{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

GF 4
GF 4
Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650

Hjælp til Polterabend. {{forumTopicSubject}}

Hey hey.

Mig og nogle gutter skal på Lørdag holde en fest for ham den uheldige der skal giftes smiley

Han blir iført Borat kostume tidligt om morgenen, og så går turen med privatbus rundt til alt muligt sjovt vi har planlagt. Så det jeg ber' om hjælp til er ikke og finde på aktiviteter. Men jeg har en ide om at mens vi kører rundt i Jylland, så skal han have stukket et kort i hånden med timers mellemrum hvor der står missioner på... En af dem er allerede bestemt - Han skal iført sit kostume fremskaffe en bh eller et par trusser fra en vildt fremmed tøs... Og så skal der være goder i det, f.eks hvis han fuldfører det, så drikker vi andre iført boxershorts på en tankstation, og hvis det mislykkes går det samme ud over ham...

Men er der andre der har nogle fede ideer til flere "missions"-kort - Så hører jeg MEGET gerne smiley

NB : INGEN forslag er for dumme!:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Polterabend.
  • #1   18. jun 2009 han skal kunne få et lift , hvor han er nøgen, altså preje en bil nøgen smiley hehe

• #2   18. jun 2009 en god mission er at han skal bruge dame torilettet hele aftenen den bliver sjovere og sjovere

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#3   18. jun 2009 Dez - Tro mig - Der bliver en go dag ud af det... Der er lagt op til mange aktiviteter i løbet af dagen - 2 strippere som udfører dildoshow senere på aften og bytur om natten - At han har Borat kostume på er bare for vores egen griner...

Og Tobias - Go ide - Den er skrevet ned smiley

• #4   18. jun 2009 Jeg er enig med dez, min polterabend vil jeg helst glemme frem for at det er en fed sidste tur med alle gutterne..

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#5   18. jun 2009 Gokart Lemans bliver det første på dagen - Udendørs fodbold golf en anden ting...

Vi skal skam også lave noget - Desuden så er det en dag hvor der bare skal drikkes hele dagen... Sådan noget fint noget hvor vi alle er så formelle ville falde helt til jorden - Det er der ingen af os der gider... Han har 2 børn og snart en kone og kommer sjældent ud og skaber sig åndsvagt.. Så ja, smag og behag... smiley

• #6   18. jun 2009 Han skal da også få en eller anden fyrs telefon nr skrevet på ballen...

Kommentér på:
Hjælp til Polterabend.

Annonce