{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Knight Rider på 3+
  • #1   1. sep 2009 Ja, den serie holdt så kun en sæson.

De eneste lyspunkter var sgu også hovedrollebaben (kan ikke huske hvad hun hedder), Paula Garces (som kun er med i to afsnit og så hende asiaternørden...

Og come on, en Mustang der forvandler sig til en F150? Christ smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #2   1. sep 2009 Filmen er nu ganske underholdende smiley
    Er vild med at spaden til Hasselhof viser sig til sidst xD haha

• #3   1. sep 2009 Man skal da heller ikke se meget mere end 2 min af den originale serie før man helt har glemt hvorfor man egentlig synes den var så fed.
    Men ok.. personligt var jeg kun 10år da det blev vist, så man var vel ret let at imponere..

Hvem har ikke rendt rundt med lommerne fulde at clips, ståltråd og andre tåbelige ting og leget Mc.Yver mens ens mor fortvivlet måtte se sin vaskemaskine blokeret gang på gang i underlige metal dimser.

For ikke at glemme Airwolf, en helikopter der der flyver hurtigere ent en F16 jæger...

:o)

• #4   1. sep 2009 Rasmus - man kommer aldrig til at hade sine helte... Skam sig!

Kun når de dukker op som verdens mest overeksponerede bil, ford Mustang, og hævder det er det samme som dengang. Så bliver man bare irriteret!

Jeg nægter pure at se det, dels pga mustangen, og dels pga at Hasselhoff ikke er med... crapmonkey!

Hvad med A-Team - se DET var fandme underholdning!

• #5   1. sep 2009 Jeg har set alle afsnit og syntes nu den er meget underholdende.. Ikk helt virkeligt, men stadig.. Det var den første serie med Hassel heller ikke smiley Men stadig underholdningen var der.. smiley

• #6   1. sep 2009 Nu skal vi satme til at se løbelys ude på kølerhjelmene drenge!!

Altså som styling herhjemme. ALLE skal have det, det er ny lov!

Woooohooooo!!

Jeg fik aldrig set meget Knight Rider dengang fakkertalt.

• #7   1. sep 2009 det i ikke ser, er at faktisk er mustangen en polo før det starter...nærmere betegnet: Min polo...

den var også med i transformers...Dolph har ikke set den nye, men kan godt huske de gamle...

Kommentér på:
Ny Knight Rider på 3+

Annonce