{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Hmmm..forstår ikke BG:-) {{forumTopicSubject}}

Jeg oprettede tidligere i aften en annonce hvor jeg ville bytte min bådtil en bil eller flere...den fik jeg så slettet af BG da det ikke var "bil" relateret....

Så undre det mig jo at man ved simpel søgning i 1 minut kan finde masser af andre annoncer med ting der vil byttes til bil/biler....Men de må åbenbart godt være her?

Jeg kan da erindre omkring 10 annoncer med både,mc,scooter osv som er oprettet indenfor ca 14 dage...mange er her stadig....

Spørgsmålet er så..hvad og hvem skal man kende herinde for at der bliver set gennem fingre med det "ikke" bil relaterede?

Jeg vil ikke ligge links op til annoncer,men hvis i ikke tror mig så søg i markedet under bytte og skriv evt flg...båd,mc,scooter:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmmm..forstår ikke BG:-)
  • #1   13. maj 2009 okay

• #2   13. maj 2009 Campingvogn kan også bruges som søgeord......

• #3   13. maj 2009 sygt nok

• #4   13. maj 2009 jeg tror mere det er hvis admin lige ser den tror ikke de gider at glo så mange annoncer igennem for at lede. har også selv fået en slettet og det er nu også fair nok der er jo nok steder man kan sætte til salg

• #5   13. maj 2009 Det er bare fordi de ikke har opdaget de andre (du kan jo melde annoncerne til admin)

Men sådan er reglerne bare..

• #6   13. maj 2009 BG går generelt i små sko.......kan ikke se noget problem i at du opretter en annonce med at du vil bytte en båd til en bil.........

• #7   13. maj 2009 jamen det er som også fair nok...men hvis man er så pernitten med hvad der skal være til salg kan man vel som admins også "støvsuge" markedet med jævne mellemrum?

Det krævede ikke den store studenterhat at finde annoncer med andet end biler,og det tog heller ikke mere end 1 minut ca...

Det er fair nok det kun skal være biler,men når man dagligt ser annoncer med ALT andet end biler som folk vil bytte...så gik jeg da ærligt talt ud fra det var okay,så længe det var bil/biler man ville bytte til:-)

• #8   13. maj 2009 tag alle de links du kan, og send dem til admistrator og forklar hvordan og hvorledes, alle skal behandles lige, og hvis ikke viser det hvor snæversynet de såkaldte generaler er, der styre denne side(hov, der var vist galde med i sætningen!!!!!)

• #9   13. maj 2009 Tja nogle gange kan man jo godt få det indtryk at hjælpeadmins, er en smule magtsyge.........syntes jeg da efterhånden jeg har oplevet op til flere gange......

• #10   13. maj 2009 Det undrede mig bare....måske der var lidt kammerateri man kunne trække lidt på til annoncer...hehe

• #11   13. maj 2009 http://kinagrill.dk/

• #12   13. maj 2009 kunne ikke lade vær smiley

• #13   13. maj 2009 hehe..jeg tuder skam ikke,jeg stiller et simpelt spørgsmål:-)

• #14   13. maj 2009 Donald & Louise H...du skal jo lige feje foran egen dør:-)

Du/i sælger en Kadett,det er da heller ikke bilrelateret...hehe

Det bliver sagt:-)

• #15   13. maj 2009 f-s ja ja med ost

morten p også ment som en joke smiley

• #16   13. maj 2009 der var ikke en rubrik der hedder rustvogn:-)

• #17   13. maj 2009 Jeg har også fået slettet ting der ikke var relevante for dette forum og kan sagtens forstå det.

Siden hedder BILGALLERI

Siden er vel i sin tid lavet for at bil/styling entutiaster (staveplade) havde et sted de kunne blære sig med deres gejlede øser, og iøvrigt dele ud af inspiration osv.

Jeg gætter så efterfølgende på at markedet er lavet netop for disse mennesker som har en masse stylings dele og reservedele til salg.

Havde der ikke været en grænse, havde det været Baboom om igen.

Men jeg synes også man burde skære igennem og være mindre tolerent, for hvorfor må naboen bytte sin hamster til en bil, når jeg ikke må...

