{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

anlæg til polo hit {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder så har jeg en lille klam polo hit som jeg suser rundt i og savner virkelig noget musik i den. Er der nogle af jer som kan anbefale noget godt som ikke koster alverden?
Jeg kan ikke finde nogle højttalere nogen steder, så tror slet ikke at der er det i den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg til polo hit
  • #1   10. sep 2009 gad heller ikke bruge en masse penge på min gamle peugeot...og ved godt jeg får dummeslag nu, men jeg købte xzound 6x9ere...og de spillede fint nok...

    Hvis man skal have noget der bare lyder super skal man selvfølgelig nok have noget bedre, men hvis det vigtigste er at man bare har noget musik er de okay...hehe


  • #2   10. sep 2009 hvad søger du?? bas. komponet sæt eller?

    pris??


  • #3   10. sep 2009 når der nu er snak om en polo hit så sider der sikkert en oppe midt på instrument brættet.

    men ellers så tror jeg ikke der er andet at gøre end at bygge noget i den.


  • #4   10. sep 2009 har du ikke en ven eller lignende som har noget brugt kvali de vil sælge.. næsten altid det nemmeste

  • #5   10. sep 2009 Jeg aner intet om hverken spanden eller anlægget. Bare det spiller sådan nogenlunde godt. Behøver ikke at kunne blæse alle biler væk på vejen. Bare jeg kan høre musik og det lyder okay. Det er altid nice med en god bas, men har ikke nogen krav som sådan.

    Jeg har ikke rigtigt nogen "bilvenner" jeg har kun fotovenner og de aner intet om biler overhovdet. tør ikke engang lade dem vaske min bil.


Kommentér på:
anlæg til polo hit

Annonce