Batteri til Festivals anlæg {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens
Jeg skriver her i ren desperation. Jeg skal til Skanderborg festival om små 2 uger, og i denne anledning har jeg lavet et fint anlæg, som skal kunne underholde, i selve lejeren.
Problemet er bare at det batteri som jeg havde skaffet, ikke kunne holde strøm, trods det er blevet godt opladet.
Jeg aner ikke hvor jeg vil kunne skaffe et brugt, men godt batteri henne, som kan holde musikken kørende i flere dage. Jeg har ikke råd (SU), og ønsker heller ikke at smide 500-600kr på et batteri, til dette formål.
Derfor skriver jeg her inde, for at hører om der er nogle som lægger inde med et velfungerende batteri, som de ikke skal bruge, og derfor gerne vil af med, for en lille skilling.
Håber nogle kan hjælpe.
Mvh
Torben V
sep 2005
Følger: 161 Følgere: 160 Biler: 3 Emner: 582 Svar: 3.452
apr 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 74 Svar: 103
dec 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 1.339
dette er naturligvis bare en oplysning og ikke en opfording til noget som helst.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
- Due - - Okay, har jeg enlig slet ik tænkt på, kan være man lige skulle kontakte sådan en, imorgen Takker
Brian A - Ha ha, så ved jeg da hvor der står nogle. Meen ville være træls at være skyld i at et tog kører af skinnerne, pga. manglende sporskift under strømafbrydelse
Men tak for informationen
dec 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 1.339
Batteri til Festivals anlæg