• #18   13. maj 2009 Jeg har ikke tid til en længere forklaring.
    BG's Marked er kun til bilrelaterede ting.
    Bilrelateret = Ting fremstillet direkte til en bil.
    (Vi lader lige din bemærkning om campingvogne stå et øjeblik)
    Byttehandler med alt andet end bilrelaterede ting er ikke tilladt.

Havde man nu gidet læse sin mail ordentligt igennem, havde man måske bidt mærke i følgende afsnit af mailen:

"Du har sikkert oplevet at der har været eller kan forekomme andre annoncer på BilGalleri.dk, der heller ikke relaterer til biler. Disse vil selvfølgelig ligeledes blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden. Derfor beder vi dig venligst om at undlade at indrykke irrelevante annoncer i markedet på BilGalleri.dk i fremtiden"

Klagesager og brokkerier, hører iøvrigt ikke til i Forum. Man bedes tage sagen op med pågældende hjælpe-admin. Alternativt kan man benytte dette link:
    http://bilgalleri.dk/html/gal_kontakt_skriv.asp?category=9

Til sidst: BG's hjælpe-admins laver ikke reglerne. Vi sørger bare for de bliver overholdt. Alle hjælpe-admins gerninger som hjælpe-admin, bliver gemt i logfiler. Hoved-admin og BG's ejere kan til enhver tid læse disse.
    Beklager at måtte aflive alle jeres fordomme om os magtsyge sindsyge hjælpe-admins.

Godnat.

• #19   13. maj 2009 Man kan vel også som en admin i det mindste, sende en besked hvorfor man har valgt at slætte ens annonce.
    Admin bruget tid på at slætte, så kan de også bruge tid på at forklare!

• #20   13. maj 2009 Michael N...nej men det er skam også helt fint at det KUN skal være biler..men mange af de annoncer jeg fandt har været her et pænt stykke tid!!!

Så derfor spørger jeg om der var nogen smutveje siden de annoncer jeg fandt åbenbart godt måtte være her?

For min skyld ingen is på koen ang at det kun skal være biler,men så skal de regler vel også gælde alle?
    Og på et eller andet plan håndhæves?

• #21   13. maj 2009 Henrik s..det gjorde de også...fik en standard besked om det var ikke tilladt:-)

• #22   13. maj 2009 Som Hansen T lige har gjort. Sådan skal det være, Så er der heller ikke alt det piverie smiley

• #23   13. maj 2009 Så lad campingvognen stå...men hvad så med mc,scooter,båd,lcd skærme osv?

Lige tilbage til campingvogn...må jeg så sælge min bådtrailer?
    Den er vel ligeså "bil" relateret som Campingvogn?

• #24   13. maj 2009 kun autotrailer smiley

• #25   13. maj 2009 kender det godt, jeg er også ret træt af generalerne.. tidligere idag fik jeg slettet en bil som jeg havde fået optaget nogle timer forinden.. "problemet" var at jeg havde lånt billeder af den forrige ejer så man kunne se forskelden på bilen fra da jeg købte den og så til nu, hvor jeg er gået igang med at shine den op.. og jeg havde glemt at få taget nogle billeder af den selv inden jeg gik i gang... jeg havde ovenikøbet spurgt forrige ejer om jeg måtte bruge billederne, og også skrevet i bemærkningerne til bilen hvorfor jeg netop havde valgt at genbruge et par af billederne af bilen (der var også billeder jeg selv havde taget)

nu kan jeg så bruge min tid imorgen på, at tage de præcis samme billeder af bilen (hvor man ikke kan se hvordan den så ud før) og skive al teksten igen!!!!

hvis man skal gå i så små sko og genere folk bare fordi man kan, så synes jeg bare man skal købe sig en jog og smutte over på scootergalleri!!

det var vidst den galde jeg skulle af med for nu, så må jeg jo håbe at bilen kan komme ind igen imorgen (hvis ikke den har en forkert farve, fælge eller lign.. eller til forveksling ligner en anden corolla fra den årgang)

• #26   13. maj 2009 henrik s, hvor ved du fra at personen ikke har fået en mail om at det er blevet slettet?

• #27   13. maj 2009 Attermann...som jeg har skrevet,jeg har fået en pb fra admin...ikke noget problem der:-)

Kommentér på:
Hmmm..forstår ikke BG:-)

Annonce