{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  surround sound sæt
  • #1   30. mar 2009 hvad vil du have ud af dit sæt??

hvad krav har det???

fint sæt til familie tv... ved alm brug..

hvis du er kender.. af lyd og billede... og vil ha 7.1 hjemmebio og lign....så er det der ikke noget for dig..

høre til i den dårligere ende af den type ting... afspilleren er ok... men kun middel..

• #2   30. mar 2009 men pris og kval hænger sammen...

• #3   30. mar 2009 det er kun til alm.hygge brug,men det kan også være jeg kan nøjes med et billigere sæt,syntes bare det var fint at man ikke behøvede højttalere i bag og alle de ledninger

• #4   30. mar 2009 fordelen er at det er en bluray afspiller...

og du skal da ihvert fald ikke gå ud og ofre penge på et hjemmebio med alm dvd lige nu.. det ville være åndsvagt.. til prisen er det fint...

• #5   30. mar 2009 hvad er det der bluray for noget,og tror du det er fint med at det "kun"er 3 højttalere til det-om det giver en god effekt,så man slipper for alle de ledninger

• #6   30. mar 2009 Bluray er det nye, der forhåbentlig kommer til at erstatte DVD'en helt. Det er det medie Playstation 3 spil er lavet på, og dermed også kan afspille.

Hvis du skal se film i HD skal du se dem på Blu Ray, det kan almindelige DVD skiver ikke indeholde...

2.1 Surround er ganske udemærket, selvom enhver der har bakset 5 højttalere op i sit hus og synes det ser pænt ud vil være uenig med dig. Jeg kender flere der har 2.1 surround, og selvom det ikke er "rigtig" surround, i form af lyden kun kommer fra front, så er det en lydkvalitet der er mange gange bedre end det et TV kan gengive i sig selv.

Og pris og kvali hænger sammen? - ja det gør det da, men det er originalprisen du skal sammenligne med kvaliteten, bare fordi den er på tilbud er den ikke dårlig, det betyder formentlig bare at der snart kommer en ny udgave, eller at dem der orker gå i ElGiganten kan få den billigere end os der hellere havde købt det direkte af Sony.

• #7   30. mar 2009 som der bliver sagt.... DVD udgår snarest muligt..... og derefter er der kun bluray tilbage... ligesom da vi skiftede fra VHS til DVD...

men fordelen er at en BLUray også kan afspille DVD.....

det er fint til normalt behov... men som der er sagt.. så har jeg okset 7.1 op i stuen.. og jeg kan aldrig nøjes med 2.1 ;)...hehe..

men til bare en lille familie brug er det fint...

hvis du skal have noget andet.. skal du meget højere op i pris..

• #8   30. mar 2009 ok,men det er fordi jeg fik mit tv stjålet,og der var bare sat et par alm.højttalere,og når nu de sidder på væggen vil jeg da gerne have dem til at virke igen.

• #9   30. mar 2009 den fattede jeg ikke helt??.. du vil godt ha dine STD højtalere til at virke??

• #10   30. mar 2009 ja,lige præcis,så de virker over tv

• #11   30. mar 2009 nååh... det kræver at dit TV har en audio UD... ikke noget med anlægget.. stort set alle anlæg har audio IN..

men ikke alle tv der har audio UD... det skal du undersøge...

• #12   30. mar 2009 ok,men det står audio in,men ikke audio ud,vil det så sige at det ikke kan tilsluttes,heller ikke det anlæg jeg har linket til?

• #13   30. mar 2009 Det er så derfor jeg handler i SONY butikkerne. Der går jeg bare ned og siger hvad jeg har brug for det kan, og så får man rådgivning af professionelle.

Også sekundær grund til jeg aldrig handler i Elgiganten som sagt smiley

• #14   31. mar 2009 hvis du selv har styr på hvad du skal have... så kan du jo med stor fordele handle andre steder.. da du kan spare mange penge..

og sony butikkerne høre jo bare under expert... du kan lige så godt rende ind i en der ikke aner hvad han snakker om der ... som alle andre steder...

du skal have et tv med audio OUT.. og en anlæg med audio IN.. eller aux IN...

anlægget har det 100 procent... det er tvet der skal ha et audio OUT.. det er sjældent at et tv har audio IN.. det giver ikke meget mening... kun i forbindelse med et componenet indgang eller lign...

Kommentér på:
surround sound sæt

Annonce