{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.614 visninger | Oprettet:

Smid ham hjem eller få ham væk.... {{forumTopicSubject}}

Ja snakker om dansk-palæstinensiske filminstruktør, Awad Joumaa....

At han laver så en film og kun ser på alt DK gør forkert overfor de indvandre som tror de ka få i hovede og røv er fandme ikke iorden han burde fandme sendes hjem omgående med "Begrundelsen" at han bringer danmark som land og dets befolkning i fare for angreb fra Muslisme omskårne idioter...

Ja jeg syntes fandme ikke det er iorden det han gør og at han så let får lov ind til nu og bring DK i fare fatter jeg ikke - gjorde vi andre noget lignende vil vi af PET og hvad fanden de hedder blive retsforfulgt om muligt til den dag vi døer...

Men ja min holdning er smid ham hjem eller smid ham ind til nogle af rockerne så ka de halalslagte det svin og sende ham til Tv-kanalen "al jazeera"....

Frys mig bare men min holdning står jeg fandme ved - De får lov og komme her op så må de fandme finde sig i og blive behandlet som de gør for flyttede vi til deres land vil de der nede behandle os på samme måde....

SÅ LEV OG LAD DIG BLIVE BEHANDLET SOM DU BLIVER BEHANDLET ELLER SKRID HJEM.... NU

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smid ham hjem eller få ham væk....
  • #1   8. okt 2009 HØRT!!!

• #3   8. okt 2009 han skulle have spørgsmålet: Hvilket land vil du helst være i? Danmark eller dit eget. når han så siger danmark så må han indrette sig efter vores love og skikke og holde sin kæft og være taknemmelig for hva vi danskere gør for ham og hans landsmænd

• #4   8. okt 2009 Det sjove er hans sidste film var en film om hvor retfærdigt Danmark er. Og nu skyder han alt han selv har skrevet og lavet en anden film om i sænk.

He´s got his eyes on the money. Og så finder han alle de værste klip fra tv2, hvor man overhovedet ikke ser hvad de udlændinge der er i filmen og som regel er bagbundet eller bliver smidt i jorden har gjort inden politiet skrider ind.

• #5   8. okt 2009 ENIG..

• #6   8. okt 2009 har slet ikke hørt om det...nogen der har et link eller andet?

• #7   8. okt 2009 hvad blev der af ytringsfriheden ?

• #8   8. okt 2009 Afsted med den tumpe!!!!!!

• #9   8. okt 2009 Følger samme spor som Brian -AGF- O

Der er vidst noget der er gået min snude forbi

• #10   8. okt 2009 YTRINGSFRIHED?????????

DET ER EN LORTEFILM FYLDT MED LØGN,

• #11   8. okt 2009 pilfinger > nogle gange så må man bare se forbi nogle ting.

ligesom jeg og mange andre udlændinge der ser forbi, mediernes lort.
    vi uskyldige, udlændinge der også bliver skyldig.

• #12   8. okt 2009 Ja man burde seriøst kunne udvises af et land for at lave en film fyældt med løgn om det land man har søgt tilflugt i, hjerm med svansen, den samme halvhjerne lavede sidste år en film om hvor dejligt et land DK var, men nu laver han den her, flot!

• #13   8. okt 2009 stavefejlene får i med gratis :0)

• #14   8. okt 2009 det er en muslimsk mand8født i dk vist) som har lavet en dokumentar/film omkring danmark som viser at vi hader muslimer, og at de er en "torn i øjet for os" og så er der klip hvor man ser at muslimer blir bagbundet, og at de angriber politiet, og politiet svarer igen, imens der er en stemme som fortæller at vi er rascistiske, og vi ikk syntes om at muslimer osv skal ind i dk.
    tror det er på EB.dk, men har ikk tjekket.
    den mand er da en hat, fatter ikk han får lov til at sende sit klip ud, han skulle sku have et spark og så af landet! forræder!!

• #15   8. okt 2009 Og han fortæller at alle borgere i danmark, og politiet støtter rockerne i krigen mod indvandre osv. osv.

• #16   8. okt 2009 Iso.
    Vil lige sige jeg intet har imod indvandre som gør en indsats for integration og virklig vil være "dansker" som feks dig mange andre men ja der er bare nogle som gør at i har sværre og sværre ved og blive anset som dansker og her er feks en af dem som gør det svært Awad Joumaa

• #17   8. okt 2009 ISO: præcis, de indvandrere som er i dk, får det sikkert heller ikk nemt, jeg tror det kommer til at gå begge veje. og det er sku ikk fair for dem, som klarer sig godt i dk, selvom de er indvandrere.

