{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Spøgelsesmotorcykelist + ulykke {{forumTopicSubject}}

Da jeg kommer over vejlefjordbroen der møder jeg en mc der køre i den forkerte side på E45. Det godt nok mærkeligt at se en i den forkerte side.

Men det er ikke slut endnu.

Da jeg køre nede fra Taulov på vej imod århus der sker der en ulykke lige foran mig. Var lige på vej ind på motorvejen da en bil kommer sidlæns ind foran mig. Der var 2 unge piger og 2 unge drenge i bilen (Sikkert for høj fart men ved det ikke). Det var ikke alvorligt de var bare i chok. Hvis jeg bare var kørt lidt før. Så havde de fået en 20+ tons ind i siden med 50 km/t. Bare det at tænke over hvis jeg nu ikke havde holdt for rødt i det ene lyskryds jeg var igennem. Hva kunne der så ikke være sket.

Men der er vel kommet 4 unge der er blevet lidt kloger i dag. Heldigvis på den måde hvor det ikke går helt galt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spøgelsesmotorcykelist + ulykke
  • #1   22. apr 2009 i det mindste skete der ingenting.. Der er for nylig 4 unge der omkom da de kørte galt nær køge hvor jeg er fra.. Og to af dem gik sku på min skole.. det er ikke fedt.. men det var også pågrund af for høj fart..

• #2   22. apr 2009 høj fart slår ikke ihjel .... det gør deacceleration.

• #3   22. apr 2009 Thomas. Den høje fart er sikkert skyld i de mister kontrolen over bilen.

Hvis de glider ind foran mig og jeg rammer dem. Så dør de lige så godt af acceleration. Så jo fart er stadig skyld i mange ting.

• #4   22. apr 2009 næh.. det er stupide idioter bag et et rat der tror de ved alt.. det er det der slår ihjel.. desværre.. oplever det hver dag.. : ind foran en lastbil også bremse op !!!

• #5   22. apr 2009 Trist og heldigt der ikke skete personskade eller tab af liv.

Jeg holder nu på, at mangel på korrekt afstand er den største årsag til færdselsuheld generelt.

Hvis folk bare lærte at holde ordentligt afstand ville mange uheld kunne undgåes. Fart er også med til at skabe ulykker, men mener stadig at folk er alt for dårlige til at holde den rigtige afstand og derved ikke giver sig selv mulighed for at reagere på uforudsete ting i trafikken.

Rune

• #6   22. apr 2009 Helt enig Rune. Folk er alt for dårlige til at holde afstand.

Kommentér på:
Spøgelsesmotorcykelist + ulykke

Annonce