{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Penge lån {{forumTopicSubject}}

ved godt det er finans krise men er der nogen af jer som har haft held til at låne penge i banken, hvis ja hvor meget hus har i kunne købe... Har fundet drømme huset med opvarmet garage selvfølgelig, til 1.5mio. er 23år og er mekaniker 330000 årlig løn. vil gerne høre fra andre som har været i banken med positivt eller negativt svar smiley

god weekend

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Penge lån
  • #1   27. mar 2009 var i banken for ca 8 måneder siden. Der kunne jeg maks låne 500.000 kr ????? Er tømrersvend. kunne være ejg skulle prøve en anden bank, hehe

• #2   27. mar 2009 man kan godt få lidt ud af at hører andre banker...

• #3   27. mar 2009 ja kunne i banken men ikke ved kreditselskaberne, men har til gengæld kun lånt det halve af hvad du vil låne. tjener omkring de 330000 om året. og min kæreste kun 150000 da hun er på barsel. men banken havde et krav om at vi tjente omkring en halv mill. for at kunne låne til huset og så skulle vi oprette et sikkerhedslån.

• #4   27. mar 2009 jeg er udlært smed og via banken ku jeg også maks låne 500,000

• #5   27. mar 2009 Den får du sgu ikk råd til da ! Du skal ha min 4500 til dig selv og leve for når alt fast er betalt, ellers vil de ikk låne dig? 1,5 er meget urealistisk medmindre du kan stille med en crazy udbetaling.

Jeg tjener ca. samme som dig og kunne låne 600.000

• #6   27. mar 2009 Da jeg var 21 havde jeg samme løn som dig og jeg kunne låne 1 mio..

Men det er jo osse 4år siden ca..

• #7   27. mar 2009 Men du får ik lov til at låne 1.5mio med en års lån på 330.000kr det er jeg 100% sikkert på..

• #8   27. mar 2009 Det ville også være uansvarligt at give dig lov til, hvis man skal se det fra bankens side. Vi ville heller ikke give lov til det hos os (jeg arbejder selv i bank), så jeg kan godt forstå banken. Du kunne muligvis få lov til at nærme dig en million eller noget - men ikke halvanden ...

• #9   27. mar 2009 vi er 2, men kæresten er stadig under uddannelse. har til udbetalingen af huset (75k) har aftalt møde med banken bare for at få en ide om hvad man kan købe, for gider ikke kigge efter huse som der aldrig blir råd til... fatter ikk hvordan alle de huse til omkring 4mio blir solgt, det er sku da ikke alle danskere som er direktøre med en løn på 60k om mdr...

• #10   27. mar 2009 hvis du låner 1.5mio vil det koste dig ca 10.000kr i husleje, med strøm, varme og vand.. Så kan du jo selv regne ud. hvor mange penge der er tilbage, til forsikringer, bilen, mad, tøj, by ture osv.. smiley

Find dig en dulle som tjener penge

• #11   27. mar 2009 Tommy C
    Folk, der køber huse til 4 mio. har enten en meget stor løn - eller nogle penge at smide i det, så finansieringen ikke bliver så stor.

• #12   27. mar 2009 Har lige fået lånebevis på en million. Mig og min dame kigger på at købe og vi er begge på SU. Finanskrisen findes ikke

• #13   27. mar 2009 Kusse-Kurt ^ ja det med og finde en dulle der tjener penge, hmm hvor er de?? alle duller bruger jo dem vi mænd tjener smiley

• #14   27. mar 2009 Kristian Y
    Enten er der nogle oplysninger, du ikke giver os, eller også er din bank yderst uansvarlig.
    Og jo, finanskrisen findes.

• #15   27. mar 2009 Kristian Y
    hvilken bank har du? har selv danske, men er skal selvfølgelig ud og høre nogle forskellige. min søster er i sparekassen. så hun vil selvfølgelig beregne et tilbud efter dk bank har kigget på det..

• #16   27. mar 2009 Et lån lyder let, men er selv ved at tage et kursus som regnskabsmedarbejder og der er mange ting i et lån man ikke tænker over som koster en del..

sidste år tjente jeg 426.000.00 kr, men har ikke noget lån mere for har betalt alt ud, men nu er jeg på fagforeningen, men til gengæld så kan jeg have en bil som køre 8 km/l ca og have penge til mig selv og får kun små 11k på fagforeningen.

