{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Gamle brochurer, hvor? {{forumTopicSubject}}

Ja, sad og fik den skøre idé at jeg egentlig godt kunne tænke mig en brochure fra den gang at min bil var ny smiley

MEN! er der nogle steder hvor man kan skaffe sådan en?
Og hvis nogen herinde kender nogen som har en brochure til en MazdMazda 626 GE fra 1994 til at ligge, så SKRIV! smiley

Dumme kommentarer bedes udeblive, da det er en SERIØS forespørgsel!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamle brochurer, hvor?
  • #1   27. apr 2009 køsters boghandel i Randers har ALT, hans hjemmeside er ikke noget at råbe hurra for , men han har alt, fra alle årgange.

• #2   27. apr 2009 stumpemarked

• #3   27. apr 2009 Køsters Motorboghandel er alt for dyrt, og tit må man kun købe en kopi - sjovt nok også til overpris.

Nu er din bil ikke så gammel endnu, så det er nok til at finde. Jeg har fx til stort set alle Toyota´er fra den årgang, inklusiv plakater.

Prøv at tage kontakt til Birgers Billige Bilbøger. Det lyder som en tvivlsom brugtvognsforretning, men manden har meget, har styr på sagerne og er med rimelige priser.

Held og lykke.

• #4   27. apr 2009 Har kodet nummeret til Mazda ind.
    Så må ringe til dem og høre dem ad smiley derudover har jeg også taget nummeret til Birgers Billige Bilbøger som Kasper S sendte, havde egentlig forventet en MEGA lusket side, men det der ser sgu da prof ud? smiley

Kommentér på:
Gamle brochurer, hvor?

Annonce