{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelsen som vagt?
  • #2   14. nov 2009 AMU kursus, koster 1200,- mener jeg og tager 3 uger.

du skal have ren straffe attest men du skal selv hente den ved politiet så hvis det du har lavet ikke længere står på den er der vel intet problem.

• #3   14. nov 2009 "Uddannelsen" varer 15 dage.

• #4   14. nov 2009 Nå jamen så er der jo ingen ko på isen.

Nu spørger jeg så lige dumt, men indebærer vagt-jobs "kun" det at tøffe rundt i indkøbscentre og køre rundt i industrikvarterer om natten osv, eller er der andre ting?

Tanken slog mig bare lige om det muligvis var et job man gad lave, for er ved at være træt af at sidde på kontor.

Og hvordan er lønnen?

• #5   14. nov 2009 Du kan evt få nummeret på min far hvis det er?

Han har undervist vagt og sikkerheds folk igennem meget af sit liv, og kan fortælle dig vel nok alt hvad du spørger om (:

- Sune

• #6   14. nov 2009 Sune: Jamen det kunne da godt blive aktuelt på et tidspunkt, men det er som sagt stadig kun en tanke jeg leger lidt med..

• #7   14. nov 2009 er selv vagt du kan godt udanne dig til vagt det taget som sagt 3 uger på amu og der er lang vente tid på.. har selv haft plettet straffe attest.. bare den er ren i dag kan du tage kurset.. problemet ligger så når du skal godkendes af rigs politiet for og få dit vagt kort i det på gælende firma som så ansætter dig i hvor du os bliver bedt om og fortælle om du er tidligere straffet.. det kan betyde at hvis du foreks er tidligere dømt for røveri får du nok svært ved og få dit vagt kort til og køre med foreks pengetransport.. men kommer meget an på graden af hva du har lavet.. udover det skal du vide at arbejds tiderne er virkelig skod.. de fleste jobs er 12 timers vagter eller mere og lønnen er ikke noget og råbe højt om overhovedet

• #8   14. nov 2009 A: Hmm.. ja hvis jeg skal fortælle hvad jeg har lavet får jeg sku nok ikke job nogen steder desværre..

• #9   14. nov 2009 du ska fortælle os det .................................. Vi vil vide hvilken gangsta daa i virkeligheden har været

• #10   14. nov 2009 har en fætter der har været vagt i silkeborg
    som A siger lønnen er nok ik det du skal kig mest efter smiley

• #11   14. nov 2009 Daa P

Hvis du har lavet noget der er så slemt, at du mener du ikke får job noget sted, hvis du fortæller det, hvorfor har du så pludselig lyst til at hoppe i modsatte grøft og passe på folks ejendele??

Blevet ramt af dårlig samvittighed? Er bare nysgerrig smiley

• #12   14. nov 2009 mikkel t du vil blive over rasket over hvor mange vagt folk der er tidligere lømler.. mest slags brødre og den slags hehe.. men så kan de os slå på tæven hvis de får fat i en tyv jo.. jeg har sku været ude i situationer hvor jeg er glad for min erfaring fra "tidligere" lliv hehe

• #13   14. nov 2009 Jo, men i min verden kan man ikke sætte folk med "lange fingre" til at passe på andres effekter.. vold er ikke en begrænsning for det fag i mine øjne, men berigelse er bestemt..

Kommentér på:
Uddannelsen som vagt?

Annonce