Men sidst jeg søgte var for 3 år siden der tjente jeg også kun 3300.000.00 kr ca og kunne låne 650.000.00

• #17   27. mar 2009 de fleste banker har en tommelfingerregl der siger du kan låne 3 måske 4 gange din årsløn til hus/lejlighed.

• #18   27. mar 2009 kristian y tror lidt det er en røver ellers har du læst et nul forkert! vil da ihvertfald se noget dokumentation før jeg tror på det.

• #19   27. mar 2009 Jeg har en større dansk bank. Min dame har en konto med 100K som vi bruger til indskud. Vil ikke udlevere navnet da jeg ikke gider høre på at folk lige har været i samme bank ikke ikke kunne låne det samme.

• #20   27. mar 2009 Det er vist en røver ...

• #21   27. mar 2009 Kristian Y. ok det iorden. men ja igen hvis bankerne ikke vil låne penge, så går samfundet jo i stå... længe leve sort arbejde, hvis ikk det eksisteret boede alle danskere i lejligheder smiley

• #22   27. mar 2009 troede ikke man var berettiget til su når man havde 100.000 stående? men der er vel lavet om på de regler, hvad får man i su nu til dags? 4000 kr pr mand. så i har 8000 kr og skal betale 900000 af? det lyder meget som en røver.

• #23   27. mar 2009 Kristian Y:

Det er da kun fedt at i kan låne så meget smiley

Det er tidligt at sætte sig i gæld sammen, men det op til dig jo smiley

Men med så og sådan så skal i have et års rente frit for at kunne betale lidt, men i skyder den bare i den anden ende..

Men ja hvis i tænker på det så tænk jeg om.. Ingen er sikker på man bliver sammen og har i begge skrevet under ja såå hænger i begge på den selv om i ikke er sammen mere og gider den ene ikke at betale så hænger den ene af jer på den hvis i ikke vil i retten..

Prøver ikke at skræmme Jer/dig og gør jeg sikkert heller ikke, men det er godt at tænke over..

• #24   27. mar 2009 Clemen :

Ja det lyder lidt som en april snart..

• #26   27. mar 2009 Tommy C: Syntes du skal ta et møde med en masse banker. Kan jo være den ene kun vil låne dig 500.000 og en anden 1mio ik.. Undersøg mulighederne.. smiley

• #27   27. mar 2009 rigtigt hvad du siger Tommy P.

men efter 5år sammen så tænker ingen af os på og gå. men det sker jo for mange. såå. men først vil jeg se hvad jeg kan låne til alene, og så må vi se hvad banken siger hvis vi er sammem om det. tak for alle svarene. altid forskellige svar man får herinde hehe smiley

• #28   27. mar 2009 Hvis folk er i tvivl må de gerne komme forbi og se lånebeviset. Hvis i ikke tror på det er det også helt fint for mig. Ja, det er tidligt at sætte sig i gæld, og det er heller ikke besluttet om vi vil købe endnu. Jeg får vist omkring 5000 i su og så løn oveni.

• #29   27. mar 2009 Kusse-Kurt ^ ja lige min plan.. men starter selvfølgelig i den bank jeg har haft altid, de kan jo gå tilbage i min kontoer og se hvor god jeg er til at spare sammen smiley og har også aktier der. det må trække op

• #30   27. mar 2009 Og forresten er lånet syet sådan sammen at det er hendes lån og hendes lejlighed, jeg betaler bare leje. Så hvis jeg smutter er der ingen penge imellem os, men hun sidder med aben.

• #31   27. mar 2009 Jeg fik et lån på 960.000kr da jeg var 21år og var single..Så det kan lade sig gøre.. Og jeg havde ikke 1kr da jeg fik det lån, udover min løn

• #32   27. mar 2009 Kusse-Kurt

Jep... Det kan betale sig at spørge den rigtige bank. Men folk antager jo som udgangspunkt at man lyver hvis man skriver noget på nettet.

• #33   27. mar 2009 Jeg kan låne optil ca. 2 mil som enlig, iflg. min bankrådgiver. Har inkl. værdi af fri firmabil ca. 450.000 kr. årligt.

Kommentér på:
Penge lån

Annonce