{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

dug i lygterne hvad gør man?? {{forumTopicSubject}}

hey bg

igen opratter jeg samme indlæg for at se om der er flere der kan svar på hvad man kan gøre?

købte lygter til min a3 hos hificity.dk

men mine lygter dugger extrem meget, jeg har nu givet lygterne noget seler, den ene lygter dugger ikke mere men den anden duger stædig

hvad er årsag til de dugger sådan? nogen siger at det er fordi de er utæt rundt i kanten, andre siger fordi de ikke for luft nok?? og så skal man bore huller i bund?

havde jeg vidst de pisse lorte lygter var sådan havde jeg aldrig købte dem! og det er sikkert fordi de kommer ned fra kina eller hvad ved jeg!!

så gutter hold jer til orginal dele, det der stylings lort holder bare ikke i længden! passer ikke på bilen, utæt, for kort,forlangt, tilpasning der, tilpasninger her osv osv

det bliver noget fusk i sidste ende uanset hvad!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dug i lygterne hvad gør man??
  • #1   8. maj 2009 Jeg lytter lige med!

• #2   8. maj 2009 ja pris og kvalitet hænger sammen smiley

• #3   8. maj 2009 Rolig nu smiley

Du skal bare ligge dem på en radiator til duggen er væk og så kontroller om der er nogen form for utætheder bag på lygten og så lim det sammen. Evt. med noget silicone eller lign. Det har jeg gjort før ved mine lygter og det har virket hver gang.

• #4   8. maj 2009 hvordan kan man tjække hvor de er utæte?

jeg ha pustet i side blink hullet og det ser ud til at de også er utæte der hvor der er den gummi pakning hvor man pærne sidder..

• #5   8. maj 2009 Nye bilers lygter dugger også og der sker intet ved det..!! Lad være med at bore huller i dem..

• #6   8. maj 2009 Det er fordi de er for tætte, så forskellen på varme og kulde skaber denne kondens

• #7   8. maj 2009 Det sker desværre med nogle af de uoriginale lygter, men langt fra alle. I bund og grund er der nok ikke så grundig testning af de uoriginale lygter, som der er af de originale. Men som Nicki skriver har nogle originale lygter også fugt.
    Mht pasformen passer lygter i langt de fleste tilfælde. Husk de er støbt og ofte i en form lavet efter den originale lygte. Det er noget andet med kofangere og hjelme, da disse ikke kan laves ligesom originale.

• #8   8. maj 2009 Rasmus N

nej men lygterne passer fint det er ikke lygterner jeg snakker om ikke passer men generalt er der altid noget bøvl men stylings dele

• #9   9. maj 2009 Hvis du lige har købt dem ville jeg returnerer dem. Uanset om de er originale eller ej skal lygterne ikke dugge. Og hvis de gør er det fordi der er fejl på dem. Så jeg ville kræve at nyt sæt.

Og hvis jeg købte en ny bil hvor lygterne duggede, ville jeg også kræve at vækrstedet fixede det på garanti.

Nu tror jeg at du har en A3, ud fra de annoncer du har her. Og jeg har selv en A3 hvor jeg har købt lygter fra DEPO (standardfaceliftet design) og der har ikke været problemer. DEPO skulle efter sigende være rigtig god kvalitet.

Kommentér på:
dug i lygterne hvad gør man??

Annonce