{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor blev den af?
  • #1   5. jul 2009 vi kan vist alle blive enig om hvem der stor for det meste krimilalitet i danmark

http://avisen.dk/politidirektoer-kriminelle-indvandrere-det-stoerste-p_97683.aspx

• #2   5. jul 2009 altså ud over at der var en der skrev "perker", men han blev jo frosset før diskussionen i tråde startede...

• #3   5. jul 2009 Det blev slettet grundet Racistiske udtalelser...

• #4   5. jul 2009 Det blev slettet. OG hvis tendensen forsætter her, bliver dette indlæg også slettet. Ligeledes vil alle racistiske udtalelser medføre minimum 5 dages frysning eller permanent sletning af kontoen.

• #5   5. jul 2009 fesent....synes da det er fair nok at folk har en holdning til tingene, så længe diskussionen er holdt i en sober tone...

Men det jeg ville svare, er at det der vel svier i manges øjne er når der står "gerningsmanden talte med accent/var mørk i huden etc.", hvilket jeg da mener er i offentlighedens interesse...

og jeg har svært ved at forestille mig at folk der bor udenfor byområderne finder nyheder om 2.g'er mere interessante end andre nyheder...

så har denne forsidehistorie vel ikke solgt for godt?

http://ekstrabladet.dk/112/article1190397.ece

• #6   5. jul 2009 så må i da slette de racistiske indlæg, istedet for diskussionsoplægget...er træt af den der censur der nogen gange er herinde pga. "hjælpe"-admins...f.eks. fik jeg slettet et indlæg engang fordi jeg skrev at jeg mente at det var uansvarligt at folk valgte at få børn, når de var disponible for en alvorlig sygdom...det endte udi at jeg blev truet med en frysning for at genere handicappede?...trådstarter kan da ikke holdes ansvarlig for andres primitive sprogbrug/holdninger...

• #8   5. jul 2009 det handler sikkert også om at nogen er mere sarte end andre...f.eks. har jeg lige læst sjakal-manifestet, og det er da ikke fordi jeg sidder og klapper i mine små fede hænder...

Men ikke desto mindre synes jeg mere teksten giver udtryk for et had mod en bestemt holdning til det danske samfund, end det er udtryk for had mod f.eks. folk med sort hår...

• #9   5. jul 2009 ---men andre opfatter teksten som vildt racistisk(glemte jeg lige at tilføje)

• #10   5. jul 2009 Velkommen til Censur.dk

Siden hvornår er Statistikker racistiske .. Det er facts som vel er lovligt at diskutere og/eller have en mening omkring.

• #11   5. jul 2009 enig...faktisk mener jeg vi burde have en lukket diskussionsgruppe herinde....der skulle være plads til alle holdninger, og diskussionerne skulle holdes i en sober tone...men plads til at folk har en holdning der ikke nødvendigvis ligger lige i midten...

• #12   5. jul 2009 debatgruppe selvfølgelig...jeg er lidt træt...

• #13   6. jul 2009 Tro mig der er også mange af os udlændinge der er træt af vores folk laver så meget lort og rav i den... Jeg synes slet ikke der for en rigtig opdragelse. Der er ihværtifald noget der slår fejl desværre....

Og det går self ud over alle...
    Men ja, for det meste er det '' Sjakalerne der laver lort i den ''!!!
    Jeg ser små børn hverdag alene udenfor fra morgen til aften. De ser kun mor og far når de er sultne. Men kun lige indtil de har smidt en durumrulle ud af vinduet til deres børn så de kan holde kæft... De får overhovedet ikke noget viden og hvordan de skal være mod andre. I min går er der en hel masse udelandske børn. Og som jeg siger går de ud fra morgenstunden af og er først hjemme langt over sengetid.... De for ingen opdragelse fra barn og når de når teenagealderen prøver forældrene at lære dem, men forsent..

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #14   6. jul 2009 @ Brian-Admin-BMW syndicate O

Nej, sjakalmanifestet er ikke overdrevet racistisk, men det er nemlig heller ikke formålet. Formålet med det manifest er 100% sikkert, at rockerne vil gøre sig selv "stuerene", ved at skrive en "sober" tekst, som mange sådan set kan bakke op om, Dermed får rockerne noget sympati fra dele af befolkningen.

Min personlige mening er så, at det er noget værre svinderi, idet de måske nok beskriver deres holdning, men grundene til at de har udgivet manifestet er sgu ikke at de vil være gode samfundsborgere og deltage i den demokratiske debat. Næh, de vil bare sikre at de har folkestemningen i ryggen, og så ellers fortsætte bandekrigen, som de, uanset hvad man så mener om indvandrene, er lige så meget skyld i.

