{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Forslag til gave?(Symbol på kærlighed) {{forumTopicSubject}}

Hey gutter.

Og ja inden i siger buuhh og bææh, så lad mig ærlig indrømme at jeg er ramt hårdt af Amors Pil... hehe.

For at gøre en lang historie kort.
Jeg har kendt en pige igennem noget tid (3 år) som jeg har været rigtig glad for og som jeg har snakket godt med.. Vi havde begge et elendigt forhold, min kæreste kedede mig, og hendes kunne ikke behandle hende ordentlig (tæsk osv)

Nu er jeg lige gået fra min kæreste, og jeg håber så også at hun indser at hun skal gå fra hendes... Vi har før snakket om at starte på en frisk sammen. Vi har kysset, og holdt i hånd osv.. Så vi kender jo hinanden nogenlunde.
Hun siger at hun godt ku tænke sig at blive min kæreste, men hun kan ligesom ikke rigtig tage sig sammen eller komme med en klar udmelding.

Hun er lidt ked af at jeg nu flytter et andet sted hen, fordi hun tror hun vil se mindre til mig...

Jeg har sagt alt, og prøvet med diverse hentydninger.

Så nu vil jeg se om jeg kan finde en ting til hende, som kan overbevise hende om præcis hvor hun har mig, og at jeg synes vi skal finde sammen...

hehe blev vist lidt langt alligevel.

Hvad vil i foreslå?

Har tænkt lidt på noget ring med et par ord i, eller en halskæde en slags.. Men ved det sgu ikke helt.

Hjælp en stakkels forvirret mand. Og nyd nu det varme vejr.. smiley

Mvh Jonas

Ps. ja, har prøvet at score mange gange og ved hvad piger vil have... Men hende her, hun er virkelig noget specielt, så jeg er helt rundt på gulvet.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til gave?(Symbol på kærlighed)
  • #1   29. maj 2009 Du skal ikke begave hende.. Det får du ingenting ud af, andet end at du får lov til at give mere og mere.. Hvis du virkelig gerne vil noget med hende, skal du bevise overfor hende at du er 100 gange mere interessant og 100 gange sjovere at være sammen med end hendes fyr.


  • #2   29. maj 2009 Jeg kan snart ikke bevise det mere end jeg gør... Men hun er jo bange for at vi går fra hinanden igen kort efter til trods for at vi har kendt hinanden længe... hun siger hele tiden at hun elsker at være sammen med mig osv..

    Men ja kan godt følge dig lidt med den der gave ting.. smiley


  • #3   29. maj 2009 Og hver gang jeg så virkelig har udtrykt mine følelser, så er hun vildt glad, hvor senere så skriver hun at det ikke helt går...

    Hun har endda sagt at hun er forelsket i mig.. Hvad er problemet så? hehe, forstår mig ikke på lige denne pige. Men jeg ved at det kun er hende jeg vil have... smiley


  • #4   29. maj 2009 Skriv til mig i PB.. har næsten prøvet det samme, godt nok havde hun ikke så anstrengt forhold med sin kæreste.

    Jeg sammen med hende på 3 år nu, og kunne ikke gå bedre smiley


  • #5   29. maj 2009 Det løgn.. 3 år til Sep. smiley

  • #6   29. maj 2009 jamen hvis du ikke skal begave hende hvad så med at skrive et langt brev til hende hvor du forklare hvordan du har det med hende og måske nogle fremtidsdrømme så hun ikke er i tvvl om at det er hende du vil blive gammel med...
    evt slutte af med et digt det er der jo en del af dem der kan li...


  • #8   29. maj 2009 hold dig fra ringen der går du nok lidt for langt hold dig til andre smykker

  • #9   29. maj 2009 Alt det tingel tangel hvad skal de med det ?
    Virker ord ikke, så de sku ikke værd at grave i ,
    videre der er hel verden med damer .


  • #10   29. maj 2009 Send hende blomster med interflora til hendes arbejde med en kort besked velskrevet besked

  • #11   29. maj 2009 hvis du vil give et smykke så


    en sølv halskæde med et guld hjerte smiley
    det ser rigtigt pænt ud .. og så et hjerte af guld giver jo lidt mening .. ikk


  • #12   29. maj 2009 Lad være med at bruge penge og energi på at fortælle hende at duholl osv.Du skal lade hende forstå at hun ikke kan undvære dig. lad evt. være med at kontakte hende, og vent på hun kontakter dig. Så vil hun automatisk blive mere interesseret.. Tøser vil have alt det de ikke kan få.. Spil lidt kostbar, mand! Hun skal ikke have indtryk af at du vil have hende, men omvendt.. Du skal hele tiden have en følelse af at det er hende der vil have dig.

  • #13   29. maj 2009 Du giver hende en nøglering med en nøgle til din nye lejlighed / dit nye hus.

Kommentér på:
Forslag til gave?(Symbol på kærlighed)

Annonce