{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang. xbox 360
  • #1   4. nov 2009 Det er vel Highj Definition Tele Vision:o)

• #2   4. nov 2009 Dvs sige, at jeg så bare kan sætte Hdmi i stik i xbox'en, og så op i tv.
    Vil gerne have et sikkert svar, inden jeg går ud og købe den smiley

• #3   4. nov 2009 Ja nu er jeg PS3 mand, så ved det ikke helt sikkert men ja hvis du tilslutter den med HDMI stikket og vælger HDTV så kører det e jeg 99% sikker på:o)

• #4   4. nov 2009 Det er ikke alle Xbox 360 der har HDMI udgang. Spørg sælger hvilken model det er, om det er en Arcade, Elite, Pro osv. Så får du svaret.

Dem uden HDMI kan køres via component, og du kan dårlig se forskel - men man kan ligeså godt gøre det ordenligt.

• #5   4. nov 2009 husk købt forza 3 !

• #6   4. nov 2009 Hej Nicklas.

Nu er jeg ikke den store Xbox nørd men jeg mener at det sælgeren henviser til er det kabel som følger med xbox'en den har både stik til almindelig tv og så til High def tv (720P). Kig på link, der kan du set stikket.
    http://www.xbox.com/da-DK/hardware/x/xbox360componenthdcable/

Men vil du have en xbox med decideret HDMI udgang så skal man vist have nogen af Premium modeller, altdå de dyrere modeller.

Mvh. Bo

• #7   4. nov 2009 Problemet er at sælgeren ikke aner en skid om det ;). Andet end at der er 20 gb hdd med, og controller og så nogle spil.
    Det skal gøre 100% ordentligt. MIn plan er netop at købe Forza 3!

• #8   4. nov 2009 Den Xbox du er ved at købe har IKKE HDMI stik. Jeg har selv den samme model, som er en af de første de udgav, og den har kun det stik som sælger skriver, hvor du kan ændre fra alm. TV til HDTV.

Jeg aaaaner ikke om man kan se stor forskel fra den jeg har og så en med HDMI, men der er vel en grund til at de har implementeret det i de nye.

• #9   4. nov 2009 Bo C..
    Jamen, er det så ikke fint nok at bruge? er ikke den store haj til alt muligt, men mit problem er at jeg ikke gider at ofre en krig på sådan en spille maskine, da jeg ikke har alverdens tid til at spille på sådan en. Men nu hvor vejret er så dårligt, så er det jo meget rart at have sådan en smiley

• #10   4. nov 2009 BG's Kreilo ^. Den er ikke så fandens dyr den xbox, og han bor rigtig tæt på mig. Men burde man ikke kunne overleve uden? Selvfølgelig vil jeg da gerne have super grafik, men når nu det bliver lavet om, må det da vel også være nogenlunde? Selvfølgelig ikke 100% som med alm. hdmi..

• #11   4. nov 2009 Sådan som jeg kan forstå det, så er du ikke en der absolut skal have det ypperste, så derfor vil jeg også sige at du sagtens kan købe den hvis den er billig. Jeg har da stor glæde af min selvom den ikke har HDMI, og som sagt aner jeg ikke om forskellen er nævneværdig overhovedet. smiley

• #12   4. nov 2009 BG's Kreilo ^
    Det tror jeg sgu at jeg gør så. For faen, 1000 kroner de er jo hurtigt tjent ind igen smiley

• #13   4. nov 2009 Nicklas.

Tja min bror har det kabel fra sin xbox til sit 37" Philips TV og det ser helt fint ud. smiley Jeg tror ikke at HDMI kablet vil gøre så meget forskel, i hvert fald ikke nok til at det kan opveje prisforskellen når du ikke er giga Xbox nørd. smiley

• #14   4. nov 2009 Så er det, sgu det jeg gør. Følger sådan en kabel med når man køber sådan en sag? Ellers må jeg jo ud og have sådan et smiley

• #15   4. nov 2009 Bo C

Præcis. 1000 kr er sgu en fin pris, og så følger der vel også lidt spil med. Men hvis ikke der gør, så tror jeg det eneste du behøver er Forza 3. Jesus hvor jeg dog glæder mig til at jeg kan få lov at prøve det. smiley

• #17   4. nov 2009 Nicklas S >> Kablet hvor du kan switche fra "TV" til "HDTV" følger med i pakken når du køber den i butikken, så det skulle gerne følge med også.

• #18   4. nov 2009 Der er 4 spil med Lost Planet, Project Gotham Racing 4, Colin mcrae Dirt, og madden 08, men ja jeg skal også have forza 3, det er mit eneste formål med sådan en maskine. Og så selvfølgelig uploade alle mine biler, i forskellige foto albums.. (Not) Haha..

• #19   4. nov 2009 | ÊMPÊ®O® - E36 CAB TILSALG | >> OK, men det kommer jo så også an på ens tv. Jeg har ikke råd til at skifte mit lige foreløbigt, og jeg har kun HD-ready så jeg tror ikke det ville gøre noget i mit tilfælde.

• #20   4. nov 2009 | ÊMPÊ®O® - E36 CAB TILSALG |
    Det er jo mange penge, bare for at skal spille måske max 5 timer om ugen? Tror sgu bare jeg holder mig til denne her.

BG's Kreilo ^ Han siger at alt tilbehør og kvitt. + kassen er med, så mon ikke det kabel gemmer sig dernede i, et sted? smiley

Kommentér på:
spørgsmål ang. xbox 360

Annonce