{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

Fusk på bilgalleri.. {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg har været udsat for fusk her på siden, af en bruger der kalder sig selv for Morten L her på siden..
Men derud over kalder han sig blandet andet også for Jeppe Vester! Han har været ved at snyde mig og min kammerat, ved at sige han havde et billigt Pioneer avic x3 anlæg tilsalg. Og vi hoppede jo på.
Men det endte med at vi fik konto nummer og jeg tog i banken for at overføre, og da jeg står der spørger jeg om kontoen tilhører en der hedder Jeppe Vester fra Nykøbing. Men nej det gjorde den ikke, han hed morten.. Og jeg har så efterfølgende fundet ud af han har bank i struer.
Anden gang forgik det på samme måde, vi laver aftaler, og han lover han ikke snyder mig, og han siger han selv er blevet snydt osv.
Vi laver igen aftaler, og det hele virker nogenlunde realistisk, og jeg får reg nr. konto nr. og får afvide det er jyske bank. Jeg tænker ikke vitterligt over konto nr'et før efter et par timer efter, og jeg ringer da til banken, og ganske rigtigt.. Det er en så kaldt morten fra Struer, som nu siger han bor i skive..

Jeg fra råder jer allesammen at handle på denne måde, få altid fulde navn og adresse, og spørg så i banken om oplysningerne passer overens med de oplysninger de har.. Og hellere vente til en anden god gang med at købe end fortryde det bagefter. Mig og min kammerat var heldig, håber det samme for jer. For der er intet at gøre når pengene først er sendt..
Jeg ved ikke om det er lovligt at udgive det her, men til jeres info er denne svindlers oplysninger disse:
Morten, m. danske bank i Struer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fusk på bilgalleri..
  • Bue K
    Bue K Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 118
    #1   26. maj 2009 Hvor er det da bare irreterende med folk der ejer hverken moral eller Pli.

• #2   26. maj 2009 ja!! det er det altså! men de skal ødelægge det for folk!

• #3   26. maj 2009 Ja det sku synd at man ikke kan stole på folk mere.

• #4   26. maj 2009 vil skide på om det er lovligt/ulovligt at udgive. mere et tak fra mig af fordi du vil give info videre om en svindler

• #5   26. maj 2009 haha!! tjah, jeg må nok ærligt indrømme jeg er lige glad, de har også engang fjernet min bil herfra fordi de ikke mente jeg havde rettigheder til billederne.. Men dem havde jeg så altså fået tilladelse til at få.. men var de da lige glade med..

• #6   26. maj 2009 Det er ikke lovligt at udgive oplysninger.
    Men skide være med det. Bedre at der ikke bliver flere folk snydt af den tosse.
    Du var i hvert fald heldig at han ikke fik snydt jer helt.
    Så må vi håbe at der ikke er flere der ryger i fælden. utroligt at man ikke kan handle på en fair måde mere. Men man kan så håbe på at en af den slags tosser får snydt en der ikke helt finder sig i det og opsøger ham privat smiley

• #7   26. maj 2009 sys det er hele iorden at folk skriver det her inde når folk laver sådan noget pis de skal bare væk har fra bg

• #8   26. maj 2009 Godt gået mester - jeg har intet til overs for sån nogle svindlere...

• #9   26. maj 2009 Det er squ da træls, er også blevet snydt, var efter lang tids kontakt og skriven frem og tilbage så flink at sende en del før vedkommende havde overført pengene, så han kunne have den til weekenden...
    Han ville overføre samme dag, det skete så aldrig, det eneste jeg fik var en masse dårlige undskyldninger at banken ikke kunne bruge det kontonummer til noget, og ja, alt muligt...

• #10   26. maj 2009 jeg synes det er skrammende at folk kan få sig selv til at sidde og lede efter hvad folk søger herinde, tilføje dem på msn, eller skrive til dem herinde og så bare vente på at de bider på..
    det er sku helt uden for min verden

• #11   26. maj 2009 hvis det ikke er ulovligt at videre give disse info'er, vil jeg gerne videre give at manden der gjorde dette mod mig er ham der har skrevet aller nederst på denne annonce..

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=164789&ipc=506712

håber blot dette kan hjælpe folk, så de passer bedre på..

• #12   26. maj 2009 jeg krakker altid folks telefonnumre når jeg skal handle med dem =D.. gør det til en vane,. og så lav en lille log med deres oplysnigner..

• #13   26. maj 2009 Du er sq da alt for naivt at bare overføre penge til en du ikke kender.. smiley

• #14   26. maj 2009 naiv

• #15   26. maj 2009 problemmet i denne sag var at han var hurtigt, og meget villig til at videre give adresse på en morten L fra skive, som han sagde han kom fra.. adressen kan være lige meget, men ja..
    jeg slog så adressen op på krak, og ringede til nummeret, og fik fat i en morten larsen, som over hovedet intet havde til salg, og som var 40år og ikke 20 som morten L fra bg udgiver sig for at være..