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#15   6. jul 2009 Det er egentligt utroligt, at mange folk ikke kan gennemskue det, og jeg synes det er forfærdeligt, når folk siger/skriver at de støtter rockerne, til trods for at disse skaber utryghed i gaderne og likvidere mennesker

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#16   6. jul 2009 Jeg synes forresten en debatgruppe, er en god ide, til trods for at jeg næppe er enig med mange af jer andre. Jeg synes dog det er dejligt at en del holder det i en sober tone, mens det er pisse irriterende at nogen bare ikke kan lade være med, fx at bruge ordet perker eller sætninger som "skyd hgele lortet"

• #17   6. jul 2009 svarer bare lige på dit sidste indlæg...:-)..bragte nemlig kun manifestet på banen for at illustrere at der på trods af det ikke er racistisk fremstilles som om det er...formålet med det kan jo diskuteres på mange måder...:-)

Formålet med en debat er jo netop at der skal være plads til forskellige holdninger...og jeg synes der skal være plads til folk fra yderste højre til yderste venstre, så længe de forstår at debattere på en ordentlig måde...:-)...men i det åbne forum er der ikke altid plads til holdninger der ikke følger strømmen, og det kommer så til udtryk gennem sletning af emner, fordi admins ikke går efter synderne....

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#18   6. jul 2009 Problemet er vidst egentligt at mange ser "racisme" overalt, hovedsageligt fordi de ikke forstår meningen af ordet. Og det er irriterende for begge sider af den politiske skala, at nogle mennesker kalder alle med en anden holdningen end dem selv for racister. Jeg synes personligt det er iiriterende fordi når man endelig støder på en der faktisk er racist så er begrebet så overbrugt(findes det ord?) at det virker plat at pointere at der faktisk er tale om racisme.

Når det så er sagt så er der en masse brugere her på sitet, der jævnligt ødelægger debatterne med diskriminerende indlæg, som jeg ikke gider at se på

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#19   6. jul 2009 -Og så er det at emnerne slettes, og detbatten slutter

• #20   6. jul 2009 hehe...ved ikke om overbrugt findes i ordbogen, men så er der jo tyndslidt og misbrugt...hehe...

Men jeg er ganske enig...racist-argumentet er det mest platte der findes...for det er så nemt at beskylde nogen for at være nogen røvhuller, hvis man er løbet tør for ord og har brug for lidt opbakning...

Det samme med "tude-argumentet" som jeg kalder det, når man beklager sig og straks får kastet i nakken at man er et tudefjæs...det er så usagligt at det slet ik kan beskrives, og man gider ik bruge tid på at forklare en der ik kan komme på noget bedre, at man ikke tuder, men blot giver udtryk for en holdning....:-)

Og igen er vi enige...det er folk der debatterer på en dårlig måde, med tilsvininger og lign. der er skyld i at gode debatter går tabt...

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#21   6. jul 2009 Det sidste argument der mangler blandt de dårlige er jantelovsargumentet, når man bliver afvist;)

• #22   6. jul 2009 hehe...præcis...man må heller ik synes at en honda del sol ikke er pæn...puha nej, så er det jantelov...:-D

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#23   6. jul 2009 En del sol er ikke pæn smiley Men ok, jeg er jo også socialdemokrat, og den slags er åbenbart meget tro mod janteloven (fik jeg i hvert fald at vide den anden dag her på bg) og derudover også landforrædere

• #24   6. jul 2009 hehe...voldsomt nok...:-D...ja jeg hælder jo nok mere til venstre...og fordomme er der jo nok af...:-)

• #25   6. jul 2009 det lyder egentlig forkert, for når jeg hælder til Venstre, så hælder jeg jo egentlig lidt til højre...:-P

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#26   6. jul 2009 Tjah, den højre-venstre skala er nok i virkeligheden så forældet at det er svært at bruge den til meget (men nu er venstre jo sådan set ikke så langt til højre endda, og den slags plejer at være til at diskutere med)

• #27   6. jul 2009 hehe...det jo det...

Ja jeg er da til at snakke med...selvom jeg godt kan rode mig ud i nogen lange debatter når jeg er uenig med nogen...

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#28   6. jul 2009 Jeg er også efterhånden blevet lidt stædig i forhold til debatter på nettet (især de politiske), og det hjælper absolut ikke på det at folk er velargumenterede (så bliver det hele bare endnu længere), og selvom jeg formentligt aldrig har fået nogen til at skifte mening (her på bg), er det svært at lade være

• #29   6. jul 2009 kender det alt for godt...

Men skyggerne er ved at blive lange, må hellere sove...:-)

skulle jeg beslutte at lave en debatgruppe får du selvfølgelig en invitation..

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#30   6. jul 2009 yep.. der er jo også en dag imorgen

Kommentér på:
Hvor blev den af?

Annonce