{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Parkeringsafgift og gebyr..? {{forumTopicSubject}}

Kunne godt lige tænkte mig at høres jeres mening samt hvilke muligheder jeg har..
For har fået en parkeringsafgift, hvilket er min egen fejl og alt det pjat.. (:
Men det ligger således at en eller andet har fjernet det girokort man får i forruden samt at jeg ikke har modtaget den første påmindelse..

Så det første jeg fik var nr. 2 påmindelse hvor der lbiver påsat et rykkergebyr..

Fik parkeringsafgiften helt tilbage i Februar '09 hvor jeg fik rykkeren i Marts '09 og derefter skrev en klage osv..

Har så først her i dag fået deres afgørelse (skrevet D. 1. Juni '09) om at de har fastholdt parkeringsafgiften..
For i min klage skrev jeg jo nemlig at vi intet har fået før rykkergebyret kom, så jeg derfor ikke kunne vide at jeg har fået den parkeringsafgift..

Jeg ringer derfor til Frederiksberg kommunes parkeringskontor hvor de sender mig videre til ders SKAT og indberetnings halløj afdeling..

Der får jeg fat i en gammel hæs mand som siger at gebyret blev skrevet tilbage i Marts inden jeg indsendte min klage,..
Og der kan derfor ikke ændres på det, da den er skrevet..

For jeg sendte jo sjovt nok først min klage efter jeg fik rykkergebyret..
Han sagde så også at de ikke havde fået den første påmindelse retur fra Post Danmark..
Men nu sker det jo så bare tit at Post Danmark smider breve og pakker væk..
Specielt på Frederiksberg, ifølge mine kollegaer og arbejdet, da jeg arbejder i byen..

Men han holder helt og hundrede fast på at gebyret også skal betales!

Jeg betaler skam gerne den afgift, for jeg har jo så parkeret et sted jeg ikke måtte..
Den kan jeg ikke løbe udenom.. Fik nemlig for nogle måneder siden tilsendt billede af bilen! (o:

Men betaler fandme ikke det gebyr, da det var det første brev jeg fik..

Hvordan kan det overhovedet hænge sammen? :S
Er der overhovedet noget jeg kan gøre, eller er det bare sur røv? :S

Håber på at få lidt respons og meget gerne lidt hæjlp til hvad jeg evt. kunne gøre..
- På forhånd tak! (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkeringsafgift og gebyr..?
  • #1   3. jul 2009 Hvor meget er det gebyr på?? Jeg har droppet det du får alligevel ikke andet end besvær ud af det.

• #2   3. jul 2009 Nu har sagen kørt siden Marts '09
    Afgiften er vel nok på de der 250kr. som det plejer..

Så du vil altså gerne betale noget som du ikke er "skyld i" ?
    For i så fald må du da godt sende 250kr. til mig smiley

• #3   3. jul 2009 Fuck man! Jeg var gået helt i damp hvis det var mig.. Det kan man sku' da ikke! Sådan nogle svin..

• #4   3. jul 2009 Morfar .
    Jeg er også pænt pist, men ved ikke helt hvad fanden jeg kan gøre..

I brevet jeg modtog i dag og som er skrevet D. 1. der står der KUN skrevet om at de fastholder parkeringsafgiften..
    Der står INTET med rykkergebyret..

Men viste min mor brevet for at høre hendes mening og hun sagde at jeg bare skulle overføre de 510kr. til dem og så måtte tage resten derfra..
    Har samtidig hørt fra flere i et andet forum om at de også ville gøre det samme..
    Altså blot overføre beløbet på afgiften og se hvad der så skete..

Så beløbet er betalt og jeg må så se hvad der sker..

• #5   3. jul 2009 de skal jo stadig bevise at du har modtaget det 1. brev, og den eneste måde de kan det på er ved at sende det anbefalet hvor der så bliver kvitteret ved modtagelse på din adresse, og dette skal blot være af en eller anden person over 18 år som der findes på din adrfesse.

• #6   3. jul 2009 Kim B
    Det har du så fuldkommen ret i..
    Så det er også derfor jeg slet ikke forstår hans udtalelser.. Altså ham jeg snakkede med..

Men orker ikke at skulle til at møde op i retsale bare for så små penge..
    Og nu er der sikkert nogle som vil sige eller tænke, at hvorfor gider jeg så overhovedet at skrive herinde eller for den sags skyld tænke over det.. (o:

Kommentér på:
Parkeringsafgift og gebyr..?

Annonce