{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

CoD - Modern Warfare 2 (Skuffellse) {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig, eller er CoD : MW2 bare (igen) ALT for kort?! Jeg var oppe og hente spillet kl 10, installerede det 10:30 og nu her kl 14:20, har jeg gennemført det (på normal difficulty)... Det er sgu ærgerligt de ikke laver missionerne længere.. Eller er det bare mig der har den opfattelse?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CoD - Modern Warfare 2 (Skuffellse)
  • #1   19. nov 2009 COD er vel mest af alt bygget som online spil... det er online delen der er det vigtigste i spillet... Jeg har det ikke selv.. Men man ser det tit med CoD, halo og sådan noget...

• #2   19. nov 2009 Det lyder sku kedeligt hvis det er så kort som det gamle.. Havde ellers tænkt på at købe det selv, men det tror jeg ikke jeg gider at bruge penge på så--

• #3   19. nov 2009 CoD er generalt bare kort i sig selv.
    Ærvede mig også dengang jeg fik CoD:MW1 så gættede også på MW2 var en skuffelse.. nemlig..
    Men det bliver jo "Hypert" så voldsomt op så det blivet et MUST HAVE GAME .. men sys bare CoD skuffer mere og mere pr udgivelse. Det er meget ensporret og alt for scriptet..

• #4   19. nov 2009 Det kan godt være det er kort, men hold kæft det er fedt i den tid det varer så. Jeg har næsten lige gennemført det, og overvejer at spille det endnu engang, bare på svære niveau. Syntes sgu det er alt for fedt!

• #5   19. nov 2009 Mega kort singleplayer, men jeg er sgu blevet bidt af multiplayer delen. Den er bare også lidt skod pga. der ikke er dedicated servers... Men når det kører så er det sgu en tidsrøver.

• #6   19. nov 2009 Absolut.. man kan ikke sætte en finger på det grafiske og gameplayet, det er alt for nice! Men for helvede, håbede på de havde fixxet nogle flere missioner, eller lavet dem noget længere...

Så mit råd til jer : Hvis i vil have det for singleplayer delen, dont bother!
    Hvad multiplayer delen angår, så var jeg ikke vild med det i MW 1 overhovedet, så tror ikke den bider sig fast her.

• #7   19. nov 2009 Kan godt være det er et kort spil, men der er ingen andre spil med en singleplayer del der giver lige så mange "Holy Fucking god!" øjeblikke

• #8   19. nov 2009 COD Moden warfare er mest et online spil.

• #9   19. nov 2009 Altså jeg har ikke købt det for Single player delen. Men har da gennemført det. Men online delen er det de sælger det på. Og det er til gengæld hammer godt.

<b>AJay

• #10   19. nov 2009 Jeg glæder mig personligt meget til og prøve online delen efter jeg har spillet det første rigtig meget online smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #11   19. nov 2009 Man blir mer eller mindre skuffet hver gang man klare et COD.. Man har altid en følelse af "var det det" ?
    Men når man sidder og spillet, så lever man sig sq rimelig godt ind i det, og det er jo pisse godt lavet!
    Er osse selv igang med det nye, og er vidst ik nået så langt igen, men har det sjovt smiley

• #12   19. nov 2009 Sæt da sværhedsgraden op. Det spil fortjener at blive spillet på Veteran (det sværeste) og så tager det 6 - 8 timer at komme igennem.

• #13   19. nov 2009 Syns det er lækkert' fandeme ikke en skuffelse vis du spørger mig, som sagt er det online delen' det bedste single delen er ikke så vigtig xD

• #14   19. nov 2009 Kvalitet frem for kvantitet, kan man vel også bruge som argument. Det er de færreste spil der har så intens en historie som Modern Warfare kan byde på. Derfor er det helt i orden at det ikke er den længste Single Player del i verden.

• #15   19. nov 2009 Slet ikke skuffende tværtimod. købte den kun for online delen. Og sæt den på på det sværeste så gennemfører i det ikke så hurtigt. Kender intet spil jeg gider bruge så lang tid på som dette. online

• #17   19. nov 2009 Søger sponsorer til Rallycross prokejt !

Undskyld, what? Intens historie i Call of Duty ? Ja, hvis du mener at Rambo filmene har en intens historie så ja!

Hvis du vil ha dybdegående historier, så af ny udgivelser er der Dragons Age Origins - Men istedet for 5 timers spil, så tager det 50 timers spilletid før du er igennem det !

Havde al respekt for CoD serien (seriøst, fjerne dedikerede servere fra et spil der skal være Multiplayer?? Lidt ligesom at fjerne rattet i en racerbil - U JUST DONT DO IT....) men at kalde deres historie intens er da en joke uden lige . !

• #18   19. nov 2009 Mathias M -

Dragon Age Origins er også et RPG din skovl.

Det er de færreste FPS spil der har en så fængende historie som MW2. Hvis ikke du kan se det, så er du da en joke uden lige.

• #19   19. nov 2009 søger sponsorere bla bla bla..

Undskyld, du kalder mig skovl? Læs dit eget indlæg engang til først så tak.

Du skriver selv spil, så HEJ HEJ spade smiley

• #20   19. nov 2009 Nu gik snakke på MW2, altså et FPS spil. Så at begynde at blande andre genrer ind i det er rent ordkløveri.

• #21   24. nov 2009 helt enige med de andre, sæt den på det sværeste med det samme hvis i er så gode?!

Jeg syntes det er super fedt!! og graffiken er jo helt suveræn!
    og så er missonerne så forskellige! det er klart det fedeste, at det afveksler imellem bjerglandskab i Afghanistan, store flotte snelandskaber, slumkvartere i brasilien osv..
    ikke mindste har Online delen rykket sig meget!

Men ja det havde ikke været dårligt, hvis single player var lidt længere, med nu kan vi også spille co-op med gutterne på PS 3 smiley

Go krig til jeg alle!

Kommentér på:
CoD - Modern Warfare 2 (Skuffellse)

Annonce