{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Dårlig dag {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det jo, kom hjem fra Frankrig torsdag, allerede fredag aften sad skørtene på både malet og monteret...

igår aftes ved 23tiden var damen og jeg på vej til odense fra særslev af og BANG så skete det, knalder et rådyr ned med en cirka 90km/t.

Får standset bilen og løber ind til huset ved siden af hvor det er sket, ingen hjemme, så ned af en grusvej hvor jeg kunne se der var nogen hjemme, de hjælper så med en lommelygte for at forsøge at finde rådyret, men det er væk, vi ledte i 20-30min men fandt det ikke.. nu står jeg tilbage med et smadret frontskørt en smadret lygte og en bukket forskærm..

meget heldigt med ekstremt træls også..

håber andre er mere heldige..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig dag
  • #1   6. aug 2009 Hey Peter.
    Det er super nederen. Op på hesten igen som man siger. Den slags sker desværre. Godt i er OK.
    Tager forikringen den?


  • #2   6. aug 2009 I skal huske at ringe til falck så de kan komme ud med spor hunde og finde det evt. skadet rådyr, det kan være det ligger og lider et sted.

    Vildt nedern med din bil og flot i gad lede i 20 - 30 min. der er folk der bare køre vidre og godt der ikke er sket nogen person skade..



  • #3   6. aug 2009 ja man skal altid ringe til enten falck eller den nærmeste politistation. Så sender de en jæger og en hund ud for at finde dyret.
    Jeg tog engang en kronhjort i vivaroen og den løb også fra stedet. Men da hunden kom fandt den kronhjorten et par hundrede meter væk. Den havde så store skader at den ikke kunne gå. Så den ville bare have lagt og sultet ihjel hvis den ikke var blevet fundet. Det ville sgu have været synd.


  • #4   6. aug 2009 Tjah, fik min undervogn hjem igår, da jeg så ville montere de bagerste fjedre + dæmpere fandt jeg ud af at begge tårnlejer skal skiftes, nå, ringede til høyer, de ville ligge nogen ud, og så kunne jeg komme og betale dem idag.. kører de 30km til høyer, og kan ikke finde lortet....
    nå, biltema, nææh, de har kun til volvo..

    fuck det, så skifter vi da bare dem foran, og venter med dem bagi..
    piller højre fjederben ud, for at finde ud af at tidligere ejer ikke har monteret dæmperen rigtigt, så gevindet i toppen af benet, til og spænde dæmperen fast med, er rustet væk, og dæmperen er rustet fast i benet..
    så ville man lige løfte bilen i den anden side for at tjekke der, men nej, så døde min donkraft fandme!, nå, får raget hånden ind, og finder rust, dog er dæmperen spændt fast, men det er rustet sammen..
    så lånerj eg en donkraft, ogvil samle det i højre side, så går min arbejdslampe sq i stykker.. så jeg endte med at samle højre side i lyset fra mobilen..

    nu skal jeg så ha' 2 nye fjederben, og de er fandme ikke til at finde..


  • #5   6. aug 2009 Anyway, sur røv med rådyret, har selv prøvet det, der døde dyret dog, ja og bilen også for den sags skyld smiley

  • #6   6. aug 2009 jamen damen var lidt irriteret over at bilen var smadret igen igen..

    men den kan i det mindste laves, bare tanken om at vi kørte derfra uden at have fundet dyret irritere mig grusomt.. men ja, skulle nok havde haft ringet til politiet og forklaret hvordan og hvorledes..

    for en 3-4 måneder siden, trak en bil ud foran mig så jeg røg op i anhængertrækket, så blev bilen lavet og jeg fik den tilbage, så for 1½ måned siden kørte en opel kadett lige ud i siden på mig og det var kun lige et held forsikringen ville lave bilen.

    så smed jeg bilen til mekaniker og tog afsted til sydfrankrig, 2½uge senere kommer jeg hjem til en repareret bil og en clean bagklap samt en masse rust der er lavet på bilen, får så sat skørterne på og nu sker det her så..

    men ja, må jo bare tale med en maler igen...

    træls når man samtidigt går arbejdsløs, så står der ikke ligefrem mange reparetionsdollars på kontoen..


Kommentér på:
Dårlig dag

Annonce