Kabel tv.. Jungle.. {{forumTopicSubject}}
Hey BGere..
Jeg har fået et brev fra Stofa om at jeg har ulovligt tv signal (eller som de kalder der "uretsmæssig tilslutning")
Så mit tv signal ryger om et par dage hvis jeg ikk kontakter dem og får lavet et abm..
Nå det koster så 360 kr i mrd..
Har så kigget på andre steder bla satelit ved viasat og den er jeg lidt lun på.. Koster 330 kr i mrd de første 2 år..
Men vil lige tjekke Yousee for deres priser.. Kigger så om de kan gi mit tv på deres test men det kan de åbenbart ikk.. Det fatter jeg ikk.. Burde de ikk ku gi signal til alle ? Bor midt i horsens så der burde da ligge noget kabel.. Det kan da ikk passe at man SKAL have stofa hvis man ska have det igennem kabel :-S
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
du kan jo alternativt få yousee igennem internettet
jun 2007
Følger: 2 Biler: 1 Svar: 31
arbejder i TDC som kabeltekniker (århus)
den boligforening du bor hos (vedtægter/lejekontrakt osv) har som regel en aftale med enten TDC/Yousee eller stofa, hvis det er stofas kabel du har derhjemme som det umiddelbart ser ud til har TDC/Yousee jo ikke kabel forbindelsen til at kunne udføre en test logisk nok.
her er noget nyt, TDC har lanceret home duo, home trio
TV telefon og internet igennem "telefonstikket" løser lisom en del
prøv kig ind på det
ps dette er ikke en reklame af nogen art bare en henvisning til mulighed.
mvh
Jean
sep 2006
Følger: 65 Følgere: 63 Biler: 3 Svar: 2.408
Ring til mig imorgen så skal se om jeg kan fixe sådan en HD boksfra Yousee.. Tror ikke du kan da Horsens området bliver administreret af stofa kabeltv..
Men jeg kan da altid slå det op fra dig.. Smid et kald så finder vi ud af det. Sælger det til dagligt
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.212
Okay det er iorden.. Smid dit på fjæsbog..
Steffen M
Ja troede det var igennem vores husleje.. Var det i den gamle lejlighed.. Og der var satme mange oppe ved stofa idag.. Så er ikk den eneste der ser gratis tv
Jean
Gider ikk have internet igennem TDC.. Og har ikk brug for en telefon..
Ku overveje Stofa Zaptor.. Har nemlig internet igennem dem inden længe..
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 100 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.212
** Dit nr
dec 2006
Følger: 67 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 236 Svar: 4.335
hvis du ikke betaler via din "bolig forening" så kig engang på det Home Trio
http://privat.tdc.dk/pakker/hometrio/
husk i den pris er der også internet og telefon.
det er vær at under søge.
Kabel tv.. Jungle..