• #18   8. okt 2009 så må vi hellere gå amok, smadre nogen ambassader....

• #19   8. okt 2009 Det er da det samme med at de kalder danskere racister. Prøv engang og se hvordan i opføre jer, er det så underligt at danskere snart er trætte af den opførsel.

• #20   8. okt 2009 Facebook...

Der er så mange mærklige grupper på face men jeg har prøvet 3-4 gange og oprette en gruppe imod ham men nej nej fy fy det må man da ikke - Facebook syntes åbenbart med sine regler at så noget der han gør er iorden :-s

Fatter ikke at jeg ikke må lave så en gruppe mens andre godt må lave "Ka jeg finde 1500 så klipper jeg mig skalde" eller hvad f.... de laver en gruppe op...

Lige et sidespring men tilbage til snakke om Awad Joumaa....

• #22   8. okt 2009 helt enig hjem med ham han må jo være utilfreds med at være her såå hej hej

• #23   8. okt 2009 Brian.
    Ja ellers må vi også ta noget coke og rende rundt på gaderne og ligne jubelidioter med 14pakker tændstikker og 14dunke benzin og sætte ild til deres flag der nede....

• #24   8. okt 2009 hehe...det er bare sjovt...puha, den var helt gal med tegningerne og det måtte ihvertfald ikke kaldes ytringsfrihed...men laver man en film om hvor dumme svin danskere er, så benyttede han jo bare sin ytringsfrihed...

Men det er da sjovt den skal vises på al-jazeera, hvis det er en film der skal få danskerne til at tænke indad og tænke på om vi nu også behandler indvandrere ordentligt..

• #25   8. okt 2009 Jeg tror sku de har det bedre her end vi nogen sinde ville kunne få det hvis vi kom ned hos dem så mon ikke han bare skal pakke sydhavsfrugterne og pisse hjem

• #26   8. okt 2009 Jeg vil hellere se ham hollænderens film..
    Hva var det lige han hed..?

• #27   8. okt 2009 Det kaldes YTRINGSFRIHED...

• #28   8. okt 2009 send da det lort hjem sådan et fjols

• #29   8. okt 2009 øh... hvad? Hvem er ham gutten?

• #30   8. okt 2009 Det bestlligs arbejde... Der er en grund til han får 1 år siden lavet en film som roste dk og alt hvad det stod for og nu laver dette.. .Det fordi der nogen i de lande der vil skabe had til DK af en eller anden grund... Har set filmen og selv jer muslimer her fra 'DK må sku da ku se det løgn... Gør noget nytte og forklar jeres hjem lande dette.. For det sku ikke undre mig de hopper lige i med begge ben og begynder med deres oprørs pis igen på et grundlag de ikke kender

• #31   8. okt 2009 hvis han ikke er tilfreds med at bo i dk og syntes at vi er rasister alle sammen så syntes jeg at vi alle skulle give ham en enkelt billet til hvor han kommer fra
    der vil han sikkert blive glad for at leve

• #32   8. okt 2009 han kan da bare være glad for at han ikke bor i et land hvor han var blevet aflivet for at lave sådan en film...og så vise den respekt ved at lade være at lave den slags...

• #34   8. okt 2009 Utaknemmelige møgperle. Ja han skal sq bare sendes AFSTED ASAP og det kan da kun gå for langsomt.

• #35   8. okt 2009 det er sku lige som tv2 synger hvis der er nogen der kender den sang

• #36   8. okt 2009 ja hjem med ham. andet er der vel ikke at sige.

• #37   8. okt 2009 stay t
    det er bare så sandt som det er sagt det der undre mig er også hvorfor er det altid muslimerne vi har problemer med
    vi har aldrig problemer med tamiller vietnameser mm gad vide hvorfor
    måske de er lidt mere taknemmelige over at vi hjælper dem og at de er godt tilfredse med danmark
    iøvrigt er der nok ikke nogen folkefærd der er mere rasistisk end muslimer :O)

• #39   9. okt 2009 Stay T.
    100% enig...

Dan R.
    Ja man høre jo heller ikke ret tit polaker o.lign kun hvis de ikke får det i løn de jo er berretiget til så ja det åbenbart kun Muslimer(de utilpasset) som ikke kan indordne sig...

• #40   9. okt 2009 Hvad snakker vi om?

• #41   9. okt 2009 Stay T
    Hvor er jeg enig det er helt vildt lige min holdning.

• #42   9. okt 2009 For min skyld må de hellere end gerne være her. Dem som kommer til vores land og arbejder og holder vores love, de er velkomne. men dem som kommer og kaster med brosten, jernstænger sætter ild til alt, eller hvad fanden de nu gør. skrup hjem med jer. kan satme ikke klare og se på jer! Puha ud med jer!

