{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Hvilken af disse bærbare ville i vælge {{forumTopicSubject}}

Specifikationer
Model ACER AS7736ZG-444G50MN 17.3
Processor 2,2 GHz Pentium dual core T4400
Hukommelse 4096MB DDR2 RAM (2x2048MB)
Harddisk 500 GB 5400Rpm
Skærmstørrelse 17,3"
Opløsning 1600 x 900 pixel
Grafik GeForce G 210M med op til 1791 MB 512 MB dedikeret delt hukommelse
Drev Multi Dual-layer DVD brænder
Trådløst netværk Ja 300Mbit
Netværk 10/100/1000Mbit / 56K modem
Porte 4 x USB2.0 / VGA / HDMI
Kortlæser Ja 5-i-1
Webcam Ja 0,3
Styresystem Windows 7 Home Premium
Programmer -
Vægt 3,2 kg
Batteri 6 Cells

Eller:
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar/SATA500D10E/toshiba-satellite-spar-1000?Selected=Specifications#tProductTabcontent

Har ikk så meget forstand på de bærbare der.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken af disse bærbare ville i vælge
  • #1   18. nov 2009 Ingen.. men jeg bruger sikkert heller ikke en laptop til det du skal bruge den til.

• #2   18. nov 2009 Personligt synes jeg en 17" bærbar ikke er så bærbar, der er en mindre model langt mere anvendelig. Eller hvis den ikke skal bæres er en stationær bedre.

Hvad er budgettet? 5000?

• #3   18. nov 2009 jah budgettet er max 5... og vil helst ha en 17", da jeg godt vil have en stor skærm... det er til en del af mit studie, og læser til bygningskonstruktør, så skal bruge den til tegneprogram...

• #4   18. nov 2009 Det er svært så, for Acer'en har større opløsning, men Toshiba'en har mere dedikeret grafik hukom. Er ked af at jeg ikke kan give dig et entydigt svar, men der er plusser og minusser ved begge

• #5   18. nov 2009 Men jeg ville tage Toshiba'en har jeg lige fundet ud af, da det er en 64bit Win7, der er.

• #6   18. nov 2009 Jeg ville helt klart vælge den første.
    Det jeg ser efter. større skærm sikkert også med nummerisk tastatur.
    Har brugt bærbar erhversmæssigt hver dag de sidste 10 år og selvom den er lidt større så bliver man glad for den store skærm det nummeriske tastatur. Kan måske lyde af lidt, men jeg havde en "alm. " bærbar efter den "større" og tungere HP, blev jeg aldrig glad for.
    En anden fordel er med 2 skærmsløsning og når du skal tegne så akn du faktisk bruge den skærm der er med på den bærbare og så trække tegneprogram og hvad du nu ellers skal bruge over på en extern når du sidder på kontoret.
    Håber det giver lidt mening

• #7   18. nov 2009 Jeg ville klart vælge Acer'en

• #8   18. nov 2009 hovsa kom til at se Toshiba også havde num. tastatur....så er det kun skærmen. Hastighed tror jeg ikke du vil mærke ret meget til.
    Hvilket tegneprogram skal du bruge ? Autocad ?

• #9   18. nov 2009 okay... takker for de forskellige svar... nej, vi bruger et der hedder autodesk revit...

Kommentér på:
Hvilken af disse bærbare ville i vælge

Annonce