{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Off Topic {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg kan ikk forstå at når man opretter en emne her, så skal folk altid komme med dårlige kommentar. Hvorfor ?
Hvis man opretter et emne i Off Topic så betyder det at man kan oprette et emne om hvad som helst, om man så spørger brugerne her på BG om hvilken kjole der passer bedst til sin Barbie dukke. Så jeg vil da mene at hvis folk syntes det er et dårligt emne, så lad dog være med at kommentere det....

Så, Det var godt at komme af med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Off Topic
  • #1   17. nov 2009 Tror at mange af disse ligegyldige indlæg kunne undgåes hvis der var en chat funktion på siden!

  • #2   17. nov 2009 Ja Klaus. Det tror jeg du kunne have ret i...
    For syntes at hver gang jeg opretter, eller læser andres inlæg, så er de der...


  • #3   17. nov 2009 Det er jo et lidt et emne....en chat funktioner kræver online moderering og overvågning fra admin/super brugere med modify rettigheder, et personale krav som gallerierne ikke vil efterkomme. Derudover, mange herinde har et stort behov for at skrive og vise at de skriver (se mig tendensen) og derfor vil der altid komme indlæg som falder udenfor kategori og svar, som er helt i vejret......uanset om det foregår på chat, på forum eller ......

    Sådan er det på et åbent forum uden overvågningen

    Mvh. Anders


Kommentér på:
Off Topic

Annonce