• #43   9. okt 2009 Så vidt jeg er informeret så er han bosat i Londong.

En anden ting er vel at han burde kunne tiltales for landsforræderi såfremt at han stadig skulle være i DK selvfølgelig.

Men ja, filmen viser ikke Danmark fra sin bedste side. Han har sikkert haft enormt dårlige erfaringer med Danmark, og det er heldigvis ikke alle der føler sig behandlet på samme måde som ham.

• #44   9. okt 2009 link til videon?
    og dette beviser bare hvor søde og rare hver af jer er.. wwaaow det må jeg sige manden bruger det som i kalder YTRINGSFRIHED madafaka
    det er f******* lande som Jer (red. dk) da sælger våben og røv slikker us and a;-) og gå i krig i mit land og samtidig sælger våben til oprør.
    derfor er mange som mig der er kommet her i landet udover de mange fra 1960-70er som fremede arbejder (som i kalder det)
    så syns li at i skal holde mund og lade manden sige hva han mener og derved bruger sin YTRINGSFRIHED.

til jer som kalder manden perker perle sorte svin osv der kan i bare se manden har ret. min personlig mening: så må jeg sige den mand har ret.
    Se det og lær af det istedet i Bitcha over det.

• #45   9. okt 2009 Saleh R - Du er endnu en af dem der bare skulle pisse hjem til muggi-land med de holdninger.

• #46   9. okt 2009 Saleh R
    Du forstår det åbentbart ikke! Har sku ondt af dem dernede og de er sku velkomne her. Men når de kommer for og smadre alt og alle og tro de kan alt og lave vores love om, så skal de satme bare skrubbe af igen! og den film kan ikke bruges til en skid. Der bliver jo ikke vist hvorfor politiet gør som de gør? der er nok en grund skal du se!

• #47   9. okt 2009 steffen l. som du dog kan skrive det smiley

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #48   9. okt 2009 @ Steffen L: Islam er en RELIGION ikke en race eller et nationalt tilhørsforhold. Med en sådan komentar stempler du bare dig selv som dum

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#49   9. okt 2009 Og ja, PISTOLERO, dobbeltmoral er jo som vi ved altid godt. Vi skal stå fast på vore ytringsfrihed, men åbenbart bekæmpe den for alle dem vi ikke kan lide

• #50   9. okt 2009 ja turbanen trykker jo heller ikke

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#51   9. okt 2009 Hvis du ikke selv kan se hvor du nævner islam, så har du virkeligt et problem... Og jeg vil slet ikke begive mig ud i, at forklare hvem der er snævertsynet her

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#52   9. okt 2009 Og hvis du ikke selv kan se problemet i, at du konsekvent kalder deres lande for "lortelande", så burde du nok tage et kursus i retorik

• #53   9. okt 2009 Utilpassede?? prøv høre her så lav kommer jeg aldrig ned kære lille ven..
    jeg har fucking en uddannelse som td og har ikke en plet udover det med din mor.
    og for det andet så tjener jeg penge her derfor altid lav profil min ven. og det med at skride hjem det kan godt være du syns det Steffen L men husk en ting. Den der ler sidst ler bedst.

• #54   9. okt 2009 men vi kan da også lave en film om hvordan de er her i landet. men den gider de jo nok ikke se på al jazeera.

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#55   9. okt 2009 Næh det gør du vel ikke, men så skal du nok bare lade være med at brokke dig, når der er en mand, der kritisere DK. Han har vel lige så meget lyst til at kritisere som dig (eller muslimer har måske andre rettigheder?) Og selvom jeg egentligt ikke bryder mig om filmen, er den da i det mindste lidt mere nuanceret en din holdning (der findes ikke "muslimske lande")

• #56   9. okt 2009 pistolero. jamen så lad jønke og dem om det.der er ikke så mange... men vi behøver vel ikke at importere kriminelle til danmark så fordi det er mangelvare

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#57   9. okt 2009 Nej, så er der netop ikke noget galt. At man kan slippe afsted med at sige sin ærlige mening er DET VIGTIGSTE i et demokrati. Manglen på ytringsfrihed er måske det største problem i mellemøsten, og dermed de lande som du åbenbart hader

• #58   9. okt 2009 i over 30 år har danmark sendt ulands støtte til alle de lande der ikke kan en skid selv,og så skal man pisses af på sådan en måde,jeg siger luk kassen til ulands bistand og brug pengene på sygehus ældre børne haver skoler nye veje i stedet for at sende penge ud af landet som alligevel blir brugt til våben og krig man kan jo se hvor langt bag ud de er i nu
    vi skulle have hørt på mogens glistrup han havde jo ret det mand,

• #59   9. okt 2009 Yes manden er bosat i London, fandt jeg også lige ud af i dag....hehe...