• #16   26. maj 2009 Dez (Fiat 500 til salg/bytte)..

Det er lige præcis ham, den hat!!!

• #17   26. maj 2009 Lars H

det jeg mener er at man da altid lige tjekker op på hvem det er man sender penge til.. alså få personens nummer..

• #18   26. maj 2009 Tak for advarslen.

• #19   26. maj 2009 JINX G
    hvorfor skulle man opgive forkert navn, forkert adresse, sige ens mobil er blevet stjålet, osv med god samvittighed ?

• #20   26. maj 2009 Surt.. Jeg prøvede noget ligne på baboom. Jeg skulle bytte en guitar til nogle forskellige ting.. Vi aftale at sende til hinanden osv.. Han skrev til mig han havde sendt tingene og jeg sendte så derefter. Der gik 8 dage og jeg havde stadig ikke modtaget noget. Men jeg var så heldig at det var en knækt på 15 år, som ikke havde penge på sin mobil og få gange havde skrevet fra sin mor's telefon. Jeg ringede til hans mor og tog snakken med hende og 1 dag efter kom tingene. Han brugte undskyldningen at, posten ikke havde fundet afsenderen og at han fik tingene retur.

En anden gang var på www.mobile.de hvor jeg havde fundet mig en flot new beetle, som stod påstående stod i Hamburg. Jeg tog kontakt til ejeren, hvor efter han fortale mig at han var pt. i Spanien fordi han havde fået et arbejde som programør.. Han tilbød at jeg kom til Spanien og hentede bilen og fik nedslag i prisen, på rejsen eller at han sendte den med et fragt firma, hvor jeg IKKE skulle forud betale noget. Jeg overvejede det meget, men var ikke sikker på om jeg skulle stole på det. jeg bedte om hans adresse osv.. i Spanien og han gav mig det hele. Så blev vi enige om at han skulle fragte den. En dag ringer min telefon og jeg får at vide at jeg vil få sendt en bil med et firma, hvor de nu lige pludselig kræver at jeg forud betaler bilen.. Jeg droppede det hele og ville ikke sende penge. Så gik jagten igang på en ny bil og jeg fandt flere forskellige biler som så fine ud og til en rimelig pris. Jeg tog kontakt til ejerne igen og har prøvet omkring 5 at alle sammen stikker mig den samme historie, med at bilen er i Spanien osv... Så husk gutter, hvis det ser for godt ud til at være sandt, så er det nok ikke sandt. smiley

• #21   26. maj 2009 Pind

så lidt, håber du har det i baghovedet smiley

• #22   26. maj 2009 Tak for advarslen.

• #23   26. maj 2009 ey

Det har jeg nu smiley

• #24   26. maj 2009 hmm syntes det taler mere og mere for et point system til handel, hvor man afgiver point til bruger efter afsluttet handel

• #25   26. maj 2009 Tobias ! Sån noget her melder du til admin og snakker om evt viderebringelse til politiet! Du sidder ikk og hænger en person ud på siden vel?! Det DIG der har dummet dig, og det må et eller andet sted koste .. Men self ska sån en klaphat da under mindre kærlig hånd, det ska stå klart !

Send din tekst til en ha'er eller noget, eller ADMIN hvis man kan skrive til ham/hende , og slet den her tråd .. Du får ingen udstemmer eller noget fra mig, men der er helt sikkert andre som kommer med dem, så det er for din egen skyld smiley

Held og lykke med at få idioten ned med nakken! smiley

• #26   26. maj 2009 ey!

Han har et eller andet halløj til salg igen..dog bare med et videoklip...skynd jer ind og byd...

• #27   26. maj 2009 ey
    ey
    ey

Fuck jeg blev svimmel a og se hans kommentare hehe ..

• #28   26. maj 2009 ey

• #29   27. maj 2009 jeg har haft ringet til politiet og de siger jeg skal til at sende brev ind til dem.. og det gider jeg virkelig ikke bruge min tid på...!

nu lader jeg den her stå lige et par dage mere, så sletter jeg smiley

• #30   27. maj 2009 ey

Han er slettet smiley

• #31   27. maj 2009 Der er desværre en del af dem her på BG..har selv en der har lavet nummeret med mig:-(
    Selvom det er småbeløb det drejer sig om er det ufatteligt at man gider være så uærlig!!!
    Men når man så heldigvis har adresse,tlf osv til manden kan man heldigvis troppe op selv..hehe

Men forstår dog IKKE at BG ikke er interesseret i at disse personer kommer frem i lyset,det ville advare mange andre........
    Men det er jo ren forretning for BG åbenbart..jo flere brugere,jo flere penge..så op i røven med moral for dem!!!
    Sådan kan man jo også forholde sig til snydere og bedragere,men det kan være det var anderledes hvis det var BG der i et eller andet omfang blev offer????

Kommentér på:
Fusk på bilgalleri..

Annonce