1.573 visninger
|
Oprettet:
ting man IKKE siger til politiet 2 {{forumTopicSubject}}
kom så med jeres oplevelser.. her er en af mine
jeg blev stoppet på knallert engang.. efter noget tid og diskution om den var lovlig ( det var den) spurgte kællingen om policen,
så svarede jeg ; de kører rundt i hvide Volvoer i Sverige.. hun havde ingen humor.. det kostede 1900.- i fejl og mangler..
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.423
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 86 Biler: 1 Emner: 435 Svar: 5.717
okt 2005
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 40 Svar: 768
maj 2005
En bilist bliver stoppet af politiet
- Betjenten: Tillykke! Du er bilist nr. 100 i dag, der har husket selen og derfor har du vundet 10.000 kr. Hvad vil du bruge pengene til?
- Tjaa, et kørekort tror jeg.?
- Passageren ved siden af skynder sig at sige: Du skal ikke lytte til ham, han er fuld.
- Så lyder det fra bagsædet: Jeg vidste det ville gå galt i en stjålet bil.
- I samme øjeblik høres en udenlandsk accent fra bagagerummet: Har vi passeret grænsen nu?
maj 2005
maj 2005
denne metode virker dog kun én gang (i hver by):
En politibetjent stoppede en bilist som havde kørt for hurtigt.
Betjenten: ”Må jeg se Deres kørekort?”
Bilisten: ”Jeg har ikke et kørekort, det blev taget sidst jeg kørte i spirituspåvirket tilstand.”
Betjenten: ”Er det Deres bil?”
Bilisten: ”Nej det er ikke min bil, det er en jeg har stjålet.”
Betjenten: ”Er bilen stjålet?”
Bilisten: ”Ja, for resten, jeg tror jeg så et kørekort i handskerummet, da jeg lagde min pistol derind, vil De se det?”
Betjenten: ”Har De en pistol i handskerummet?”
Bilisten: Ja det var der, jeg lagde den, efter jeg havde skudt den kvinde, der ejer denne bil, og lagt hende om i bagagerummet.
Betjenten: ”Er der et lig i bagagerummet?”
Bilisten: ”Ja hr. betjent.”
Herefter skyndte betjenten sig at tilkalde forstærkning fra stationen. Da hans overordne ankom, henvendte han sig til bilisten.
Inspektøren: ”Må jeg se Deres kørekort?”
Bilisten: ”Ja, værsgo.”
Inspektøren: ”Kørekortet er gyldigt. Hvis er bilen?”
Bilisten: ”Den er naturligvis min, her er registreringspapirerne.”
Inspektøren: Ja, det er din bil ifølge papirerne. Vil De være venlig at åbne handskerummet, langsomt og forsigtigt, så jeg kan se, om der er en pistol derinde?”
Bilisten: ”Naturligvis, men det er der da ikke, hvorfor skulle der dog være det?”
Inspektøren: ”Ja, du har ret. Vil De være venlig at åbne bagageserummet? Jeg har fået af vide, at der er et Lig derinde.
Bilisten: ”Ja, det er da ikke noget problem.”
Inspektøren: ”Et lig og et lig, kan man nok ikke kalde det. Det er jo bare en lolita-dukke…”
Bilist: ”Ja, hun er sød, ikke?”
Inspektøren: ”Det forstår jeg ikke. Denne betjent som stoppede dem, har fortalt mig, at De ikke havde noget kørekort, bilen var stjålen, der var en pistol i handskerummet, og et lig i bagagerummet. Betjenten er jo bindegal!”
Bilisten: ”Han påstod måske også, at jeg kørte for stærkt?”
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 6 Emner: 88 Svar: 842
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.689
Men der var lige én gang hvor jeg var blevet stoppet 3 gange på 14 dage...og der kom en kvindelig betjent op til vinduet og bad om kørekort osv...
jeg svarede "hvad fanden i helvede bilder i jer egentlig ind? Nu kommer jeg kørende her stille og roligt nedad kl.10 om formiddagen, og alligevel føler i i kan tillade jer at genere mig fordi i ik har andet at give jer til? Ved du hvad? Jeg vil vædde med at du er en af de der typer som blev mobbet i skolen, så du blev betjent, så du kunne selv kunne genere andre"
hun svarede "jamen jamen" hvorefter hun nærmest blev hevet væk fra bilen af sin kollega, som kvitterede med at give mig en bøde for et defekt blinklys, på trods af det fungerede+en synsindkaldelse....
så det var sgu sidste gang jeg var smart i munden overfor en betjent...hehe...
maj 2005
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 78 Biler: 6 Emner: 385 Svar: 4.344
så grinte ham bare hehe
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 6 Emner: 88 Svar: 842
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 172 Svar: 3.274
jeg vil gerne se på en bøde gerne en lille hvis du har
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 6 Emner: 216 Svar: 1.361
Han og konen bliver stoppet i en razzia foran Zoo i Kbh. Betjenter beder George komme ud af bilen, mens konen bliver siddende. Han bemærker at der er hul ved pedalerne så man kan se vejen, fra føresædet. Det kommentere han selvfølgelig, hvortil Georgs kone svare. "Pas på hvad du siger. Han bliver hurtig sur når han har drukket"
Hmm... Ik smart!!!
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 350
Betjenten: Du kørte alt for hurtigt
Ham: Jamen jeg troede du ville ræse...!?
