{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Hjælp til formatering! {{forumTopicSubject}}

Hej
Er ved at prøve at formatere kærestens bærbare.
Den er ca 3-4 år gammel og med XP
Den er købt med forinstalleret Xp, men jeg har så selv en XP cd som jeg prøver at bruge.
Men hver gang jeg trykker "kør fra cd" når man har startet den får jeg "blue screen" efter den har stået og kørt ca et minut.
HJÆLP!

Sådan ser det ud:
http://imageload.dk/files/31a77f43f76fcd98fa4f1d03774c9adf.JPG

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til formatering!
  • #1   28. sep 2009 du skal ind og vælge den skal opstarte fra cd drev... og du skal bruge en windows cd der kan bruges som bootdisk.. ja jeg er ikke så god til at forklare... men håber du ved hvad jeg mener? ellers kommer der nok en og retter mig..

• #2   28. sep 2009 Jeg har sat den til at starte fra CD drevet og det gør den også. Men efter den har stået og samlet oplysninger til installationen et minuts tid kommer denne skærm.
    Jeg har før brugt denne CD til at formatere med.

• #3   28. sep 2009 Hmm... nu er jeg langt fra ekspert på området... men ku det tænkes at der er fejl på dit hardware? harddisken?

• #4   28. sep 2009 ingen anelse har heller ikke SÅ meget forstand på det igen.
    Den er bare begyndt at té sig mærkeligt og hun har også fået den blå skærm der et par gange. Internet explorer er helt fucked.

• #6   28. sep 2009 det burde altså ku lade sig gøre at Boote den op på cd'en.. når du dertil hvor du skal vælge hvilken partition du vil installere på? og har du slettet den partition der er i forvejen inden du ber den om at installere igen på ny?

• #8   28. sep 2009 Kong Gulerod .
    jeg når ikke der til, den booter kun fra cd og så kører den ca et minut og så komme den blå skærm

Hjælpe-Admin
    jeg har ikke prøvet at skilde en bærbar ad før, er det lige til?

• #9   28. sep 2009 er disken fuldstændig uden ridser, hvis ja så prøv evt en anden cd med xp på. hvis du overhovedet ikke kan få lortet til at virke så køb en ny
    2,5" harddisk, de koster ikke særligt meget og så kan i samtidigt få en med mere plads på.

Mvh
    Kristian T. Jensen

• #10   28. sep 2009 blå skærm kan også være hardwaredriver der ikke er installeret korrekt for jeg havde købt en bluetooth modtager og hver gang jeg satte den i gik der 2min så kom der blå skærm

Kommentér på:
Hjælp til formatering!

Annonce