Uheld 9/10 i Osted syd for Roskilde {{forumTopicSubject}}
Godmorgen Bilgalleri.
Fre. 9/10-2009 kl 8.20 blev min Kærestes Gråmetallic Audi 80 påkørt bagfra af en Sort/Blå Citroen Xsara Stc. Synderen har åbenbart været meget hurtigere end min kæreste til at overveje situationen og fik hurtigt fejet min kæreste af, der i chokkets øjeblik ikke tænker videre over hva der kunne være sket, som så begge parter forlader "åstedet" hvorefter hun må erkende at hendes bil er blevet skadet mere end hvad godt er.
Stedet det skete var Ringstedvej (Hovedvejen i Osted) lige ved det sydlige lyskryds af de to som er i Osted.
Grunden til at jeg søger kontakt til ejeren af bilen er at min kæreste nu efterfølgende har været til lægen med rygsmerter og hovedpine til følge af påkørslen.
Den bil vi leder efter har en meget medtaget forkofanger. Egentlig skal jeg bare bruge bilens nummerplade. Men hvis du ved hvem det er, med navn og nummer ville det jo være at foretrække.
Håber der er en / flere som måske oplevede hændelsen og ved hvor bilen stammer fra/kørte til efter efter uheldet.
Opfordrer til at folk henvender sig via Beskeder da jeg ikke vil hænge nogen ud, men informationerne kunne afhjælpe til opklaring fra begge parter.
Mvh Patrick
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 976
nov 2003
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 5.744
Prøv evt. at indrykke en annonce i Roskilde Avis. Kunne være der var nogen, der kunne hjælpe den vej.
feb 2007
Følger: 125 Følgere: 123 Biler: 4 Emner: 313 Svar: 1.777
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 17 Emner: 25 Svar: 1.215
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 516
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 162 Svar: 761
lad være med at sige "det går nok" afsted med hende i en fart måske det ikke er slemt nu men tro mig det kan det blive og så er bilen om den så var total skadet forstændig ligegyldig
Uheld 9/10 i Osted syd for Roskilde