{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

hjælp ang boligkøb.. {{forumTopicSubject}}

hey folkens:) har lige været ude og se på hus igen idag..

og er ret sikker på at det er det hus jeg ønsker...

MEN jeg mangler lidt info omkring forbrug mm eftersom jeg ikke har betalt for forbrug de sidste 5 år (fra jeg flyttede hjemmefra)

har fundet mig et lille hyggeligt hus i et meget stille kvarter ude på landet på 120 M2 med 2 garage, og et stort værksted, 3 værelser og 2 redskabsrum/værksteder og ville jo være nice enlig aat få et eget sted at lave bil... men hvor meget skal man forvente at skulle lægge til side i forbrug pr måned inkl licens, kabel tv, internet, vand, varme, olie (der er oliefyr) når man er 2 personer..

skal lige siges at jeg nok er "lidt" billigere i vand siden jeg går i bad hver dag på arbejde i stedet for derhjemme...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ang boligkøb..
  • #1   23. aug 2009 Det burde stå i salgsopstillingen.

• #2   23. aug 2009 er mere for at sådan ca. kunne lave et lille budget og sammenligne det nuværende med det kommende (hvis vi flytter)

• #3   23. aug 2009 der står 14.000 kr i olie.. men der er ikke rigtigt oplyst vand, varme mm..

• #4   23. aug 2009 hov mente vand og el smiley

• #5   23. aug 2009 det er jo bare at sætte sig ned og regne på det for det er jo individuelt
    der er jo alle de faste udgifter og så alle de uforudsete udgifter og det er jo nok dem der er de værste da man har svært ved at forudse dem husk ikke at købe dyere end i har råd til det hvis en eller anden af jer mister job og sikre jer at huset er i en fornuftig stand så der ikke skal skiftes tag,fyr eller lign
    men held og lykke med handlen ;O)

• #6   23. aug 2009 skal lige siges at jeg har fundet et i et billigt prisområde (mest fordi det er landområde..

men skal kun give 725.000 for det smiley så skal slippe med knap 4.000 om måneden + forbrug mm..

og lånet er KUN i mit navn siden kæresten er under uddannelse.. har mest valgt et billigt hus fordi jeg er førstegangskøber.. men huset er fint vedligeholdt idet begge nuværende ejere begge er pensionister, manden har fået en skade i sin arm og skulder, så han kan ikke rigtigt klare arbejdet mere, især siden grunden er 1000 M2

• #7   23. aug 2009 og der er kommet helt nyt fyr i huset i 2002 og har fået et service hvert år.. og taget er eternit fra 2004 så de ting burde ikke give problemer:) var noget af det første jeg tjekkede smiley

• #8   23. aug 2009 det lyder da meget fornuftigt men kan i klare det når kærsten er under uddannelse
    det er heller ikke nødvendigvis en god ide hvis kærsten også er på skødet ;O)

• #9   24. aug 2009 Henvend dig til ejendomsmægleren, han kan (og mener faktisk han skal) oplyse om den slags. Du kan vel nogenlunde regne dig frem i forhold til hvad sælger før har brugt, give-take det med vand osv.

Kommentér på:
hjælp ang boligkøb..

Annonce