{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor fanden kan jeg ik oprat bil
  • #1   27. aug 2009 Nææ

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #2   27. aug 2009 Hvad er problemet, er det upload af billeder den er gal med ?

• #3   27. aug 2009 jaaa nemlig

• #4   27. aug 2009 den skriver

Server Error in '/' Application.
    --------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
    Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
    <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
    </configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
    <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
    </configuration>

• #5   27. aug 2009 hva bruger af browser ? har tit været ude for at mozilla ikke kan, men Explorer virker fint.

• #6   27. aug 2009 What, jeg ved inte om com, så på dansk tak:)

• #7   27. aug 2009 det har jeg også prøvet, prøv at tage nogle nye billeder, jeg havde sat zoom til, det vil den ikke godkende, så tog jeg nogle nye hvor jeg stod tættere på dytten, det hjalp, bare en ide smiley

Kommentér på:
hvorfor fanden kan jeg ik oprat bil

Annonce