Betjenten Det vil jeg også, jeg er bare den forkerte at gøre det mod
mar 2003
Følger: 42 Følgere: 39 Biler: 6 Emner: 45 Svar: 297
jun 2005
Følger: 131 Følgere: 171 Biler: 43 Emner: 305 Svar: 3.887
jeg havde en kammerat med og da de fandt ud af at jeg var i aarhus fordi jeg havde hentet ham for samme aften at være blevet stoppet for sprit med en promille noget over det tilladte glemte de alt om mig og min bil samt at jeg havde kørt lidt for stærk
fuck det var griner
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
" hva du ved godt det er ude ved by skiltet du skal bremse ned og ikke når du ser os " lod mig så slippe med et minde om at vi skulle køre pænt.
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
En modkørende Mc-betjent vender om og sætter blinket igang.
Så jeg holder ind til siden, og stiger ud.
Han siger så at han ikke kan læse min nummerplade derfra hvor den ligger (den var ret synlig) hvorefter han går hen foran bilen og noterer nummeret uden problemer.
Jeg tror han ville lade mig slippe med en advarsel. Men så kom jeg til at åbne kæften lidt. Hvis han stopper mig fordi den ikke kan læses, og derefter aflæser den uden problemer.... ?? hmmm!!
"Den var vist ikke så svær at læse alligevel?" kom jeg vist til at sige! hehe
Det kostede så 500kr. fordi jeg ikke kunne holde min kæft. hehe....
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
En mc betjent holder op på siden og banker på vinduet "Det er ulovligt at snakke i telefon mens man kører bil!"
Min kollega "Jeg kører ikke bil, jeg holder stille lige her for rødt og snakker i telefon..."
Det gjorde selvfølgelig betjenten lidt gnaven og det kostede så en bøde på 500kr ! haha! jeg var flad af grin da jeg hørte den.
aug 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 77 Svar: 989
jan 2003
Følger: 19 Følgere: 25 Biler: 12 Emner: 37 Svar: 656
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 335 Svar: 1.789
Det sku ik ha gjørt...
bøde til mig og far for !
for lav, badboy, og en tur til syn...
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.689
Men vidste i at de kan have forstærkninger i form af ekstra hidsige betjente med? Jeg er blevet stoppet af 2 civile, og de siger stille og roligt "du kørte vist lidt stærkt der, det er du vel klar over du ik må", men pludselig bryder helvede løs, en kvindelig betjent kommer farende ud fra bagsædet og råber "hvordan fanden i helvede er det du kører", hvilket resulterer i at de andre betjente beder hende slappe af...kæft det må være pinligt at blive irettesat foran en man lige har stået og skældt ud på...:-D
Men al ære og respekt til politiet alligevel...de har sgu et arbejde der nogen gange kan være hårdt, og med alle os flabede røvhuller kan jeg sgu godt forstå de mister tålmodigheden indimellem...men oftest er de til at snakke med hvis man erkender man har laver en fejl...
feb 2005
Følger: 33 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 1.702
Har aldrig følt mig så heldig
okt 2006
Følger: 86 Følgere: 82 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 2.537
det var sku lidt vildt at man bare bliver mistænkt for narko, fordi man ikke giver så meget gas igennem et sving som alle andre gør...
(det var i 406'eren)
jan 2004
Følger: 77 Følgere: 72 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 731
Men, den bedste var nok en gang på vej hjem fra job, skulle hente min lillebror og nå tilbage til aalborg og købe nogle dele til hans scooter, så havde lidt travlt..
Kommer så kørende på landevejen, og ender bag 5 biler, som kun kører 65, tænkte hell no, der kommer ingen, så jeg lagde udenom..
Den forreste var så en civilbetjent, som åbenbart kun ventede på en der kørte forbi, han tændte ihvertfald blinket så snart jeg trak ind foran ham..
Nå, var godt oppe og køre da en idiot nær havde kørt ind i mig inde i aalborg da jeg fik fri, så jeg tog mit kørekort og hoppede ud af bilen..
Da han åbner døren råber han så "HVAD FANDEN ER DET FOR EN OVERHALING OG LAVE?!?!"
skal lige siges at jeg normaltvis respekterer politiet, og snakker pænt til dem, da jeg mener man kommer længest med det, men hell no, han skulle ikke snakke sådan til mig, så jeg kom til at sige at det var sådan noget man lavede når der lå en perle og kørte 65 på landevejen..
så stod vi ellers og diskuterede i et kvarters tid, inden jeg fik lov til at køre derfra, han havde intet på bilen, og ingen måling af mig, så der var ikke noget han kunne give bøde for..
jul 2008
Følger: 1 Emner: 69 Svar: 112
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 328
Han undrede sig over at en mørk VW Golf kom tætttere på ham bagfra, og han accelererer op på omkring 140 km/t, stadig hvor man må køre 50 km/t, og hastigheden stiger efterhånden som at de kører udenfor bygrænsen og forsætter under vejle fjordbroen med op til 160 km/t med den sorte golf efter sig. Pludselig begynder golfen at sætte blå blink på, og de trækker ind.
"Du skal fandme være heldig at vi ikke har noget udstyr med som kan dokumentere vores lille race her - pas på jer selv og hold jer nu indenfor hastighedsgrænsen. God aften"
Han, mig og 4-5 andre havde delt en kasse øl, somersby osv på stranden 30 min forinden, så han var heldig......
sep 2003
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 11 Emner: 44 Svar: 401
Så nu må vi se hvor galt det går, når de ikke har et håndgribeligt bevis...
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 62
Den vil jeg gerne lige følge med på! Blev målt af en MC, han havde ingen video. Så update mig lige når du har været igennem
ting man IKKE siger til politiet 2