{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal vi til at betale mere i licens,
  • #1   13. nov 2009 da noget værre pis med dem
    som om vi ikke betaler nok i forvejen..

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #2   13. nov 2009 hvis vi nu alle lod være med at betale (som mig hehe)

så ville DR da gå neden under og hjem, ingen ser jo deres lort anyway smiley

• #3   13. nov 2009 det er et forslag DR er kommet med.

• #4   13. nov 2009 Snoopy & Szkobel D - og hvis nu alle betalte så var vi andre fri for at skulle betale endnu mere for at du kan se tv!

• #5   13. nov 2009 Nu stopper de fandme! de for satme nok i forvejen!!

• #6   13. nov 2009 De skal ikke have en skid mere! Ikke før de viser mig at de kan magte at bruge deres nuværende penge, til noget FORNUFTIGT!

• #7   13. nov 2009 Nu ved jeg ikke meget om hvad det koster og lave tv... men 3,7 milliarder!!! det er jo fucking langt ude

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #8   13. nov 2009 Lars

betaler du så en ny bil til mig ?

ved godt du ikke bruger den, men jeg skal jo bruge den ?

kan du se pointen ? hehe

• #9   13. nov 2009 de skal sku ikke have mere efter min mening skulle de slet ikke have noget

• #10   13. nov 2009 hmm... læste dette:¨

"For de ekstra penge får danskerne blandt andet en ny dramaserie, der ifølge Plummer skal samle nationen og øge interessen for danmarkshistorien. Den vil, vurderer han, koste omkring 100 millioner kroner"

hvilket vil sige at hvis det skal følge regnskabet for da de lavede dr-byen så vil den serie koste omkring 500 millioner kr. at lave... måske mere, helt sikkert ikke mindre!!

fandme for sygt langt ude!.. er til at brække sig over! ADR!

• #11   13. nov 2009 jamen vil de lave en serie må de jo bare spare op som alle andre

• #12   13. nov 2009 bor hjemme...

men var jeg flyttet hed det sortseer...

som far så søn... smiley

• #13   13. nov 2009 LArs K ... hop da lige ned af den polerede hest .. du betaler sgu da ikke mere i licens fordi en anden ikke betaler ... hvis du ikke betaler licens trækker de den over skatten .. så drop den med det samme ....

Dertil er jeg HELT enig, de få skod kanaler koster det samme om året som det koster at have en VIA SAT familie pakke med ca 35 kanaler ... og det er jo ikke ligefrem fordi at de viser det fedeste gøjl på DR kanalerne ...

Jeg mener den eneste rigtige vej frem er at DR skal blive en betalingskanal og så kan folk selv vælge om de vil have det lort eller ej ...

De snaker selv om udvikling i den artikel .... ja udviklingen burde være at dreje nøglen på det lort, iistedet for de danske borgere skal betale for deres elendige forsøg på at lave tv igennem utallige år....

Det er selvfølgelig bare min ydmyge mening smiley

• #14   13. nov 2009 Hører sgu heller ikke radio i mine biler... antennestikket er ikk engang sat i anlægget ... den spinner en fed cd for der er ingen reklamer og små hoppede mænd/kvinder der ævler løs som var de den nye Justin/Britney...

Betaler dog det latterlige licens, men bruger det slet ikke, men i dagens danmark SKAL man jo betlae licens hvis man ejer et tv eller en radio ...

• #15   13. nov 2009 Andreas: hvis de kan gå på nettet med mere end 256 kb/s

- men jeg er på internettet via røgsignaler, så derfor skal jeg ikke betale ;o)

• #16   13. nov 2009 Rune K ....

Du kan sgu da ikke sammenligne det med en bil .... din bil er for det første selvvalgt ....

Og licencen er en afgift på DR tv og radio ,nu har jeg været restauratør i mange år ... og hvis du kan bevise du ikke har radio eller tv på din beværtning, skal du IKKE betale licens, men hvis du har radio eller tv med stueantenne eller parabil så SKAL du betale licens ....

Nu er der nogen der nævner pc og pda osv .... ok fair nok, men for 15 år siden og tilbage, havde vi ikke den slags ting, og der betalte vi også licens.......

Licensen har altid været tvungen, og de sender girokort ud til alle boliger i DK med mindre du selv kontaktede licenckontoret og sagde du ikke havde tv eller radio....

• #17   13. nov 2009 Rune K ....

Hvor mange kender du der rent faktisk SER tv og kører radio på deres computer ?? ..... tror jeg kender en måske to

Og om du gør eller ej er jo ikke vigtigt .. dit udstyr KAN, så derfor SKAL du betale licens .... og DET er latterligt ......

Og HVEM er det der laver alle de online radio stationer ?? det er DR !!!

Så ligemeget hvad du gør er og bliver du kneppet af Danmarks Radio ...

• #18   13. nov 2009 Det har altid været statsradiofonien (DR) der har opkrævet licensen, men det kunne lige så godt blive opkrævet over skatten.

Men det står en frit for at lyve, licensmanden må IKKE komme ind i din bolig..

