{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.247 visninger | Oprettet:

speis rejser du gerne vil hjem fra {{forumTopicSubject}}

hej

er lige kommet hjem fra golden sand
bulgarien

vil du behandles som en gris rejs med spis

blev hentet i lufthavn og fik info at norsk pige
hun hoppede så ud af bus og der kom en bulgarisk kvinde ind

vi blev kørt til hotel ,,,det vil tag ca 30min og vi var ved hotel 1time 45min efter i gammel bus uden aicon ,, så var våde af sved da vi andkom til hotel.
pigen hoppede ud af bus pegede på hotel og kørte vidre.
vi gik ind mig og mine små piger ..og dem i der tog i mod os kunne 2 ord på engelsk hallo velkom ... og så ellers dont onderstant.... så blev min lille datter syg og skulle ligge med drop og smerte medecin at deres dårlige mad...havde jo fået med alt ink... læge kom og jeg var 2000kr fattigere.. pyt med penge bare datter bliver rask...vi fik lang om længe fat i spies gejt.. dag 5 ... der er ikke noget der hedde info hos spies (rejs til nyt land og klar dig selv)..vi var så heldig hun var norsk.. så jeg fattede lidt . vi skulle nok få penge for læge tilbage næste dag ingen problem ..næste dag kom hun ,i kan ikke få jeres penge .men hvis i udfylder denne her seddel kan i få penge fra europæiske fors ...så dem skulle vi ringe til når vi kom hjem ...vi fik kød der var rådt inden i rødt kylling gummi pomfritter..og det samme hver dag...hov hov 4 stjernet hotel... der var beskidt over alt døre håndtag låse og meget andet var defekt ..skilte på toilet LÅS IKKE DØR..

så da vi endelig kom hjem ..fra rejse man ikke vil hjem fra..
ringede vi til rejse fors... ang penge ... så sagde manden i den anden ende DEM har vi ikke noget med at gøre ..den seddel i har udfyldt er 3-4 år siden vi har brugt sagde han ...så vi fik et nyt tlf nr ...og jeg får mine penge ...han sagde at han omgående vill have fåt i spies .. 2 voksene 2 børn 17 tuss..
. SÅ GOD FERIE DER UDE

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  speis rejser du gerne vil hjem fra
Kommentér på:
speis rejser du gerne vil hjem fra

Annonce