{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Kvinder & Bilgalleri {{forumTopicSubject}}

Har tit tænkt på, når man falder over en kvinde profil her inde, har de altid et billede på af sig selv.. Er der en grund til de har det tror du? Er det ren opmærksomhed ?
Og du kan finde en smuk pige her inde der har en total grim bil, men alligevel har hun fået en masse x-høje over og har 200 venner på sin liste..

eller er nogen fyre osse bare for nemme..

Har sgu tit tænkt over, hvorfor de har det..
Jeg mener ikke noget ondt i det.

Nå skulle bare ud med det..

Hygge og nyd vejret

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinder & Bilgalleri
  • #1   17. mar 2009 Fyre er generelt ynkelige og for nemme...

• #2   17. mar 2009 Blah ( G3 til salg ): Det samme har jeg os tænkt på flere gange.. smiley

• #3   17. mar 2009 Men tror nu osse de fleste kvinder gør det, fordi de ved de kan få en masse opmærksomhed her inde..

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.166
    #4   17. mar 2009 Kusse-Kurt ^ - har altid tænkt det samme... attentionwhores!

• #6   17. mar 2009 med 1 (mobil) billed af sin bil i mørket og ingen teskt kommer piger ind BARE DE VISER LIDT PATTER PÅ PROFIL BILLED.

trist men sandt.

• #7   17. mar 2009 Der er stor forskel på at være en attentionwhore og alm pige/kvinde..

Hvorfor må en tøs ikke have sit billede på?... Det er noget forbandet jantelovs pis.. HVIS du kunne udnytte diverse piger osv via dit billede UDEN du behøvede at gøre noget.. ville du så ikke gøre det?... I know i would.. Det samme gør sig gældende med Nik og jay... hvis jeg kunne synge som dem og havde samme showmanship som dem.. så havde jeg FANME også gjort det... ikke at jeg nødvendigvis kan li deres musik.

Det som er det sørgelige i denne sammenhæng er alle de ynkelige fyre som falder på knæ og tuder..

• #8   17. mar 2009 J L: nemlig, det er så grimt..

• #9   17. mar 2009 Att. Blah : SO TRUE, SO TRUE ! Preach it brotha' smiley

• #10   17. mar 2009 Der er intet der sætter mit pis mere i kog end at se en eller anden snothvalp sidde og savle over en eller anden trunte som tror hun er guds gave til kloden.. årh du er så lækker. ..flotte øjne...

Resultatet er EN stor prinsesse kultur hvor alle tøser, grimme som lækre tror de kan tillade sig alt. FØJ

• #11   17. mar 2009 halleluja

• #12   17. mar 2009 Nåå ja men hvad så med de fyre der har smidt der kæreste eller det der på motorhjælmen af deres gamle gennemkneppede gejler golf og de får sku også høj...

I WONDER...

• #13   17. mar 2009 Tja.. så er det jo godt man hverken er Blondine, Har store Patter eller 200 venner som du nævner smiley

Jeg er her ik for opmærksomhedens skyld.. men fordi jeg er interreseret i Biler.
    - At jeg har billede på, er bare for at sætte ansigt på..:)

• #14   17. mar 2009 Blah. Lige lidt om noget andet end alt det trunte snak.

skal du ikke tage nogle gode billeder af min hvide bmw ?

• #15   17. mar 2009 Betina , hvordan kan det så være at din færdige fiat med huller i kofangerne hele tiden får en høj af alle fyrene?

• #16   17. mar 2009 Pedro ? - Nok fordi der er nogen der kan se forbi Rust og Mangel ;-P

• #18   17. mar 2009 'Amen generalisér da lige.. Ja jeg har et bllede af mig selv. Kan virkelig ikke se hvorfor man ikke skulle have dét!?? Ville ønske alle havde et billede af sig selv så man kunne genkende folk til træf.

Jeg er her KUN pga min bil. Er meget stolt af hvordan den er blevet efter alle de timer og penge der er lagt i den og kan godt li' at høre folks mening. Også selvom det ikke altid er positivt smiley Breve der indeholder kommentarer bliver som en regel ikke besvaret og håber satme folk stemmer på min bil og ikke det lille latterlige billede af mig.

Men har I drenge nogen idé om hvor skide irriterende det er at komme kørende og altid høre: "Nå hun har nok fået lov til at låne kærestens bil"?
    Det er så derfor jeg har min hjemmeside skrevet flere steder på bilen.. Men igen bliver der generaliseret.. Og jow jow er satme godt klar over der er mange tøser herinde der hiver og trækker efter opmærksomhed, og ofte desværre også får netop dét, men vi er nogle der vitterligt går op i vores biler og gerne vil respekteres i denne mande-verden smiley

• #19   17. mar 2009 Ja ja det gik lidt stærkt.. Mener selvfølgelig breve der indeholder kommentarer om mig bliver som en regel slettet smiley

• #20   17. mar 2009 Måske siger det bare noget om stemmesystemet ..

Pedro smid mig en PM smiley

• #21   17. mar 2009 Charlotte smiley Føler med dig smiley

Og til alle jer ynkende hankøn der klager over kællingerne kommer ind på den måde de gør, ville det evt. være en ide at i begyndte at tænke med det største hoved i er udstyret med, så ville den slags slet ikke være muligt for dem smiley

• #22   17. mar 2009 Arh man skal passe på med at skære alle over en kam, men ja der kommer små bølger af tøser som kun kommer her for opmærksomheden men de forsvinder som regel også hurtigt igen for senere at komme tilbage i intervaler, de "hardcore" tøser som går op i bilerne og er her mere eller mindre som os andre virker da meget cool....