• #19   13. nov 2009 jeg er også sort seer, og de kan RENDE MIG I RØVEN!

• #20   13. nov 2009 Rune K .... med al respekt ... nu er du for simpel at høre på..... man skulle tror du arbejdede ved DR ..

Du kan sgu da ikke argumentere at enten ejer man intet elektronisk ellers så er det selvvalgt at betale licens...

DU har to valg i Danmark . at leve som en huleboer eller betale licens ... og det er sgu forkert ligemeget hvordan du vender og drejer den....

• #21   13. nov 2009 Snoopy & Szkobel D - så du bruger simpelthen ikke internet, radio eller tv ?

F.U.B.A.R ^ - ahvad for noget ??? hvis alle betalte havde de sikkert haft de penge de står og mangler nu og DERFOR skal jeg betale mere... dem der ikke betaler kommer til at betale det samme som altid!

• #22   13. nov 2009 Rune K:
    vis mig et link til et sted hvor der står at licensmanden kan komme i mit hjem / politiet nogensinde har optrådt som licensopkrævere / et eksempel på en dommerkendelse så licensmanden kunne konstatere at jeg har / ikke har licenspligtige apperater.

• #23   13. nov 2009 MikkL [ MW ] - det du siger svarer til at jeg siger fordi min bil kan køre 250 så er loven altså forkert hvad angår hastighedsbegrænsningerne.

• #24   13. nov 2009 Aldrig om jeg vil betlae licens. Det er fuldstændig sindsygt at vi bliver pålagt dette.

Se her hvordan du undgår licens:

www.nejtillicens.dk

• #25   13. nov 2009 MikkL [ MW ] - lol det var da en nem måde at feje en af banen du ikke har lyst til at argumentere med fordi du ved du aldrig får ret smiley

• #26   13. nov 2009 www.signejtillicens.dk hedder det.

• #27   13. nov 2009 hvad med at de indførte reklamer på DR og afskaffede den pislicens!

• #28   13. nov 2009 Rune: Der har lige kørt en sag hvor en "licens Lars" kiggede ind igennem en bondes vinduer. Dr tabte sagen, da det er forbudt og spionere på den måde.

Jeg glæder mig til og få besøg af licens Lars...

• #29   13. nov 2009 Licens sux.. specielt når jeg ikke vidste Dr var en tv kanal, og radio er noget for mennesker der levede under krigen.

MEN, nu kan jeg læse at den vil stige med 128 kr mere, så en 10kr mere om måneden vælter ikke lige budgettet. selv om det da stadig er lidt tamt det skal være så dyrt.

• #30   13. nov 2009 Rune K: han må komme nøjagtig lige så langt som postbuddet, altså til min hoveddør, han må ikke luske rundt på min private grund, da han ingen andre beføjelser har end du og jeg. Mener han at han har set et fjernsyn kan de tage den i civilretten, men jeg har aldrig hørt et eneste eksempel på det er sket.

Iøvrigt kommer han ikke her jeg betaler gladeligt for det lort... ;o)

• #32   13. nov 2009 det kan godt være nogen af jer siger at man betaler for at eje et tv... ja fint... de penge lagde jeg jo i forretningen... Jeg betaler skat, og hvis DR er stats ejet, så ka de jo få penge over skatten... jeg betaler ikke licens.. jeg har parabol, og kan ikke modtage deres signal på andre måder end med parabolen, som jeg ogå betaler for... hvis jeg kunne modtage via antenne, jamen så vil jeg da måske overveje at betale lidt...

Jeg ser heller aldrig DRs programmer...

• #33   13. nov 2009 lurer de ind af vinduerne er det ikke mig der har problemet, men dem... krænkelse på privatliv...

• #34   13. nov 2009 Rune K ..

Skal videre i dagens bedrifter ... men for at konkludere ... er vi enige om at det er et latterligt system ?

• #36   13. nov 2009 Jo jeg kan, når jeg for første gang nogensinde tog fejl i noget som helst ;o)

• #37   13. nov 2009 Indfør nu bare en medieskat til alle personer i DK.. Så vil vi der betaler licens slippe med mindre sammenlagt.

• #38   13. nov 2009 Henrik G - HØRT!

• #40   13. nov 2009 har ikke betalt licens i min levetid endnu. og kommer heller ikke til det. ser ikke fjernsyn. bruger til spil og video. og det burde sgu ikke rage dem. forpulede DR. de tuder stadig fordi de ikke har deres moderpulende monopol mere.

• #41   13. nov 2009 Henrik G - jeg er sort seer, men du har ret.... så du har sq vundet her her indlæg... 100 %....

• #42   13. nov 2009 det skal bare køres over skat - færdig....

• #43   13. nov 2009 STOP - jeg betaler heller ikke... hvis det var så vigtigt for dem ( og det SKULLE betales her i dk som afgift som man slet ikke kunne komme udenom) - jamen, så var det altså trukket over skatten - meeeeeeeeen det gør det jo ligesom ikke, så ved i hvad - LICENS KAN RENDE MIG I RØVEN....

Kommentér på:
skal vi til at betale mere i licens,

Annonce