{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Nadja Duus .
Nadja Duus .
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 100

Haha, en flok idioter {{forumTopicSubject}}

I kan jo selv læse smiley
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=608851

Jeg spørger om noget af ren og skær nysgerrighed.
Og så er der så mange der begynder at rakke ned på mig og sige alt muligt lort.

Er det nu helt tilladt at kede sig og komme med sådan nogle spørgsmål?
Det var bare et lille spørgsmål som jeg lige måtte blive klog på, da jeg kedede mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haha, en flok idioter
  • #1   27. okt 2009 Der er et udmærket mundheld der hedder, at dumme spørgsmål får dumme svar.

• Nadja Duus .
    Nadja Duus . Tilmeldt:
    mar 2009

#3   27. okt 2009 SwedeSpeed

Der stod ingen steder indlægget at det var noeg jeg overvejede at gøre.
    Det var en simpel tanke der strejfede mig klokken halv tolv om aften smiley

• #4   27. okt 2009 Nej, men derfor er det jo stadig et dumt (hypotetisk) spørgsmål smiley

• Nadja Duus .
    Nadja Duus . Tilmeldt:
    mar 2009

#5   27. okt 2009 SwedeSpeed

Ja, men stadigvæk kun en tanke der strejfede mig, og det skal sku ikk ende med at folk begynder at rakke mig ned, når det ikke har været noget som jeg har haft planer om at gøre smiley

• #6   27. okt 2009 Gokke>> *LOL christ... de er vist helt oppe og ringe... alle herinde er så skide hellige når de har muligheden for at rakke ned på andre... men ta det roligt.. XXX har engang for mange år siden gjort det samme... (fordi XXX smadrede den anden bil).. pladerne blev bare flyttet fra den synede bil til den anden... og vupti.. så kørte bilen i 2 år indtil det var tid til syn igen... så blev den skrottet og XXX fik udbetalt skrotpræmie

• #7   27. okt 2009 Hvor gammel er du egentlig Gokke....???

Hvorfor skriver du ikke i den oprindelige tråd, istedet for at oprette en ny, om noget så tåbeligt....??

• #8   27. okt 2009 Når så du mener alle folk er nogle idioter tsk tsk

• #9   27. okt 2009 Men for at svare på dit oprindelige spørgsmål, får du jo nok en bøde for bedrageri, samt at du skal betale afgift for den bil du bliver stoppet i, .

Hvor stor chancen er er nok minimal, hvis det er en tilsvarende bil... med blinklys på siderne...;-))

Om det er smart NEJ, kører du galt kan du ikke betale dig fra det, da du får erstatningsansvaret som fører at et uindregistreret køretøj.

Pg til denne tråd,,,, ja få dit et liv, du må kede dig gevaldigt, når du sætter sådan en tråd op fordi du føler dig busted af andre, jeg kan ikke se andet end du nok bare bør blacklistet bare pga. din overskrift...

Kommentér på:
Haha, en flok idioter

Annonce