Hjælp til Polterabend. {{forumTopicSubject}}
Hey hey.
Mig og nogle gutter skal på Lørdag holde en fest for ham den uheldige der skal giftes
Han blir iført Borat kostume tidligt om morgenen, og så går turen med privatbus rundt til alt muligt sjovt vi har planlagt. Så det jeg ber' om hjælp til er ikke og finde på aktiviteter. Men jeg har en ide om at mens vi kører rundt i Jylland, så skal han have stukket et kort i hånden med timers mellemrum hvor der står missioner på... En af dem er allerede bestemt - Han skal iført sit kostume fremskaffe en bh eller et par trusser fra en vildt fremmed tøs... Og så skal der være goder i det, f.eks hvis han fuldfører det, så drikker vi andre iført boxershorts på en tankstation, og hvis det mislykkes går det samme ud over ham...
Men er der andre der har nogle fede ideer til flere "missions"-kort - Så hører jeg MEGET gerne
NB : INGEN forslag er for dumme!:)
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 736
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 172 Svar: 3.274
feb 2007
Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
Og Tobias - Go ide - Den er skrevet ned
apr 2003
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 7 Emner: 42 Svar: 1.827
feb 2007
Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
Vi skal skam også lave noget - Desuden så er det en dag hvor der bare skal drikkes hele dagen... Sådan noget fint noget hvor vi alle er så formelle ville falde helt til jorden - Det er der ingen af os der gider... Han har 2 børn og snart en kone og kommer sjældent ud og skaber sig åndsvagt.. Så ja, smag og behag...
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
Hjælp til Polterabend.