{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Uheld 9/10 i Osted syd for Roskilde {{forumTopicSubject}}

Godmorgen Bilgalleri.

Fre. 9/10-2009 kl 8.20 blev min Kærestes Gråmetallic Audi 80 påkørt bagfra af en Sort/Blå Citroen Xsara Stc. Synderen har åbenbart været meget hurtigere end min kæreste til at overveje situationen og fik hurtigt fejet min kæreste af, der i chokkets øjeblik ikke tænker videre over hva der kunne være sket, som så begge parter forlader "åstedet" hvorefter hun må erkende at hendes bil er blevet skadet mere end hvad godt er.

Stedet det skete var Ringstedvej (Hovedvejen i Osted) lige ved det sydlige lyskryds af de to som er i Osted.

Grunden til at jeg søger kontakt til ejeren af bilen er at min kæreste nu efterfølgende har været til lægen med rygsmerter og hovedpine til følge af påkørslen.

Den bil vi leder efter har en meget medtaget forkofanger. Egentlig skal jeg bare bruge bilens nummerplade. Men hvis du ved hvem det er, med navn og nummer ville det jo være at foretrække.

Håber der er en / flere som måske oplevede hændelsen og ved hvor bilen stammer fra/kørte til efter efter uheldet.

Opfordrer til at folk henvender sig via Beskeder da jeg ikke vil hænge nogen ud, men informationerne kunne afhjælpe til opklaring fra begge parter.

Mvh Patrick

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uheld 9/10 i Osted syd for Roskilde
  • #1   10. okt 2009 nej har intet gjort endnu men har stærke overvejelser som hælder til mange ting. een af disse var at kontakte politiet. for det er noget møg hvis hun skal skade min kæreste samt bil og slippe afsted med det uden at måtte stå til ansvar for det.

• #2   10. okt 2009 Utroligt folk har samvittighed til bare, at køre derfra uden at tage ansvar for det lort de har lavet. Håber I finder ejeren af Citroën'en.

Prøv evt. at indrykke en annonce i Roskilde Avis. Kunne være der var nogen, der kunne hjælpe den vej.

• #3   10. okt 2009 Holder da lige øje i Roskilde da smiley

• #4   10. okt 2009 Få det meldt til politiet i en fart. Selv om du ikke finder modparten er hun meget bedre stillet med hensyn til forsikringen hvis hun får ryg /nakkeskader.

• #5   10. okt 2009 jeg bor heller ikke særlig langt væk fra osted, så jeg skal nok holde øje og kontakte dig, hvis jeg ser noget.

• #6   10. okt 2009 Din kæreste skal søge skadestue MED det samme og det kan kun gå for langsomt. Hvis hun har fået piskesmel og hun ikke har en skadestue rapport kan det være meget svært at få erstatning

lad være med at sige "det går nok" afsted med hende i en fart måske det ikke er slemt nu men tro mig det kan det blive og så er bilen om den så var total skadet forstændig ligegyldig

Kommentér på:
Uheld 9/10 i Osted syd for Roskilde

Annonce