{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JUHUUU vi har fået endnu en prins
  • #1   4. maj 2009 NU SYNES JEG DU SKAL SNAKKE PÆNT OM KONGEN!

  • #2   4. maj 2009 Jeg synes du er et tudefjæs. smiley Kort og godt.

  • #3   4. maj 2009 endnu en bistandsklient at holde røven oppe på..

  • #4   4. maj 2009 Treat your mother right -ja lige bortset fra han ikke er konge.
    Mikael R
    det er da meget muligt,syntes bare at det er og bliver pustet for meget op.


  • #5   4. maj 2009 C S-he he tæt på han bliver bare ikke kendt som bistansklient,men kongelig

  • #6   4. maj 2009 hmm,og hvad så,

  • #7   4. maj 2009 pis....jeg bliver fandme sur hvis han skal døbes på min fødselsdag...ved fandme ik hvad der er med de kongelige og d.24 maj...

    men min familie skal altid sidde klistret til skærmen, fordi de kongelige altid finder på noget d.24/5...hehe...


  • #8   4. maj 2009
    Brian O
    he he ja det er surt


  • #9   4. maj 2009 det bliver helt sikkert D.24-5 han skal døbes,haha

  • #10   4. maj 2009 og? det er bare en unge der blevet skidt ud ligesom så mange andre også bliver hver dag

  • #11   4. maj 2009 intet i mit liv betyder mindre....


    smiley


  • #12   4. maj 2009 Det er en af de glædeligste nyheder idag.
    Nu kan jeg igen side klistret foran tv skærmen hele dagen, og købe se og hør, billedebladet og hvad der nu er af rigtig fine uge blade.

    Hvad mon det kommer mig ved at vi har fået en ny "prins" som jo slet ikke kommer til at betyde noget for den danske troning.


  • #13   4. maj 2009 de kongelige er fuldstændig overvuderet. de er bare heldige a der var en stiv stodder der engang valgte en person til konge, og dem der sidder på "tronen" idag, bare er efterfølgere. de er jo ikk en skid anderledes end alle andre mennesker her i dk. eller jo, vores skattepenge betaler der store biler og dyre kjoler. de laver jo ikke dangens gode gerning, udover a marie giver prinsen en guffer i ny og næ. smiley
    man kan kun bruge dem til a læse om, når deres skandaler kommer i bladet, ellers er det da de personer jeg tænker mindste på i hele midt korte liv smiley


  • #14   4. maj 2009 vi skal kaste med penge efter kongen, han er vores alles stolthed!

  • #15   4. maj 2009 Kunne ikke være mere ligeglad faktisk .. Syns det er for åndsvagt de skal have så meget rampelys.! zzzzzzz

  • #16   4. maj 2009 Haha, hvor er i pisse smarte allesammen... i er fandme en sej flok!

  • #17   4. maj 2009 Jeg tror de kongelige tjener dem selv ind igen eller hvad man skal sige.. Det lokker jo turister til Danmark i stor stil.. Hele Danmarks "eventyr"-omdømme i udlandet bliver jo klart forstærket af et kongehus med prinser og prinsesser og alt sådan noget pjat.. Desuden synes jeg da de er meget hyggelige..

  • #18   4. maj 2009 Er vi smarte Casper ?

  • #19   4. maj 2009 Tillykke til kongehuset.
    Ser frem til al den internationale prestige endnu en unge kan skaffe Danmark.

    Mon ikke der kommer endnu en fra både Jokke og Frede før de ligger "kronjuvelerne" på hylden smiley


  • #20   4. maj 2009 Julian - når man er så "cool" at man kan sige kongehuset ikke rager en en skid, så er man da en smart fyr. Uhh du må være både klog og alting når du kan sige noget så gennemført intelligent...

  • #21   4. maj 2009 Haha du er da for latterlig at hører på. Har man ikke lov at have sin mening ? Interessere mig ikke for alt det der, og så er jeg pludselig smart... Javel, hr.. Har respekt for hvis du gider følge med i dåben. Men hold dine små børne kommentare for dig selv.. Klaphat

  • #22   4. maj 2009 ok de representere os i udlandet trækker måske turister til,men det gør den lille havfrue og hc andersens hus også skal staten så til at ligge millioner der også,og det med at de fiser rundt til alverdens lande,ja det er virkeligt hårdt,ser sgu ikke ud som om de har haft det hårdt,andet end da frede og jokke var i millitæret,og der fik de vel også særbehandling

  • #23   4. maj 2009 casper-vi bor i danmark og vi har ytringsfrihed

  • #24   4. maj 2009 Ja ja men så tilykke da med endnu en 2. generations indvandrer

  • #25   4. maj 2009 bent T
    Jeg er ked af at sige det til dig men.... Staten giver i forvejen flere millioner i kulturel støtte til bevarelsen og markedsføringen af de to nævnte ting smiley


  • #26   4. maj 2009 Christian G
    ja det er sandt nok men har du nogen sinde set hvad de giver til kongehuset og deres avl,det er 3 cifrede millionbeløb,og hver gang der kommer en ny ja så er der bare flere kongelige der skal på listen


  • #27   4. maj 2009 Stakler... Det er synd for jer at alle jeres penge går til noget som iflg. jer selv ikke gavner jer en skid. Hvis i nu bare tog jer to minutter til at se ud over jeres forældres dårlige opdragelse, så kunne det være i ville opnå klarhed af helt nye dimensioner...

