{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Er jeg bare hysterisk eller hva ?? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Tja har lidt svært ved at se om jeg bare er hysterisk eller om jeg egentlig har ret i mine sure miner.

Har en reservedels bil tilsalg i marked og onsdag eftermiddag ringer der en her fra BG som vil købe motoren, jeg siger en pris og siger at han kan høre den igang da motor og gear stadig sidder i bilen.

Han vil så undersøge om han kan finde en kørelejlighed og så vende tilbage.

Det gør han så telefonisk Onsdag aften hvor jeg er ude og lufte min motorcykel i det fantastiske påskevejr, så jeg ser først det ubesvarede opkald da jeg kommer hjem kl 23.30.

Torsdag da jeg lidt sent på formiddagen vågner er min telefon så gået tør for strøm ??? underligt tænker jeg da den ALDRIG går tør for strøm, får et stik i røven på den og så er der 15 ubesvarede opkald 3 telefonsvarer beskeder og sågar en stak sms'er !!!!!!!

Nu kommer det "hysteriske" så !! Er det helt urimelæigt at blive lidt morgengnaven over folk som bare bliver VED MED AT RINGE ????

Ihvertfald bliver jeg noget morgensur over dette !!!!! Og ikke så snart har jeg fået gang i telefonen før jeg får et vagtopkald fra rensningsanlægget på min virksomhed så jeg springer i bilen og kører direkte på jobbet.

I mellemtiden dukker køber så uanmeldt op på min adresse, som jeg forøvrigt ikke har givet ham, helt tilfældigt kommer min kone hjem lige mens de er der og får en større skideballe af køber og denes kone......om ikke vi kan forstå at deres bil ikke kan køre ???

Her stopper festen alså, sådan noget gider jeg bare ikke !!! Jeg vil hellere brænde den Mercedes motor end at sælge den til sådan en klovn !!

Her til formiddag logger jeg så på BG og der er en besked fra køber at hvis ikke jeg kontakter ham idag så vil han finde på noget andet, fair nok så jeg vil ringe til ham når jeg kommer hjem.

her over middag logger jeg så på BG igen og modtager så endnu en besked, denne gang med en ordentlig tilsvining om hvor stor en nar jeg er og om jeg regner med nogensinde at kunne sælge noget !!!!!

Så nu er der nok en der må ud og se sig om efter en anden motor til hans Mercedes..........min blir sgu siddende i bilen !!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg bare hysterisk eller hva ??
  • #1   14. apr 2009 Han lyder som et dejligt fornuftigt menneske..

  • #2   14. apr 2009 Måske kunne jeg også bare ha ringet ham op, men afskyr bare folk dr bliver ved med at ringe...........først 10 opkald med vis nummer og så ganske naivt 5 mere med skjult nummer.

    Søsyg...G: Ja det kunne godt lyde som typen !!!!!


  • #3   14. apr 2009 Lyder som en speciel forhandlingsmetode han har gang i der

  • #4   14. apr 2009 selvfølgeligt er køber da lidt et fjols her fordi han går så meget amok osv ...

    men igen syntes jeg godt du kunne give besked tilbage .... det er pisse irreterende når folk ikke lige svarer tilbage osv ...


  • #5   14. apr 2009 På en eller anden måde kan jeg godt følge en evt køber, det er sku da skide frustrende hvis det er noget man står og mangler og sælger så ik svarer sin tlf.. men ligefrem dukke uanmeldt op er måske lige en kende for meget...

  • #6   14. apr 2009 Thomas H: Ja det kan jeg godt følge dig i, men folk kan sgu da ikke bare regne med at jeg tilsidesætter familie, job osv. pga af en skaldet gammel Mercedes motor.

    Havde jeg sovet 1 time længere og dermed IKKE fået strøm på min telefon så havde jeg ikke fået vagt opkaldet fra mit renseanlæg og så havde jeg været 250.000 fattigere idag !!!!
    Så vil jeg skide på en gammel mercedes motor !!


  • #7   14. apr 2009 kim O : ja det er klart ... men det er jo også lidt svært for en evt køber at vide at det lige er derfor at du ikke tager din telefon osv.

    men da han vælger bare at dukke op hos dig så forstår jeg godt at du tænder af ... det havde jeg sku ikke fundet mig i ...


  • #8   14. apr 2009 HA .
    Var sku blevet hidsig hvis det var mig der fik den sviner .
    Men folk er fandme så mærkelig .
    solgt en jog for et år siden .
    Havde næsten fået pengene i hånden da ham faren siger :
    Ja nu ved jeg jo hvor du bor så det kommer til at gøre ondt hvis der er noget galt med den . skal da lige love dig ham faren fik travlt med at komme hen til sin bil .


  • #9   14. apr 2009 *næsten solgte haha smiley

Kommentér på:
Er jeg bare hysterisk eller hva ??

Annonce