{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

nokia 6600slide/6600i slide {{forumTopicSubject}}

står lidt i et dilemma mellem de to telefoner for jeg syntes at designet på 6600slide er super lækkert med den blanke overflade og de blå detaljer mens den nye 6600i slide er mere kedelig i designet men har et lidt bedere camera så står lidt i et dilemma ang hvad man mon skal vælge og gå efter, design eller camera?? og så må i da også meget gerne skrive jeres erfaringer med telefonerne så der er lidt mere at gå efter??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nokia 6600slide/6600i slide
  • #1   7. okt 2009 jeg havde valgt den nye version, den er knap så meget tivoli som den første, og man får det bedre kamera.

Men skal det være en slide?
    Jeg købte en 6700 classic i sort, hvilket jeg synes er en alt for lækker telefon. Der er ikke alt for meget der kan gå i stykker, og jeg synes det er den mest stilrene telefon lige nu smiley

• #2   7. okt 2009 kan lige tilføje, at den lader til at være temmelig solid også... tabte den på betongulvet på værkstedet fra lommehøjde, og den fik ikke så meget som en rids smiley

• #3   7. okt 2009 jeg har en 6600 slide , har haft den i ½ år. og er glad for den.
    har tabt den flere gange og den har da holdt til det endnu

• #4   7. okt 2009 dan c-- har altid haft de almindelige så nu vil jeg prøve noget nyt og så er jeg bare faldet for lige netop den tlf men er den tivoli agtig syntes du?? hehe på hvilken måde?? og mikkl yes jeg har et digikamera og er ikke den store kameranørd må jeg indrømme det skal bare bruges til lidt frække billeder på diverse bilmesser og lign..;-)

Kommentér på:
nokia 6600slide/6600i slide

Annonce