• #23   17. mar 2009 Jeg tænker slet ikke BG alene.. jeg tænker sgu mere generelt.. og selvfølgelig skal man passe på med at generalisere.. men det passer som regl på internettet.. Det er et sted hvor man kan efterlade sine grænser hjemme hos kæresten og så ellers bare få al den opmærksomhed man vil have..

Jah og så er der de fornuftige yadda yadda yadda.. (hvorfor skulle man bruge tid på dem når man kan se gratis patter)...sådan tænker de fleste ihvertfald.

• #24   17. mar 2009 Jeg føler mig virkelig trampet på her.. jeg ved godt at min bil ikk er verdens fedeste men jeg får da stadig en hel masse høj,og det er jo nk som i siger fordi jeg er kælling og fordi jeg kender dem der gør det... Men hvad fuck har det med mig at gøre?? er det min skyld at drengene herinde tænker med alt andet end hovedet?? nej ok godt så, så lad vær med at give kællingerne skylden for det.. Jeg ved at jeg personligt er en af de tøser der går rigtig meget op i biler, desværre har jeg ikk haft råd til en pænere bil som jeg så kunne gejle.. men bare en gammel skrotbunke af en hyundai.. men for helved det er min første bil.. Seriøst.. hvor ondt i røven kan man have over at der er kællinger i en mandeverden???

• #25   17. mar 2009 Og dem der er på min venneliste er alle nogen jeg kender..

• #26   17. mar 2009 Benedicte = S-SJ.DK = - Ja, de siger godt nok du er løs på tråden..

• #27   17. mar 2009 - DjoN - det var da nok en nedern og uintelligent kommentar

• #28   17. mar 2009 jeg er kun her på bilgalleri for at score og flashe min frække bil

indtil vidre er det ikke gået så godt

• #29   17. mar 2009 Når så det gør de.. Det var jo godt for dem, og dig.. Tillykke.. du er den største idiot jeg har støt på idag...

• #30   17. mar 2009 _ GetWell_=S-SJ.DK= _ - JA, ca. ligeså intelligent som alle tøserne herinde tilsammen...

• #31   17. mar 2009 det er desværre ganske naturligt at man begynder på mudderkast (min far er større end din far) når man ikke har noget intelligent at sige og inderst inde allerede har indset man har tabt... Pinligt

• #33   17. mar 2009 _ GetWell_=S-SJ.DK= _ - Jeg ved ikke om det er intelligent, men jeg kan ikke se hvorfor tøserne skal være herinde... jeg kommer herind for at få noget mandehørm..

Min mening..

• #34   17. mar 2009 Prøv og hør her..
    Jeg er født om opvokset i en mandeverden.. Jeg har kun drengevenner.. Jeg er igang med at uddanne mig som tømrer.. Jeg har arbejdet et år som tømrer.. Jeg har arbejdet som elektriker.. Jeg har altid haft en hang til biler. Jeg er en af de aktive mennesker i ssj... Mine venner kalder mig nosseløs(drengen uden nosser) Mine venner kalder mig en brian.. Så kom du en gang og jeg mener en gang og sig jeg ikk har ligeså meget ret til at være her som de andre drenge..

• #36   17. mar 2009 Som sagt.. hva siger det om stemmesystemet?.. Altså ro i trussen..

Det er jo komplet ligemeget.

• #37   17. mar 2009 Vi kan hurtigt blive enige om at stemmesystemet er fucked..

• #38   17. mar 2009 Benedicte = S-SJ.DK = - Du/I bruger jeres kvindelighed for at få mere opmærksomhed herinde.. (Så må man sq synke rimelig lavt, hvis man skal det) DU har skam også ret til at være herinde, men stop nu med jeres crap/kommentarer og ligge modelbilleder og jeres kæledyr herind..

Fortsat Go'dag...

• #39   17. mar 2009 Margrethe G - Hvorfor whiner i tøser så når jeg stemmer lav på jeres biler, når den er pink - pink indtræk - pink fælge osv osv.. !

Det synes jeg satme er grimt!

• #40   17. mar 2009 Du sidder og drager en konklusion om hvad jeg gør og hvordan jeg er.. og det har du ikk ret til du kender ikk mig.. du aner ikk hvad jeg står for.. Hvor er billedet af mit hamster henne?? hvor er de jeg prøver at fo opmærksomhed henne.. hvis der er en der prøver at få opmærksomhed lige nu så er det da dig.. men det er da på den mest åndsvage måde du gør det på..

• #42   17. mar 2009 Du drager fucking konklusioner om alle nu.. Gider du ikk spænde din hjelm.. det ville være det samme som hvis jeg sad og sagde at alle mænd var svin.. det passer jo heller ikk så flet fissen mester..

• #43   17. mar 2009 Benedicte = S-SJ.DK = - I får ret. jeg får fred..

Fortsat Go'dag..

• #44   17. mar 2009 Benedicte... Fatter ikke du gider spilde din tid på sådan en klaphat, det er jo det eneste han vil have.. OPMÆRKSOMHED smiley Han kunne tage at hoppe i den nyeste top fra d&g og joine alle de dåser herinde der kun er her for det samme smiley

Damn hvor har folk lige pludselig blandet personlige og ret så ligegyldige diskutioner ind i det her, hvor blev den oprindelige snak af? *G*

Blah... Du er for fed, på den fede måde smiley

• #45   17. mar 2009 Sascha .. > ska vi snave? ... smiley ..

Men helt enig.. for helvede altså.. Det er TOTALT ligegyldigt..

Kommentér på:
Kvinder & Bilgalleri

Annonce