918 visninger
|
Oprettet:
Hey drenge hjælp.. {{forumTopicSubject}}
ved godt overskriften ikke er god men ved ikkke hvad jeg skal skrive.
Jeg har været sammen med damen i 3 år nu, jeg er flyttet til nordjylland med hende hvor hendes familie er boede på sjælland før, hvor jeg hhar min familie. vi har så lige slået op i dag, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg har et job som jeg er sindsyg glad for, og det villle jeg være rigtig ked af og skulle opgive især i disse tider. men jeg har ikke andet her oppe udover jobbet.. altså ingen venner eller lign.
ved sQ ikke om jeg skal flytte til sjælland eller finde en lejlighed her oppe og håbe på vennerne kommer..
nogle der har nogle forslag??
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 214
er selv født og opvoske i aalborg bor dog ikke mere..
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 335 Svar: 1.789
Nu ved jeg ik hvordan det står til :S
Hvis du vil blive og er bange for at være ensom så ta det med ro.. Det skal sku nok komme..
Nu ved jeg ik hvordan du er som person..
Men bare gi den gas være åben..
Begynd til noget sport hvor du møder andre mennesker og så kommer resten af sig selv..
Hvordan i hulen vil du ku klare dig hvis du skulle flygte fra landet og så blive plantet i et helt nyt land hvor du ik kænder sproget eller andre lige som mig i 1992 hehe
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 115 Svar: 397
jeg er en meget åben person, er dog ikke typen der gider tage i byen særlig tit.
ja det kkan jeg godt se, så ville jeg være langt ude tror jeg..
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 335 Svar: 1.789
Kan godt se det er skidt at skulle flytte fra det arbejde du glad for men igen.. (nu ved jeg ik hvad du laver ) Kunne det ik være du ku finde noget lige så godt på sjælland ?? Og så være der hvor du hører til med din fammaly ?? for tror sku ik det særligt fedt at være et sted helt palle.. uden at kænde nogen og ik ha noget og snakke med i sin helt egen lille lejlighed... tror man vil blive depri..
Og af en alder igen af 26 er det heller ik for nemt at finde nye venner bare lige sådan.. den er svær mester..
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 115 Svar: 397
tror bare det er svært og finde arbejde i disse tider.
ja det er os det jeg frygter lidt ku ske, og ja man er ikke 18 mere..
jun 2004
Følger: 20 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 11 Svar: 185
Og er du en åben person skulle du jo sagtens ku finde nogen gode kammerater heroppe hvis det er det du vil.
Tror jeg ville holde ved mit arbejde, specielt som tiden ser ud lige nu.
Op med humøret mester, og tænk på du ku' ha' været 50, 26 er jo ingen alder
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 3.052
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 653
Hey drenge hjælp..