{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Snydt af boligselskab! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået opgørelsen fra min gamle lejlighed som jeg afleverede d. 16. feb.

Oprindelig havde jeg lejligheden til 31/3, men da der var 2 som gerne ville have lejligheden før, og jeg havde et andet sted at bo, aftalte jeg med udlejer at de fik lejligheden den. 16./2 så den var klar til den nye lejer d. 1/3.

MEN i min opgørelse med tilbagebetaling af indskud har de trukket husleje for ½ marts!

Jeg ringer til dem, for der må jo være sket en fejl der! Men nej, for ham der skulle have haft lejligheden var sprunget fra, så det var nr. 2 der havde fået den istedet for, men han havde først fået den, den. 15/3, jeg siger så det jo ikke kan være mit problem! men de er kolde i røven.
Jeg kontakter ny lejer, han fortæller mig at han først blev tilbudt lejligheden efter den 1. fordi den ikke var klar før.
ALTSÅ boligselskabet havde ikke fået lavet lejligheden færdig til tiden!
Jeg tager fat i dem igen, og siger til dem at de ikke bare kan trække den husleje da jeg ikke har haft adgang til lejligheden i den ekstre periode, og at de derfor ikke må forlange husleje! De er stadig ligeglade,

HVAD KAN JEG GØRE????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt af boligselskab!
Kommentér på:
Snydt af boligselskab!

Annonce