    Julian - jeg holder mine barnlige kommentarer for mig selv, ved ikke at skrive noget barnligt, modsat 90% andre herinde...


  • #28   4. maj 2009 Arg og så er det jokke... så bliver det jo en homo ligesom sin far og farfar... jep det er korrekt, er ikke royalist smiley

  • #29   4. maj 2009 Jonas - man behøver heller ikke være royalist for ikke at nære et ubetinget had til alt hvad kongehuset foretager sig... Der er en gylden mellemvej der hedder "normal" som desværre meget få herinde rammer...


  • #30   4. maj 2009 casper - så find et andet sted at bruge tide? tror de er lige så seriøse som du gerne vil have det inde på boliggalleri. så kan du snakke hus og have, så voksen som du er?

    - hvis du ikke kan lide det folk skriver i denne tråd, så lad være med at læse/kommentere den? nogen har deres egne meninger, og det må man jo bare respektere? du har din mening og det skal du også have lov til. men vi kommer jo ikk videre ved at sidde og hakke på hinanden. smiley


  • #31   4. maj 2009 bent T
    Jeg har aldrig set det præcise beløb de kongelige får for alle deres ydelser til det her land, og tror heller aldrig nogensinde det præcise tal kommer frem i lyset hvis jeg skal være ærlig.. Eller at du kender det for den sags skyld.
    Det er den kongelige familie, det ligger i vores kultur og der skal det blive efter min mening.
    De driver og bibeholder flere af vores store slotte herhjemme og et par herregårde osv., altså vores lands historie.
    Og ja erhvervslivet har STOR gavn af dem samt diverse nødhjælpsorganisationer har en kongelig eller greve/grevinde som "protector" hvilket gør at folk pludselig donere penge for at få lidt opmærksomhed til en støttemiddag fra en kongelig, hvor absurd det end lyder...

    Kongefamilien er det man så fint kalder et "konstitutionelt monarki" - De har ikke det helt vilde at skulle have sagt mere, og slet ikke efter freden i Wien i 1864.
    Give it a rest and accept it.. Det bliver næppe ændret i jeres levetid medmindre i bygger en gilloutine og råber: "viva la revolution", hvilket jeg gladeligt ville kæmpe imod smiley


  • #32   4. maj 2009 Nå okay. Så hvis man er uenig på dette diskussionsforum, så skal man bare holde sin kæft?

    Er det at respektere størstedelen af befolkningens holdning at sammenligne kongehuset med bistandsklienter? nej det kalder jeg respektløshed, som desværre er ret udbredt herinde, ikke kun mod kongehuset, men mod alle som denne, med enkelte undtagelser, relativt snævre gruppe mennesker på bilgalleri nu engang synes.


  • #33   4. maj 2009 Christian G - rart med et konstruktivt - og ikke mindst positivt indlæg.

  • #34   4. maj 2009 det er måske fair a de får smid en kæmpe pose penge i nakken for at arbejde 50 dage om året? hvor vi andre arbejder 5 -6 dage om ugen for at kunne betale regningerne?

  • #35   4. maj 2009 Rasmus Høst - Ja nemlig og lige prææcis. Ingen penge i verden kunne få mig til at overveje at skulle leve et liv som dem...

  • #36   4. maj 2009 Rasmus Høst J
    Jeg ville være beæret over noget skriftligt bevis på den påstand der med deres arbejdsdage..
    Tror de har nok at tage sig til i hverdagen, ja de har sekretærer osv. ansat men det er måske fordi der er så meget de har at lave ellers ville det jo ikke kræve en fuldtidsstilling til et andet menneske?
    Og udover alt det lort skal de passe på hvert eneste skridt de tager udenfor en åben dør fordi pressen jagter dem i hoved og røv, og gud nåde den kongelige person der fucker up for den person bliver kørt gennem det journalistiske møllehjul, vejet og målt med det samme! - Aldrig i livet jeg ville bytte plads med det.. Men jeg værner gerne om den person der er uheldig nok til at blive født ind i det liv smiley


  • #37   4. maj 2009 de er tilgivet for at smadre min fødselsdag(igen)..såfremt de kalder knægten Brian...;-)....

    Ej jeg har sgu ik noget synderligt imod dem og tager alligevel ud og ser min bror spille amerikansk fodbold den dag...men synes sgu altid de rammer d.24 maj...hehe..