Og nu kan jeg godt se der er nogen der forsøger at vende den med ytringsfriheden på hovedet..hvor var den holdning til ytringsfrihed henne da Mohammed(staves)-tegningerne blev trykt?

Nu synes jeg de tegninger var overflødige, og der var ingen grund til at trykke dem, men hvad gør den film godt for?

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

#60   9. okt 2009 Yes, så kender vi debatniveauet fra BG igen

• #61   9. okt 2009 saleh h og alle i andre der er af anden etnisk herkomst
    nu er det jo sådan at amerikanerne gjorde det samme for os i 1945 de kom med hele deres krigs maskineri og hjalp danmark og det er vist alle dansker taknemmelige over for i dag
    ellers var vi endt som en del af nazi tyskland
    hvis i åbnede øjnene for hvad amerikanerne laver nede hos jer
    de får deres soldater dræbt for at i kan få et demokratisk land og frihed og fri for undertrykkelse
    i skulle tage at tage hjem og kæmpe selv for jeres land eller i det mindste
    skulle i være lidt taknemmelig over at hele den kristne verden hjælper jer mod diktatorer og taleban som enda slår jeres egne folk ihjel og så skulle i være lidt taknemmelig over for danmark for at vi hjælper jer
    lad være med at hærge danmark med jeres bander og stoffer lad være med at voidtage vores unge piger OP FØR JER ORDENTLIG og til jer der opføre sig ordentlig
    snak med jeres landsmænd og prøv at forklare hvad de ødelægger for jer,der kan opføre sig ordentlig det er jo de få idioter der ødelægger det for jer andre der kan opføre jer ordentlig
    jeg har ikke noget imod udlændinge bare de opføre sig ordentligt og får et arbejde så de ikke skal nasse på danskerne der gør deres til at vi alle kan have et dejligt liv
    OG TIL DEM DER IKKE KAN OPFØRE SIG ORDENTLIGT
    SKRID UD AF DANMARK OG TAG HJEM TIL HVOR I KOMMER FRA

• #62   10. okt 2009 Dan R
    Lige mine ord! smiley

• #63   10. okt 2009 godt nok at den ene gut skal representere alle muslimer i Danmark.

Det er godt nok at i bruger hans religion til overbevisning istedet for hans nationalitet.

Der findes flere nationaliteter som er muslimer, men dog er lavest i statisiken over kriminalitet (selv mindre end dansker). Dog er de stadig muslimer.

Så det ville være klogt at i refererede til personens nationalitet istedet for hele religionen.. Du ser helere ikke folk sige "Det er fucking de kristne skyld, at hitler smaderede hele verden" nææ man siger bare "nazi tysker"

• #64   10. okt 2009 del slow
    nu kan man jo se at det hovedsagelig er folk der tilhøre den muslimske tro vi har problemer med
    på trods af at den muslimske tro ikke opildner til de ting
    hvorimod de andre religioner har vi ikke tilsvarende problemer med

jeg haar personlig en del vennere som kommer fra andre lande såvel østen og asien
    der er selvfølgelig også dansker der laver den slags ting men dem kan vi jo ikke rigtig sende andre steder hen selv om det nok var muligt og sikkert også ville hjælpe
    to år i et tyrkisk fængsel vil nok få folk til at tænke sig om ;O)

• #65   10. nov 2009 Halloo alle sammen nu må i tage det lidt med ro !!

Jeg har set den film og den viser ikke et dårlig billede af DK!! , Men alle få lov til at snak i den film også HA er med og Politi og Politker Jeg syns i skal den først .. Den viser den konflikt mellem bander og den viser ikke et dårlig billede af dk overhvoed !! .. medierne det kommer altid med lort historie !! Jeg skal nok prøve at oversætte den film til jer og sæt den på internet vil gøre min bedste !! .. Syns selv den var super god ..

• #66   10. nov 2009 rami a
    god ide giv lige besked om hvornår og hvor du sætter den ind så kan alle jo få syn for sagn
    findes den ikke på you tube
    hvor kommer du selv fra rami ?

• #67   10. nov 2009 Dan R nej du kan ik finde den på youtube !! skal se om jeg kan kontakt Al-jazerra og spøger dem om det gider at ligge den på ders hjemmeside med eng Undertekst ..

Kommentér på:
Smid ham hjem eller få ham væk....

Annonce