{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Oki - Ang Dette nye forum?!? {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg gerne ha noed på det rene... det er fint nok med det hér nye forum... men - Status lige PT er; Vi har et forum der hedder

"Generelt"

og et forum der hedder

"Off Topic"

Ophæver de ik lidt hinanden eller er det bare mig?! - Der blir jo ikke færre åndsvage emner af at de bare ligger i et andet forum?!

Eks. et emne som dette har jeg postet i forum'et "Off Topic" - Men off hvilket topic? - Det er da også et generelt emne - er det ik?! - Jeg forstår det ik?! -

Nu er der gået konkurrence i at slå hinanden oven i hovdet - "hov hov du! - det dér emne sq ha været i "Off Topic" !! At du bare ved det ...." - Luk dog røven siger jeg bare - Hvis der for eks er een der poster et filmklip under "Generelt" - har manden sq da ikke gjort noed galt?! - Det er da også generel samtale?! - og personen gør det jo nok ik for at genere noen?! -

Blir man derimod ved med at spam'e forum'et med fuck'ed up børnehavesnak om fasaner - gælder det jo bare om at få uddelt nogle stemmer og få dem ud - for good ....

Jeg syns det er overflødigt med det her nye forum - og det gir kun andledning til flere stridigheder....

Min mening

Jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oki - Ang Dette nye forum?!?
  • #1   12. aug 2005 En lille sondring over dette må være at forummet generelt stadigt skal være bilrelateret.....hvor offtopic kan være alt fra ænder til fasaner.....

• #2   12. aug 2005 Som BG selv skriver:
    Fra Bilgalleri.dk Administrator
    Skrevet: 20-01-2005 11:52:46

Hvis I kigger forum-forsiden under Generel Diskussion, så står der altså "Snak om alt omkring biler". Vi vil give jer ret i der desværre tit kommer irrelevante indlæg i forumet og vi forsøger også at slette de mest useriøse og irrelevante vi får øje på. Vi synes ikke matematik-spørgsmål og de seneste "Tjen penge på SMS"-indlæg, hører til herinde.
    Med hensyn til om forumet skal kunne bruges til at stille hvilken som helst spørgsmål, så vil vi holde fast i at dette er et bilsite og derfor bør emnerne holdes indenfor biler.

Med venlig hilsen
    BilGalleri.dk

• #3   12. aug 2005 Oki - jeg får jer altså ikke til at indrømme at det kan være svært at skældne mellem ikke bilrelateret snak, og Off Topic snak?! - Utallige street race film osv?!

• #4   12. aug 2005 og at folk har tendens til at slå hinanden oven i hovdet, hvis de poster deres ting forkert? - Speedy?`!

• #6   12. aug 2005 Jacob H..
    Der er da ik noed at indrømme..

Offtopic´et er jo til alt som intet har med biler at gøre, hvilket generel diskution har..

Det da ik svært at skelne.. Man kigger på det man har og tænker..

Har det noed med biler at gøre eller har det ik.. Og så siger det ligesom sig selv i hvilken "kasse" det ska i..

• #7   12. aug 2005 Mange bilgalleri.dk brugere har spurgt BG Admin om de ikke ville lave et "Off Topic forum" til bl.a fasaner og ande snak ( GG )..
    Så synes det er lækkert at BG gider lytte til os, og opfylder vores ønske så godt de nu kan !

• #8   12. aug 2005 Ice F: Det har du da ret i - Men min point er at der stadig er gråsoner - og jeg mener bare at netop fordi der er disse 2 forum'er at vælge imellem - eks. hvis man gerne vil poste en sjov film, vits, billede som involvere biler - gir det anledning til flere stridigheder hvis det blir postet i generelt - for hvorfor sq man poste noed i et forum som ikker blir opdateret på forsiden?!

• #9   12. aug 2005 Jacob H..

Egentligt ikke..

For har man et billede, film, eller hvad det nu er, som har med biler at gøre..

Jamen så ska det jo smides i den generele del, da den jo omhandler biler..

Derimod hvis du vil vide hvad folket laver, så ska det i off topic.. Så ka ik se at det sq være svært at skelne mellem de to "grupper"..

• #10   13. aug 2005 Lyder som om du bare VIL være på tværs Jacob - I har gjort et godt stykke arbejde BG smiley

• #11   9. maj 2013 Enig...

Kommentér på:
Oki - Ang Dette nye forum?!?

Annonce