{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lcd tv
  • #1   25. apr 2009 der er ingen forskel sån lige at se...

• #2   25. apr 2009 nej vel??? Men prisen er da rimelig forskellig...

• #3   25. apr 2009 noget af det lige umiddelbare er de kan køre forskellige opløsninger, det dyre noget mere end det andet.

Og det til 25 køre 200Hz, men kan ikke se det andet kunne forestille mig det kørte 100Hz

Og så kunne jeg forestille mig kontrasten var større på det dyre...

Men det koster også det dobbelte og det ville jeg ikke give.

Er der en grund til du har valgt SONY?

• #4   25. apr 2009 Der tror jeg at jeg tog fejl... For hvis man kigger på model nummeret er det da præcis det samme de skriver bare oplysninger forskelligt?

Eller tager jeg helt fejl?

• #5   25. apr 2009 de er begge 200 hz det står bare længere nede i teksten på det billige

• #6   25. apr 2009 Det samme model! Kig øverst... Elgiganten tager bare overpris smiley

• #7   25. apr 2009 Sony 46'' LCD-TV
    KDL46Z4500AEP

SONY KDL-46Z4500AEP

• #8   25. apr 2009 hvis jeg var dig ville jeg altså kigge på samsung 866 det koster omkring 13000 også får det top anbefaling på flatpanels.dk Plus at det kun er 4 cm tykt

• #9   25. apr 2009 Samme her Samsung er klart det bedste efter min mening... Har selv 2 og har aldrig fortrudt købet.

Har også haft en phillips ambilight men det solgte jeg igen...

• #10   25. apr 2009 Så konklusionen er køb Samsung i stedet for Sony smiley

Du vil ikke fortryde det....

• #11   25. apr 2009 Fedt... Så skal du vel have originalt vægophæng der kan dreje horisontalt og verticalt? smiley

En af mine kammerater har et 50" samsung med det vægophæng det for fedt...

Men man kan købe sig fatiig i det lort ligesom med biler efter min mening smiley

• #12   25. apr 2009 Forståeligt smiley Har også selv et flat ophæng da jeg ikke har brug for at kunne dreje tvet..

15mm så bliver det sgu ikke bedre smiley

• #13   25. apr 2009 Det er fordi den fra Hifisalg er en parlelimport tv, det ser jeg desværre ringtig mange gange på arbejde (Tekniker ved expert) og når lortet så går i stykker er der ingen garanti.

En anden ting er at den ikke understøtter de nye ting der kommer med det nye MPEG4 system fra DR... så jeg ville glemme alt om den billige hvis jeg var dig...

• #14   25. apr 2009 Kan man heller ikk 100% se ud fra de oplysninger de skriver...

Den understøtter MPEG4, men med MEGET stor sandsynlighed ikke de specielle pakker der kommer med i de mux (mux = pakkedata til DVB system) der kommer til at blive brugt her i DK.

De mux der bliver brugt her i landet er desværre designet specielt til det danske net og kan derfor ikke arbejde sammen med f.eks. et tv fra Tyskland, med mindre den er forberedt til det danske marked.

Og hvis tvet er parrlel impoteret kan den ikke bruge disse funktioner f.eks. EPG, DTV osv. og det er derfor den bliver solgt så billig, fordi der skal ikke betales dansk afgift at disse systemer.

Kommentér på:
lcd tv

Annonce