{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

købeloven? ombytning efter 2 rep... {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg har købt en Sony Ericsson ved 3 i Hjørring.
Er meget glad for telefonen, men der er en fejl på den, som jeg formoder var der fra start af. Efter 3 uger gik den i stykker med højttaleren men de sagde at hvis jeg ville have haft en ny skulle jeg have været inde med den indenfor de første 14 dage..
så blev den sendt til rep og en uge efter kom den tilbage og var ikke lavet... så sendte de den ind igen og der gik en uge mere og jeg fik den tilbage hvor den så var lavet...
så gik der 1½ måned og den samme fejl dukkede op en gang til... så gik jeg ind og sagde at det samme var galt igen, og de sendte den ind igen med samme fejlmelding... dette er 3. gang den er inde...
jeg skal hente den i morgen, men viser det sig så at de bare har repareret den, vil jeg forlange en ny... og det sagde jeg også til dem da jeg indleverede den, at jeg ville gerne have en ny telefon.. men fik så af vide at det var noget de fandt ud af inde på værkstedet, så den skulle alligevel sendes ind..
men inden jeg i morgen klager og brokker mig og forlanger nye telefoner skal jeg lige have det slået helt fast at jeg godt nok er i min gode ret til at forlange en ny? mener det faktisk allerede er efter 1. reparation man kan forlange en ny.. er i hvert fald det jeg kan læse mig til her: http://www.forbrugerraadet.dk/raad-alle/alle/kobelov/
Men kan jeg kræve en ny telefon i morgen hvis de blot har repareret min gamle?

Det blev en lang historie, håber i kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  købeloven? ombytning efter 2 rep...
Kommentér på:
købeloven? ombytning efter 2 rep...

Annonce