. det er dog billigere..
    De har ringet til mig 3 gange, næste gang får de at vide de skal slette mit nummer, de fatter jo åbenbart ikke, at jeg ikke vil have deres lort..

Og det sidste var et bolig magasin :S

• #5   12. mar 2009 så må jeg sgu lære at høre efter, havde dog lidt travlt lige da hun ringede smiley

men ved I hvor de ringer fra og hvor man så skal afmelde?

• #6   12. mar 2009 michael O:
    hehe, har åbenbart et indbygget filter der frasorterer ligegyldige blade smiley

• #7   12. mar 2009 Blev ringet op og han sagde præcis det samme som du skriver... men så skiftede han lige over i at de første 3 mdr skulle jeg selv betale for at få de sidste gratis... blev skide sur over han først lovede noget og så droppede det bag efter.. det er fra forlaget benjamin

• #8   12. mar 2009 haha.. Ja, jeg spurgte sku også lige en ekstra gang for at være helt sikker.. Men det var sku et bolig magasin smiley sådan noget ligegyldigt bras XD

• #9   12. mar 2009 de ringede også til mig hvor jeg sagde nej tak men blev ved at spørge flere gange

• #10   12. mar 2009 Han ville give mig 3 nummer af vmax og bil bladet tror jeg det hed... men da jeg begyndte at sprøge ind til det skulle jeg selv til at betale for det.

• #11   12. mar 2009 amen for helved, they got me... sagde at de bare kunne sende mig de 3 gratis numre af vmax og 3 gratis af fhm smiley

• #12   12. mar 2009 Så dukkede der mails op...

--------------------------------------------------------------------------------------
    Kære kunde

Tak fordi du har valgt at takke ja til et abonnement på VMAX gennem telemarketing.

Du vil nu modtage VMAX på udgivelsesdagen. Du betaler 79 kr. for de 3 første velkomstnumre. Efter velkomstperioden modtager du automatisk VMAX i løbende abonnement til kun 149,85 kr. for 3 numre. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement.

Mens du venter på, at dit abonnement begynder, kan du klikke ind på www.vmax.dk og læse de seneste nyheder. Her kan du også vise din egen bil frem i Vmax Garagen, hente wallpapers, ringetoner, deltage i konkurrencer og meget mere.

Vi håber, du bliver lige så glad for VMAX, som vi er.

Vi ses derude!

Michael Holt
    Chefredaktør

--------------------------------------------------------------------------------------

Kære kunde

Tak fordi du har valgt at takke ja til et abonnement på FHM gennem telemarketing.

Du vil nu modtage FHM på udgivelsesdagen. Du betaler 79 kr. for de 3 første velkomstnumre. Efter velkomstperioden modtager du automatisk FHM i løbende abonnement til kun 149,85 kr. for 3 numre. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement.

Mens du venter på, at dit abonnement begynder, kan du klikke ind på www.fhm.dk og læse de seneste nyheder, tjekke vores babe-galleri, deltage i konkurrencer og meget mere.

God fornøjelse med FHM.

Med venlig hilsen

Søren Baastrup
    Chefredaktør

• #13   12. mar 2009 Dan C:

Yes gjorde de også med mig smiley
    Men også noget med at jeg skulle AFMELDE mit nuværende abonement.
    Dét gider jeg sgu ikke, så hvis de sender to numre bliver jeg sur smiley

• #14   12. mar 2009 Haha jeg blev også ringet op og fik sådan et tilbud her den anden dag.

• #15   12. mar 2009 haha der er du godt nok lige blevet narret der hehe smiley

• #16   12. mar 2009 Yup, kunne også få de gratis blade, jeg skulle betale for......?

• #17   12. mar 2009 har skrevet for at afmelde... det er telesalg (fjernsalg), så der er 14 dages fortrydelsesret smiley

• #18   12. mar 2009 hehe heldigt nok for dig da smiley

• #19   12. mar 2009 De er så belastende, de har ringet til mig 3 gange på 14 dage. De 2 af gangene var med 10min mellemrum.

Kommentér på:
Bilbasen konkurrence

Annonce