{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blekingegadebanden... GAAAAB
  • #1   21. mar 2009 hoppede også fra der jeg hørte det var en dokumentar film hehe

• #2   21. mar 2009 Nu er du jo også kun en lille dreng, du gik vel i sparkedragt dengang det skete.
    Jeg var en relativ stor dreng og husker episoden og husker alle skriverierne osv, så jeg synes faktisk at den var god, måske fordi jeg husker det fra dengang?

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #3   21. mar 2009 Jeg var ved at tage ind og se den, men kom på andre tanker. Dokumentarer skal ses derhjemme, biografen er kun til film med så mange lyd effekter, at konen vil få spat og knække fjernbetjeningen.

• #4   21. mar 2009 Øv...........

Ville nu ellers gerne se den, men så kan det da vente til den kommer ud eller ind på min på ;o)

• #5   21. mar 2009 Michael N: Kan kun give dig ret!! Nu er jeg selv fra først i 80erne men husker ikke sagen fra medierne dengang, men kan sagtens sætte mig ind i hvordan den er mere spændende for dem som kan huske den..

Det er en helt anden type film end man er vant til, og hvis man er en af dem med en reptil hjerne der havde forventet " en sy feee action film i stil m ham ders Segal eller Fan damme" så er Blekingegade banden sku kedelig og total lam!!

Men syntes sku det var interessant at se hvordan han blev konfronteret med hans fortids handlinger, og hvordan det hele udviklede sig mere og mere.

Men bestemt enig, det var en af de "programmer" man lige så godt kunne have set derhjemme, biografens potentiale bliver slet slet ikke udnyttet.

• #6   21. mar 2009 Hvad havde i forventet? Har selv været inde og se den her til aften, og synes den var rigtig god. Men et eller andet sted er det jo også dumt at gå ind og se en film man ikke ved, eller har noget læst om.

• #7   21. mar 2009 Jeg vidste faktisk ikk det var en dokumentar film..

Troede det var en film der var autentisk..

Men sys det var fedt nok at se hvordan gruppen var bygget op og hvordan det hele fungerede..

Nok ikk værd at gå i biffen og se medmindre man gerne vil vide lidt om banden.. Men i tv vil jeg helt klart se den.. Hvis jeg self ikk lige havde set den smiley

• #8   21. mar 2009 Ja self men troede faktisk det var lavet som en film.. smiley

• #9   21. mar 2009 Tue: Hvis du viste det var en dokumetar, hvorfor tog du så ind og så den?

• #10   22. mar 2009 jeg vidste sq ikke det var en dokumentar, men manglede et eller andet at lave en fredag aften, og nogle af gutterne spurgte om jeg var klar.

syntes bare det virker som en måde at score lidt cool cash på. før de sælger filmen ti DR2.

• #11   22. mar 2009 http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=134839

Der er jo en celeb her inde.. Denne bil har været med i filmen hehe

Kommentér på:
Blekingegadebanden... GAAAAB

Annonce