{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Kanalsøgning holstebro - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hey

Kæresten og jeg sidder med en parabol fra Viasat der - igen - er gået i lort. Signalet er helt væk. Vi har så prøvet at stille lidt på den selv. Vi har da også fundet nogle kanaler - de er bare fra tyskland, østrig, osv.

Er der nogen i Holstebro / omegn der har sådan en måler (ikke de der professionelle nogen, ved godt de koster en krig) som måske kunne give en hånd med, med at finde lidt kanaler? Så kan vi jo altid finde en pris smiley

Christopher N

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanalsøgning holstebro - hjælp!
  • #1   1. jun 2009 drej den 4 cm til højre ca og se om det ikke hjælper..

• #2   1. jun 2009 Har drejet og drejet, hjælper ikke noget som helst. Som om vi ikke rigtigt kan komme væk fra de tyske kanaler igen. Vi har prøvet at gendanne grund inst. flere gange. Hjælper bare ikke rigtigt smiley

Det er bare 2 gang siden påske, at den er gået i lort. Og 450kr hver gang ham gutten bruger 5min på at indstille den, bliver sgu dyrt i længden smiley

• #3   1. jun 2009 tja jeg tager 400 men bor på sjælland desværre..

men du har nok fat i 19" så den skal lige drejes lidt..

hvofor får du den justeret så meget, den skal sku sidde når ham gutten har lavet det?

• #4   1. jun 2009 Jamen jeg har drejet tilbage til hvor den ca stod. Har bare set efter spænde-mærkerne på den holder dér. Bare som om den ikke gider væk fra de tyske kanaler.

Da han var ude og stille på den, så var signalkvaliteten på 85% ca. Så gik der et par dage, så faldt den til 60%. Så gik der nogle flere dage, og så har den kørt på 40-50%, og her i lørdags gik den så ned på omkring 15-20% .. Så det virker ikke at han kommer ud og stiller på den - ellers er han bare mega ringe til det!

• #5   1. jun 2009 han lyder ringe. har du træer foran ?

han må bare lave det om uden beregning.

• #7   1. jun 2009 STANGEN .

Tror ikke vi får ham til at gøre det om, når det er så "lang tid siden" .. Og nej, har bare fri luft. Har virket fint i 6 måneder, før det her begyndte at ske.

per P

Min kæreste sidder og råber inde fra stuen smiley .. Har ingen måler eller kompas, så aner ikke hvad syd og 5 grader er smiley

• #10   1. jun 2009 per P

Det mærkelige er jo, at den har virket fint hele vinteren, med sne, vind, regn osv.. :S

MÉN! Rettede totalt random på den, da jeg var ved at være træt af det - efter 2½ times skubben rundt smiley .. Så var den der sgu, med 100% signalstyrke og 94% signalkvalitet, så det er bare nice smiley Heldigt men nice!

smiley

Kommentér på:
Kanalsøgning holstebro - hjælp!

Annonce