{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.471 visninger | Oprettet:

Hjælp! Jeg har arvet...! Bilvalg...? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg skal bruge jeres hjælp...

Jeg har lige modtaget nedenstående mail og det er jo simpelthen for syret, at han af alle har fundet frem til mig! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, så jeg har taget tidligt fri fra arbejde, så jeg ligesom kan falde lidt ned igen smiley

Nu har jeg endeligt muligheden for at købe mig lige præcis den bil jeg vil ha', men hvilken syntes I jeg burde overveje???

Her er kopien af af mailen:

"Kære ven
Hvordan har du det i dag? Jeg håber, fine, Jeg Dr.Kevin Brown Fra Harlsden, North West London, her i England. Jeg arbejder for Natwest Bank Corporation London. Jeg skriver dig fra mit kontor. I min afdeling, som er den assisterende manager (Greater London Regional Office) opdagede jeg et forladt beløb på 12,5 mio $ USA Dollars (Tolv millioner femhundredetusinde Usa Dollars) i en konto, der tilhører en af vores udenlandske kunder Late Mr.Thompson Morrison amerikansk borger, som desværre mistet livet i flystyrt i Alaska Airlines Flight 261, der styrtede ned den 31. januar 2000, herunder hans kone og datter.

Valget af at kontakte dig, er vakt fra den geografiske karakter af hvor du bor, især på grund af følsomheden af transaktionen og fortrolighed heri. Nu er vores bank har ventet på nogen af de pårørende til at komme op til kravet, men ingen har gjort det. Jeg personligt har fået medhold i at placere slægtninge i 2 år nu, jeg søger dit samtykke til at præsentere dig som pårørende / Vil modtageren til den afdøde, således at udbyttet af denne konto vurderet til 12,5 millioner dollars kan udbetales til dig. Dette vil blive udbetalt eller delt i disse procenter, 60% til mig og 40% til dig. Jeg har fået alle de nødvendige juridiske dokumenter, der kan bruges til at bakke op denne påstand, vi stiller. Alt hvad jeg behøver, er at udfylde jeres navne til de dokumenter og legalisere det i retten her for at vise dig som den retmæssige modtager. Alt hvad jeg har brug for nu er din ærlige samarbejde, fortrolighed og tillid til, at vi se denne transaktion igennem. Jeg garanterer jer, at dette vil blive gennemført under en legitim ordning, der vil beskytte dig mod enhver overtrædelse af loven.. Please, give mig følgende: Da vi har 5 dage til at køre det igennem.
det er meget meget presserende PLEASE.
1. Fulde navn
2. Dit telefonnummer
3. Din kontaktadresse.
4. Alder.
5. Core job / Occupation
Har været igennem en metodisk søgning, besluttede jeg mig for at kontakte dig håber at du vil finde dette forslag interessant. Venligst om din bekræftelse af denne besked og angiver din interesse, vil give dig flere oplysninger. Bestræbe sig på at lade mig vide din beslutning snarere end at holde mig vente.
Hilsen,
Dr.Kevin Brown. "

Det er simpelthen for FEDT!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Jeg har arvet...! Bilvalg...?
Kommentér på:
Hjælp! Jeg har arvet...! Bilvalg...?

Annonce