{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

fiat uno turbo mk.1 {{forumTopicSubject}}

kære brugere..

jeg har haft min fiat uno turbo til salg i et stykke tid nu men da der ikke sker en pind med den ville jeg lige gøre opmærksom på min annonce til evt folk der kunne være intereseret i sådan en sjov lille bil. km mæssigt er den perfekt og den står meget tæt på at være 100procent i orden så vis det er noget der har interesse så kig forbi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fiat uno turbo mk.1
  • #1   29. mar 2009 hold dig til markedet. udstemme herfra

• #2   29. mar 2009 johnny-- den er også i markedet men når man har betalt for at den skal være der og der så intet sker i 3uger syntes jeg ikke der er noget i vejen for at gøre opmærksom på en annonce til en evt køber der har sådan en bil i tankerne?? min bil er billig og i virkelig god stand så måske gør jeg en evt køber en tjeneste ved netop at gøre opmærksom på min annonce??

• #3   29. mar 2009 Derfor er det stadig ikke tilladt? Du kan jo ikke bare sidde og retfærdiggøre det på den måde.

• #4   29. mar 2009 kasper.. hvor står det at det ikke er tilladt henne?? for mindes ikke at jeg har set det og tror heller ikke jeg er den eneste for når der intet sker bliver man altså en smule pist over det for det er jo ikke ligefrem billigt at sætte sin bil til salg herinde

• #5   29. mar 2009 Det står sådan set her bassemand:

"2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet."

Så er jeg sådan set pisseligeglad med hvor "pist" du bliver. Det er ikke tilladt. Tjek reglerne og brug den smule hjerne du har.

• #6   29. mar 2009 jeg spurgte bare stille og roligt, så lad være med at sidde og spille dum overfor mig, jeg taler pænt til dig og er ikke nedladen overfor dig hellere så drop dit fis, og du ville selv blive pist ovet at have ventet 3uger uden noget seriøst svar på din annonce

• #7   29. mar 2009 Jeg havde min bil til salg i over 2 måneder, velkommen til finanskrisen du. Derfor oprettede jeg det ikke i forum, DA DET IKKE ER TILLADT.

Jesus christ.

Kommentér på:
fiat uno turbo mk.1

Annonce