  • #38   4. maj 2009 Så at der bliver flaget og festet på din fødselsdag ser du som et PROBLEM? smiley

    Var det ikke værre du havde fødselsdag på en af de flagdage hvor der skal flages på halv?


  • #39   4. maj 2009 haha...det kan der være noget om...:-P..

    ser det kun som et problem at min gamle mormor skruer så højt om for fjernsynet at naboerne har surround..og så kan vi ellers høre "og her kommer Katharina amalia ingelise gustav emilie Linda fra Luxemborg, med stor hat i dagens anledning...hun er i følge med Prins Emil felix christian nikolai kurt frederik...."...synes det er kedeligt...;-)


  • #40   4. maj 2009 Christian G
    har du bevis på hvor meget de arbejder da,og det med pressen jagter dem ja ja men de jagter også ha erne og indvandrene,og mht pressen ja det kan man godt være foruden som kongelig,det vil jeg give dig ret i,men hvis du ligger mærke til,så gælder særregler for kongelige,kan da huske en episode hvor frede blev stoppet med for høj hastighed,og kun fik en løftet pegefinger af mor,jeg tror dælme at der er mange af de unge herinde,som gerne ville slippe med en løftet pegefinger.
    Casper H
    du snakker om om barnlige herinde,jeg ville nære mig til at sige at du hører ind under den gruppe da du åbentbart hakker ned på folk der har andre menninger end dig selv,det er da det jeg ville kalde barnligt,jeg oprettede denne tråd for at høre forskellige menninger,kan da godt forstå at man ikke behøver svine frede og de andre til.


  • #41   4. maj 2009 Bent T - Det er ingen hemmelighed at kongehuset ikke er underlagt de samme straffe som os andre. Frederik og Joachim svarer UDELUKKENDE til deres mor, dronningen, og sådan vil det altid være. De skal overholde reglerne som alle os andre, men de kan ikke retsforfølges eller fængsles som alle andre.

    Men du skal da ikke sige vi andre ikke får andet end en løftet pegefinger? En lamborghiniejer med over 200 kmt som kun får en bøde på sølle 10.000 og ikke engang får frataget kørekortet permanent og ubetinget, det vil jeg heller ikke kalde mere end en løftet pegefinger.


  • #42   4. maj 2009 Casper H
    nu kender jeg ikke lige til den episode med lamborginiejeren,men det må da være en ud af enormt mange,der har oplevet det,har heldigvis aldrig haft noget med politiet at gøre,for jeg er en af de få der overholder loven.
    for at runde af så var dette tænkt som en debat om forskellige menninger,og ikke for at hakke på hinanden,og som du selv ser øverst så det første der sker er man bliver kaldt for tudefjæs og andet,det er det jeg ville kalde barnligt,og ikke det at man har sine menininger om kongehuset


  • #43   4. maj 2009 bent T
    Nej det har jeg ikke, men jeg påstår heller ikke et bestemt antal timer, siger blot de sikkert har rigeligt at tage sig til officielt samt at være menneskelige som alle os andre oven i det smiley
    Jeg synes de får og har det som de fortjener..

    Mhs. til den løftet pegefinger i trafikken må jeg henvise dig til "kongeloven" i vores grundlov, der finder du din grund smiley


  • #44   4. maj 2009 Christian G
    derfor er min mening stadigvæk den samme,hvorfor skal der være forskel,vi lever i nye tider,grundloven burde følge med.
    Men der er forskellige meninger,sådan er det.
    Forøvrigt gad vide om jeg kan tage krav på noget af rusland,har en stambog der går mange generationer tilbage,hvor en af mine forfædre var tjenestepige/elskerinde for zaren af rusland,og det er faktisk bevist af en dagbog,som er blevet oversat


  • #45   4. maj 2009 bent T
    Tja, de er kongelige.. Du nødt til at klandre verdenshistorien for de lille historier med blåt blod f.eks., ophøjet af selve vor herre til at regere osv. hehe smiley
    Og ja der skal være delte meninger, ellers ville livet være kedeligt.

    Tja prøv og undersøg det smiley Men pas på Putin og den russiske mafia ikke gør dig kold hvis du vil lægge hånd på noget af hans ejendom.

    Selv kan jeg kun prale af en oldefar der har været ridder af Dannebrog, samt mit adellige våbenskjold, så ingen ejendom til mig smiley


  • #46   4. maj 2009 Christian G
    he he ja lige med den putin sag,tror også jeg holder mig fra og utroligt når ens forældre engang fik overdraget den stambog,det er helt vildt jeg ikke er mere kendt jeg er direkte afstamning af grundig via min mors side.
    Men det er jeg hverken blevet rigere eller klogere af. smiley


  • #47   4. maj 2009 Casper H kunne godt tænke mig at vide hvad du synes kongehuset er til gavn for?

Kommentér på:
JUHUUU vi har fået endnu en prins

Annonce